Sen ajokortin ja auton... Niin näkemisestä tulis helpompaa.
Hommaisin jo kulti
18
269
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitin että hommaisit!
- Anonyymi
Hurjasteluu pitkin maakuntii
- Anonyymi
Musat täysille, vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musat täysille, vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Tykkäättekste elää vaarallisesti 😅
- Anonyymi
Vaikka sitten niin 😆
- Anonyymi
Joo kyllä se järjestyy 😊
- Anonyymi
Pistää vähän vauhtia siihen projektiin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistää vähän vauhtia siihen projektiin ❤️
Joo👌❤️onhan tässä näitä projekteja tulilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo👌❤️onhan tässä näitä projekteja tulilla.
Hyvä ❤️. Tuun sun kyytiin sitten ja pussaillaan takapenkillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo 😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo vaan, kun pussailee niin alkaa tehä mieli muutakin. Jo pelkkä ajatus. Wow 💘🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voi ottaa mua sun kyytiin vai onks tarkoitus et me ajetaan johonkin puolitiehen toisiamme vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voi ottaa mua sun kyytiin vai onks tarkoitus et me ajetaan johonkin puolitiehen toisiamme vastaan?
😂😂 No voin mäkin ottaa sut kyytiin ❤️. Mutta lähinnä ajattelin että voitais tavata jossain mukavassa paikassa puolivälissä. Silleen että kauheen moni ei meitä tunnistais... Me yhdessä=aikamoinen juoru kylällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne haluat mun kanssa ajella kulti? ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 No voin mäkin ottaa sut kyytiin ❤️. Mutta lähinnä ajattelin että voitais tavata jossain mukavassa paikassa puolivälissä. Silleen että kauheen moni ei meitä tunnistais... Me yhdessä=aikamoinen juoru kylällä
Totta. 😊 Onhan tässä erilaisia syitä tietysti vältellä turhia puheita. Toki miksi välittää muiden puheista? Tuskin tää kuitenkaan mulle on. Kaipaan neljä vuotta nuorempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne haluat mun kanssa ajella kulti? ❤️
Ihan minne vaan erään komean miehen kanssa 😍 Kunhan vaan saa olla yhdessä. Silloin kaikki muu on toissijaista. Kivoja paikkoja on vaikka ja miten paljon. Joku kaunis paikka jossain. Sama kai tuo missä niihin silmiin hukkuu.
- Anonyymi
Jonkun pitäisi ensin opettaa minua ajamaan, että uskaltaa yrittää hankkia ajokorttia.
- Anonyymi
Autokouluun. Siellä olen jo itsekin.
T. Sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko2802085Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy131641Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.1091385- 2681199
- 1361113
Erika Vikman Emmagaalassa
Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!1261068Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi
Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)881053Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein
Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste225949Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa
Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole23090782 prosenttia kannattaa Natoa!!!
SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit171700