Tohtori paise Juukaan.

Anonyymi-ap

Löytyykö Juuasta tohtori paisetta koska on ilmennyt viime vuosina nivusiin ja korvan lehtiin joitakin paiseita? Moni epäilee lipoomaa tai kondyloomaa. Tarviis asiantuntiaa joka antaa oikean diagnoosin!

9

436

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuule Keljes sinulla taitaa olla se suurin paise hartioittesi välissä. Sen kun paksautat niin kusi vain ruilahtaa nurkan taakse.

• Anonyymi

Juuassa pitäisi olla paise asiantuntia! Ihan vaan kaverin puolesta kyselen että jalkojen välissä on kaksi lipoomalta vaikuttavaa paisetta. Millä saisi poksautettua.. on kuulemma kirjan väliin lyöty ja postilaatikon välissä paukuttanut.

• Anonyymi

Uusivuosi tulossa. Voisiko raketin ruudilla poltella paiseita pois?

• Anonyymi

TLC:llä tulee Juukalainen tohtori palli paise. Ensimmäisessä jaksossa syynätään Juuan kylähullujen vehkeitä.

• Anonyymi

Meni niin ummetukselle että päkistäessä tuli paise peräreikään ja piti puhkaista neulalla. Tuli mahdoton sotku lakanoille.

• Anonyymi

Mulle kävi sama homma! Mä puhkasin sen lyömällä pesäpallo mailalla. Jälki käteen siihen paiseen kohdalle muodostui monttu.

• Anonyymi

En usko. Kukaan ei tahallaan mene lakanoille paskantelemaan, täyttä valetta.

• Anonyymi

Kävin tohtori perspaiseella kiepissä ja tuli semmonen paska tsunami että meni remonttiin koko kirurgian laitos.

• Anonyymi00012

Oho. Mä kävin kyrväntatista irrottamasta iilimadon. Tuli orkku ja mälli kaari että kaikki elektroniikka uusiks.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      129
      811
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      716
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      698
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      593
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      552
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      526
    9. 26
      501
    10. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      34
      483
    Aihe