Löytyykö Juuasta tohtori paisetta koska on ilmennyt viime vuosina nivusiin ja korvan lehtiin joitakin paiseita? Moni epäilee lipoomaa tai kondyloomaa. Tarviis asiantuntiaa joka antaa oikean diagnoosin!
Tohtori paise Juukaan.
8
293
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule Keljes sinulla taitaa olla se suurin paise hartioittesi välissä. Sen kun paksautat niin kusi vain ruilahtaa nurkan taakse.
- Anonyymi
Juuassa pitäisi olla paise asiantuntia! Ihan vaan kaverin puolesta kyselen että jalkojen välissä on kaksi lipoomalta vaikuttavaa paisetta. Millä saisi poksautettua.. on kuulemma kirjan väliin lyöty ja postilaatikon välissä paukuttanut.
- Anonyymi
Uusivuosi tulossa. Voisiko raketin ruudilla poltella paiseita pois?
- Anonyymi
TLC:llä tulee Juukalainen tohtori palli paise. Ensimmäisessä jaksossa syynätään Juuan kylähullujen vehkeitä.
- Anonyymi
Meni niin ummetukselle että päkistäessä tuli paise peräreikään ja piti puhkaista neulalla. Tuli mahdoton sotku lakanoille.
- Anonyymi
Mulle kävi sama homma! Mä puhkasin sen lyömällä pesäpallo mailalla. Jälki käteen siihen paiseen kohdalle muodostui monttu.
- Anonyymi
En usko. Kukaan ei tahallaan mene lakanoille paskantelemaan, täyttä valetta.
- Anonyymi
Kävin tohtori perspaiseella kiepissä ja tuli semmonen paska tsunami että meni remonttiin koko kirurgian laitos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889