vai mieluummin hiihtolenkille? Tulehan käymään täällä päin, missä minä olen. Ehkä voidaan törmäillä.
Lähdetkö tapaninajelulle, nainen
41
734
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä missä sinä mies olet.
- Anonyymi
Ei onnistu nyt jouluna. Mutta suudellaanko vuoden vaihtuessa?
- Anonyymi
Sopii. Sopii myöhemminkin, kunhan tiedän, että saan nähdä sinut. Älä viivyttele liikaa, koska sitten tulee sydänsuruja liikaa. Uusi vuosi alkaisi hyvin, jos se starttaisi antamallasi suudelmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii. Sopii myöhemminkin, kunhan tiedän, että saan nähdä sinut. Älä viivyttele liikaa, koska sitten tulee sydänsuruja liikaa. Uusi vuosi alkaisi hyvin, jos se starttaisi antamallasi suudelmalla.
Se olisi paras vuodenvaihde ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi paras vuodenvaihde ikinä.
Niin olisi. Elämäni onnellisin vuosi edessä. Ehkä sekin vielä joskus toteutuu, jos ei ensi vuonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisi. Elämäni onnellisin vuosi edessä. Ehkä sekin vielä joskus toteutuu, jos ei ensi vuonna.
Samaa toivon että vihdoinkin.
- Anonyymi
Niin kuka sä olet ja missäpäin? Ootko nyt ihan ok? Miten joku voi tietää kenelle juttelet?
- Anonyymi
Onko pipo tiukalla tänään? sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pipo tiukalla tänään? sivusta
Ja kuinka syvällä sulla on pää perseessä jos luulet että joku osaa lukea sun ajatuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuinka syvällä sulla on pää perseessä jos luulet että joku osaa lukea sun ajatuksia
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei pitäisi kovasti hermostua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei pitäisi kovasti hermostua.
Mitä tarkoitat? Sivullisena kysyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Sivullisena kysyn
Juuri sitä mitä siinä lukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollutjo liian kauan,siitähän se.
- Anonyymi
Edes hieman vinkkiä minne, millä kirjaimella paikka alkaa?
- Anonyymi
Missä sitten olet?
- Anonyymi
Ajelulle voisin hänen kanssaan lähteä. Jos löytäisimme jonkun rauhallisen paikan, että voisimme keskustella asiat selväksi. Ihana olisi toki vain olla hänen vieressään ja katsella niihin ihaniin silmiin.
- Anonyymi
Kenelle menee? Näin minäkin voisin hänen kanssaa tehdä.
- Anonyymi
Sinä jätit minut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle menee? Näin minäkin voisin hänen kanssaa tehdä.
T-mies on minun mielessäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä jätit minut
Minä en ole ketään jättänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä jätit minut
No sitten se ei kirjoittele sinulle tänne. Lopeta kuvittelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-mies on minun mielessäni.
Minkä väriset silmät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset silmät?
Siniset silmät hänellä taitaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siniset silmät hänellä taitaa olla.
Ei taida, vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset silmät?
Sammaleen vihreät silmät mulla😘
- Anonyymi
Toisinajattelu on ihaninta kääntyessä.
- Anonyymi
Ajelulle
- Anonyymi
Minnepäin menee? Yhden miehen kanssa lähtisin mielelläni ajelulle.
- Anonyymi
Mitä järkeä ajella tapaninpäivänä? Kertoo kulttuurista kaiken oleelliseen.
- Anonyymi
Hevosella ajelulle? Minä kyllä valitsen ladun. Liike on lääke, ainakin turvotukseen😅
- Anonyymi
Jos saan ajaa välillä...
- Anonyymi
Lestat ajelulla
- Anonyymi
Siniset silmät naisella. Kauniit sellaiset on.
- Anonyymi
Tapanin kanssa kyllä....
- Anonyymi
Toivottavasti oikea nainen tarttuu tarjoukseen. Onnistumisen mahdollisuudet ovat paremmat, jos laitat hänelle viestiä suoraan tai kysyt, kun näette.
- Anonyymi
Ajelulle voisin lähteä mielelläni sun kanssa. Tänään tulossa sinne suunnalle, laitahan viestiä..
- Anonyymi
Mixet itte laita😾..odotin sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mixet itte laita😾..odotin sua
Et halunnut jutella😾
- Anonyymi
Wihän sulla ole autoa. Poliisi ratsasi sinut ja autosi, rekisterikilvet pois
. Sen koommin ei autoa näkynyt.
Et puhunut mitään, kuten yleensäkään, mistään.täällähän me kotona päivittäin. 😁 - Anonyymi
En jaksa aina tulla, joku vois vaihteeksi tulla minun tyköni. Tai sitten ei, jos ei oikeasti kiinnosta niin en halua ketään pakosta häkissä pitää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892