Imatra, Niskan uimarannan kota

Anonyymi-ap

Reipasta miesten välistä touhuilua Niskan Lietteellä talvellakin!
Itse käyn kodassa ottamassa suihin loppuun asti ja nielen spermat. Mukavasti on ollut imettävää.
Viestiä vaan kartalle tai persikkaan ja spermat lentoon ;)

24

2540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukava paikka muhinoida poikien kesken!🤩😍

    • Anonyymi

      Kukkakaali molo avautui

    • Anonyymi

      Kyllä tuolla kodalla on tullut käytyä ja otettua suihin muutaman kerran. Mukavia miehiä on tullut paikalle ja antaneet imeä ja niellä spermat.

    • Anonyymi

      Vitun hintit. Palelluttakaa munanne.

      • Anonyymi

        Ei se lämpimässä suussa palellu.


      • Anonyymi

        Mua on aina ihmetyttänyt nämä "vitun hintit" miehet. Jos kerran homoilu on niin kauheaa, niin miksi mies sitten tulee tänne homoseksi sivustolle?
        Yleensä nämä "tosi heterot" on niitä, jotka salassa haaveilee seksistä miesten kanssa, mutta ei riitä rohkeus. Peräkamarin poikia.


      • Anonyymi

        Nimenomaan osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua on aina ihmetyttänyt nämä "vitun hintit" miehet. Jos kerran homoilu on niin kauheaa, niin miksi mies sitten tulee tänne homoseksi sivustolle?
        Yleensä nämä "tosi heterot" on niitä, jotka salassa haaveilee seksistä miesten kanssa, mutta ei riitä rohkeus. Peräkamarin poikia.

        Nytkin olin Seksi-sivustolla. En millään homoilusivustolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkin olin Seksi-sivustolla. En millään homoilusivustolla.

        Tänne ei vahingoissa pääse, oot klikannut ittes homoseksi sivulle, kun kuitenkin sua kiinnosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

        Oohh Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip pus pus diu diu


    • Anonyymi

      Nyt on tie kodalle aika huonossa kunnossa, mutta auton voi jättää siihen matonpesupaikalle ja kävellä kodalle.

    • Anonyymi

      Olisko tänään aamupäivällä imettäjää tulossa Lietteen grillikodalle? Ukkomiehet ja 45+ kaverit nyt imettämään kullia ja antamaan spermaa nieltäväksi.

    • Anonyymi

      Tie kodalle on aurattu. Nyt pääsee taas hyvin imettämään kodalle.
      Mukavasti oon saanut kullia ja spermaa suuhun.

    • Anonyymi

      Nyt olisi suihinottaja paikalla tuonne 12 asti.

    • Anonyymi

      Nyt aamupäivisin suihinottaja paikalla. Imen loppuun asti ja nielen spermat.

      • Anonyymi

        Uskomatonta miten hyvältä tuntuu kulli suussa kun rauhassa saa imeä, kiima neste raikasta jota kalu pumppaa koko imemisen ajan. Puhumatakaan tuntee kalun nykimisen kun valmistautuu päästämään spermat ulos. Uuh aina yhtä hyvää.


    • Anonyymi

      Nyt on alkanut suihinotto-kausi rannalla. Porukkaa pyörii mukavasti lintutornilla, uimarannalla ja venerannalla. Siitä vaan rohkeasti laittamaan viestiä runkkupaikkakartalle ja spermat parempiin suihin.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää kyllä spermaa tekee mieli, pitkän talven jälkeen. M 62v


      • Anonyymi

        Ilmat läpenee onneksi! Helppoa saada imettävää myös imijöitä levähdys alueilla riittämiin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääsiäispyhinä voisi imeä kullia Lietteellä. Kota, lintutorni tai veneranta on hyviä paikkoja ja jos ei palenna palleja, niin rannan pukusuojassa imut onnistuu myös. Nyt vaan viestiä cruisingmapin pisteelle tai persikan chattiin!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kesä on tullut ja taas saa kullia suuhun vene- tai uimarannalla. Pukusuojassa on hyvä ottaa suihin, kun imettäjä näkee, tuleeko muita paikalle. Lintutornilla onnistuu myös kyrvän lutkuttaminen.

    • Anonyymi

      Hyvä paikka imutteluun tuo Lietteen alue. Itse otan suihin yksipuolisesti ja nielen lastin.

    Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe