Persupalstalaiset

Anonyymi-ap

Onko teillä arveluja tähän kysymykseen? Vaikka turhahan ainakaan persukannattajilta mitään on kysyä, tyhmiä kun olette.
Mutta jospa persupolitiikan palstalla olisi joku muukin kuin persu? Näkyy ainakin eräs kokoomuslainen lakimies evp jotain räpeltäneen kokoomuksensa mainostamiseksi, vai mitä lie ollut...

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17680637/helppo-kysymys

40

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peruspalstalle avaus lestakepuista viittauksella kokoomukseen onko s24 säännöt ihan vieraita?

Äidinmaidossa lestadiolaiset kepulaisuuden saa eikä pohjoispohjanmaalla pienissä kepukunnissa ole elämä mahdollista ilman keskustan jäsenkirjaa takataskussa yhteisön hyljätessä sellaiset luopiot? Muu maailma elää 2020-lukua edellämainitun kaltaiset kyläpahaset vieläkin pimeällä keskiajalla hoitokokoustajineen?

• Anonyymi

Ai, tää onkin ihan peruspalsta. No, sitähän mie en tient. Mut sen mie nyt paankii korvain taa, jot mie en tänne ennee tuukkaa, ko siekii noi hulluja höpäjät äiten maijoist sun muist asjoist, joist sie et mittää ymmärrä, ko siul reppanal ei oo järkiä päässäis nimeksikkää. Tyhmähä sie oot, sen sie oot äites maijost perint

• Anonyymi00008
        2022-12-25 18:58:24

vttuileva luotsi taas vauhdissa. Luonnollisesti sensuroi vastaukset provoihinsa korvaten ne omilla yksinpuheluillaan.

Nauretaan vartti ;)

• Anonyymi

Miksi demuhallitus ei palauta kotiinsa matuja, nyt paperittomatkin kokomuksen äänin turvin elätetään suomessa, täällä jo omiakin köyhiä miljoona kansalaista.
        https://yle.fi/a/3-8282743

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi demuhallitus ei palauta kotiinsa matuja, nyt paperittomatkin kokomuksen äänin turvin elätetään suomessa, täällä jo omiakin köyhiä miljoona kansalaista.

En tiedä yhtään. Harmi, että perskeko otti niitä matuja. Halla-aholle pitäisi tuoda vielä panssarivaunujakin, kun on niin hulluuntunut aseisiinkiin, sivari. Ei riittänyt, että Halla-ahon matutusohjelmalla matuja Suomeen tuotiin. Nyt se on ihan vauhkona, että suomalaisten rahat täytyy työntää Ukrainan tukemiseen. Mitähän Breivik sanoo?

• Anonyymi

Ei kaikki perussuomalaiset popsi anusbolisia stereoita jotka jähmettyä aivot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki perussuomalaiset popsi anusbolisia stereoita jotka jähmettyä aivot.

Mutta ne persut, jotka popsii, ovat näkyvimpiä ja kuuluvimpia. Ihan kenttäpersutasollakin, kun yläpää on seonnut sen kustannuksella, mitä hauikseen on yritetty hankkia. Hullujahan ne on ja vaarallisia, vaikka itse kuvittelevat olevansa jotain katujen turvaajia ja isänmaallisia henkilöitä. Täysin arvaamattomia, poliiseille tuttuja ongelmatapauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä yhtään. Harmi, että perskeko otti niitä matuja. Halla-aholle pitäisi tuoda vielä panssarivaunujakin, kun on niin hulluuntunut aseisiinkiin, sivari. Ei riittänyt, että Halla-ahon matutusohjelmalla matuja Suomeen tuotiin. Nyt se on ihan vauhkona, että suomalaisten rahat täytyy työntää Ukrainan tukemiseen. Mitähän Breivik sanoo?

Sdp tarja haki suomeen.
        https://yle.fi/a/3-11765686

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lesta toi ja sdp hallitus ei yhtään palauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sdp tarja haki suomeen.
        https://yle.fi/a/3-11765686

Kantoiko tuonkin matkalaukkuja persupuolustusministerin Jussi Niinistön komentamat varusmiehet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lesta toi ja sdp hallitus ei yhtään palauta.

Kauheita noi sdp hallitukset. Ja lestat.

• Anonyymi
        luotsitr..ollille2 kirjoitti:

Anonyymi00008
        2022-12-25 18:58:24

vttuileva luotsi taas vauhdissa. Luonnollisesti sensuroi vastaukset provoihinsa korvaten ne omilla yksinpuheluillaan.

Nauretaan vartti ;)

Miksi vain vartti? Nauretaan persuille hauska puolituntinen.

Ei ehkä aukea nuoremmille, mutta ei oni nuorten juttukaan aukea meille vanhemmille.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai se on tyhmä, eihän se muuten persu olisi.

Onneksi persut ei pääse hallitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei heitä palauta muutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ne persut, jotka popsii, ovat näkyvimpiä ja kuuluvimpia. Ihan kenttäpersutasollakin, kun yläpää on seonnut sen kustannuksella, mitä hauikseen on yritetty hankkia. Hullujahan ne on ja vaarallisia, vaikka itse kuvittelevat olevansa jotain katujen turvaajia ja isänmaallisia henkilöitä. Täysin arvaamattomia, poliiseille tuttuja ongelmatapauksia.

Näin ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauheita noi sdp hallitukset. Ja lestat.

Kauheita nuo persut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demut tuhoo kaiken ja rahat eu paratiisiin kokomuksen avustuksella kuten aina, siellä ne verorahat piilossa lämmittää kansalaisia.
        https://stm.fi/paperittomien-terveydenhuolto

Vatipää-persu tahtoisi siis, että nämä maassa pyöriskelevät palautuskelvottomat eivät tarvitse mitään terveyspalveluja vaikka esim. kantaisivat matkassaan jotakin eksoottista tautia? Eipähän tuo koronakaan tietysti tuntunut olevan persuille kovin vakava asia, joten hällä väliä vai kuinka?

• Anonyymi

lestamafia ?

• Anonyymi

Tarkotitko Sipilän rikasjengiii.

• Anonyymi
        25.12.2022 19:19

Kas kun ei aymafia? Vai mitä exyökkäri alias addick?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkotitko Sipilän rikasjengiii.

No, tuskin se ainakaan Eirassa asuvaa Jussi Halla-ahoa tarkoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, tuskin se ainakaan Eirassa asuvaa Jussi Halla-ahoa tarkoitti.

Niin, tai Halla-ahon sielunkumppania Breivikiä. Halla-aho asuu rikkaiden asuinalueella ja Breivik peräti linnassa.

• Anonyymi

Pääasia, että persut pysyy oppositiossa, äärioikealla, olkoon kannatus mikä tahansa gallupeissa.

Nyt täytyy lähteä saunaan. Kerrottakoon, että minä olen se, joka olen kirjoittanut tähän ketjuun kaikki viestit ja minä olen myös se, joka olen useita viestejä poistanut.
        Minä se olin, minä itse, ei kukaan muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia, että persut pysyy oppositiossa, äärioikealla, olkoon kannatus mikä tahansa gallupeissa.

Nyt täytyy lähteä saunaan. Kerrottakoon, että minä olen se, joka olen kirjoittanut tähän ketjuun kaikki viestit ja minä olen myös se, joka olen useita viestejä poistanut.
        Minä se olin, minä itse, ei kukaan muu.

Rotuoppia julistavaksi kaappinatsiksi on aina yhtä viihdyttävää kuinka sinä sodit sitä ainoaa puoluetta vastaan joka pyrkii sulkemaan ne rajat.

Et sinä ole poistunut suolesta kohta kahteenkymmeneen vuoteen etkä sinä poistu nytkään eikä sinun antipersu addick tarvitse tiedottaa kuinka sinä olet vttuile persuille ylläpidon suojeluksessa palstan luotsi joka sensuroi kaikki viestit missä sinun persujen maalittamista häiritään se on kaikkien tiedossa ollut jo vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tai Halla-ahon sielunkumppania Breivikiä. Halla-aho asuu rikkaiden asuinalueella ja Breivik peräti linnassa.

Onkohan muistanut lehtolastaam.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rotuoppia julistavaksi kaappinatsiksi on aina yhtä viihdyttävää kuinka sinä sodit sitä ainoaa puoluetta vastaan joka pyrkii sulkemaan ne rajat.

Et sinä ole poistunut suolesta kohta kahteenkymmeneen vuoteen etkä sinä poistu nytkään eikä sinun antipersu addick tarvitse tiedottaa kuinka sinä olet vttuile persuille ylläpidon suojeluksessa palstan luotsi joka sensuroi kaikki viestit missä sinun persujen maalittamista häiritään se on kaikkien tiedossa ollut jo vuosia.

Ja taas kerran yksi monista kopiokommenteista. Täysin irti ajasta sekä tilanteesta. Kuinka kiinni persut ne rajat tahtoisivat laittaa? Tällä hetkekllä kukaan ei puhu yhtään mitään mistään raja-asioista ja itäraja on niin kiinni, kuin se ylipäätään voi olla.

• Anonyymi

Äläpä arvostele toisia kun ei sinussakaan tunnu olevan just mitään mainitsemisen arvoista ja Sitä Paitsi on melko tyhmää takertua jonkun toisen elämään millään lailla. Kertoo vaan omasta tyhmyydestä. Mutta minulla on NEUVO. Hauku täällä kaikkee mitä sinulla on, omia mielipiteitäsi, vaatteitasi, ulkonäköäsi jne. Se on ihan ok. Kukaan ei pahastu siitä.

• Anonyymi

Nyt sinä tartut vastoin omaa NEUVOASI johonkin toiseen henkilöön.
        Miksipä et itse tekisi näin?

"Hauku täällä kaikkee mitä sinulla on, omia mielipiteitäsi, vaatteitasi, ulkonäköäsi jne. Se on ihan ok. Kukaan ei pahastu siitä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sinä tartut vastoin omaa NEUVOASI johonkin toiseen henkilöön.
        Miksipä et itse tekisi näin?

"Hauku täällä kaikkee mitä sinulla on, omia mielipiteitäsi, vaatteitasi, ulkonäköäsi jne. Se on ihan ok. Kukaan ei pahastu siitä."

Enpä ole ketää nimennyt, En sinua enkä muita vaan yleisesti että ei ole mitenkään sivistynyttä takertua toisten elämään haukkua toisten poliittista kantaa jne. Omaa voi haukkua vapaasti. , Enkä takerru sinunkaan elämään. tee mitä tykkäät. mut kun totuus tulee esiin se kapsahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole ketää nimennyt, En sinua enkä muita vaan yleisesti että ei ole mitenkään sivistynyttä takertua toisten elämään haukkua toisten poliittista kantaa jne. Omaa voi haukkua vapaasti. , Enkä takerru sinunkaan elämään. tee mitä tykkäät. mut kun totuus tulee esiin se kapsahtaa.

On aina naurettavaa kun sinä ap vttuilet itsellesi anonyyminä peukuttaen viestejäsi joissa itsellesi päätä auot mikä ei ole mahdollista kuin aktivoimalla rek.nikki 🤣🤣

• Anonyymi

Ja muista myös Haukkua oma Poliittinen kantasi. Ei kuulu kenellekkään jonkun toisen poliittinen kanta, ei miten elää, ei mitä tekee . Pidä huoli omistasi ja Hauku sitä. Ei osoita sitä tyypillistä metsäsuomalaista tyhmyyttä kun ei hauku muita vaan sivistyneesti itseään jos tarvii julkisesti jurnuttaa

• Anonyymi

"Ja muista myös Haukkua oma Poliittinen kantasi."

On se persuksista tuo persuus, mutta sitä vaan tulee kannatettua, kun olen niin saatanan tyhmä, että joskus itseänikin ihmetyttää, keneen minusta niin saatanan tyhmä lienee tullutkaan?

Noinko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja muista myös Haukkua oma Poliittinen kantasi."

On se persuksista tuo persuus, mutta sitä vaan tulee kannatettua, kun olen niin saatanan tyhmä, että joskus itseänikin ihmetyttää, keneen minusta niin saatanan tyhmä lienee tullutkaan?

Noinko?

Et sinä antipersu keskustele persujen kanssa vaan itsesi mutta miksi sinä rotuopin julistaja olet niin s**tanan tyhmä, kuten osuvasti itseäsi kuvasit, ehkä se johtuu teidänkaltaisten taipumuksista lisääntyä sukulaisten ellei jopa sisarusten kanssa viittauksella rajat kiinni ajattelutapaanne mille olisi enemmän kuin tarvetta sisäsiittoisuuden estämiseksi mitä tarjoan vastaukseksi esittämääsi kysymykseen?

• Anonyymi

On, päässäsi on luultavasti vika?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyssäriä pukkaa nyt

Mikä on kaivattusi nimi?
      Ikävä
      95
      2005
    2. Nainen, minne tahtoisit muuttaa kanssani

Jos meistä tulisi pari?
      Ikävä
      170
      1341
    3. Oudolta tuntuu

Kun on joku joka välittää oikeasti täälläkin.
      Ikävä
      166
      1269
    4. Ikävintä on kokea

Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede
      Ikävä
      80
      1067
    5. Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?

Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s
      Maailman menoa
      70
      792
    6. Sara ja Pyry eronneet?

Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      767
    7. Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?

Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er
      Sinkut
      156
      739
    8. Sen takia sanoin sen

Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.
      Ikävä
      98
      665
    9. Millaisista tuoksuista miehet pitää?

Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen
      Ikävä
      87
      629
    Aihe