Kaipaan sinua hirveästi rakas.
Toivottovasti sinulla on ollut ihana joulu.
25-vuotta vanhempi mies
Anonyymi-ap
8
274
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhallinen joulu täällä ollut .lepoa ja kuntoilua juuri juoksin 10kilometriä pitkästä aikaa .
- Anonyymi
Voi kai hän vaikka juoksemista harrastaakin (hieman epäilen) mutta et ole hän!
- Anonyymi
Kotona olen rauhallisesti ollut, yksi 25 vuotta nuorempi mielessä.
- Anonyymi
En ole 25 vuotta vanhempi, ellet itse ole 16.
- Anonyymi
Ei ole sinulle. Olen aikuisen iässä itsekin.
- Anonyymi
Voi kiiiiiitooooosss! Missä olet ite ollu?
- Anonyymi
Aloittaja, miten oma joulusi on mennyt?
- Anonyymi
Ihan kivasti kiitos, on vain ollut kova flunssa, en ole ihan kunnossa vieläkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk1052700- 1102599
- 1811665
- 1711421
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede821285Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?
Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s871064Millaisista tuoksuista miehet pitää?
Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen1091021Oudot kulkijat
Mikäs porukka se on ruennu kylällä ajelemaan tummalla farmari autolla ja pysäytteleevät ihmisiä kadulla. Koittavat repiä kuulemma autoon ja hakkaavat25968Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?
Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er183954