Orgasmi vaikeuksia

Anonyymi-ap

En meinaa millään saada orkkua seksin aikana vaikka kuinka panettaa. Joudun usein teeskenteleen sen kun muija pahastuu jos tietää totuuden. syy voi olla tupakka, ikä tai liian pieni penis pillun kokoon nähden. Myös masennus aiheuttaa tunnottomuutta panon aikana.

11

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä nussin kerran yhtä hoitsua, enn lauennut millään, kun hoitsulla oli niin iso pillu. Tuntui ettei puristuksiin ollut yhtään. Yritin panna toista reunaa mutta ei se auttanut.
      Kuulin myöhemmin kaverilta, että tätä hoitsua on kaikki sairaalan miehet lääkäreitä myöten nussineet.
      Taitaa se vaan olla niin, että kyllä se järvi soutamallakin kuluu, tai ainakin saastuu. Tämän hoitsun pillusta tuli kyrpääni jotain ruskeaa litkua, ei se oaskaa ollut, kun en persereikään sitä nussinut vaikka olis ehkä pitänyt, koska varmaan persesilmä olisi ollut tiukempi kuin sen helvetin iso vittu.

      • Anonyymi

        Älä naurata spede menehän niuvanniemeen takas sekoilee


      • Anonyymi

        Hoitsu kertoikin tavanneensa onnettoman pienikullisen impotentin ,jonka kanssa panohommista ei tullut yhtään mitään. Kiitteli minua ,kun kerrankin sai kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitsu kertoikin tavanneensa onnettoman pienikullisen impotentin ,jonka kanssa panohommista ei tullut yhtään mitään. Kiitteli minua ,kun kerrankin sai kunnolla.

        Älä naurata nysä pili


      • Anonyymi

        Oisko niin että kullisi on liiasta käytöstä kulunut niin pieneksi ettei enää tunnu missään. Noh, nyt kun sana kiertää niin eipä sille käyttöä löydykään.


    • Anonyymi

      Mee latamoon hönö

    • Anonyymi

      Mulla oli sama juttu ekan tyttöystävän kanssa, mutta seuraavien kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa. Ekan kanssa taisi vaan olla niin, että kemiat eivät oikeasti oikein kohdannet, jännitti hänen reaktionsa jos tulen, oma häpeä esteenä jne.

    • Anonyymi

      Juu ja eturauhasen liikakasvua tasoittavat lääkkeet aiheuttavat samaa ongelmaa.

    • Anonyymi

      ”Teeskentelee”

      Nainen kyllä tietää kun saa siemensyösyn sisäänsä. Orkku ja siemensyöksy on eri asioita!

    • Samoilla vesillä veliseni. Olen hidas mies saamaan orgasmeja. Minun pitää vain oppia rentoutua nauttimaan suorittamisen siasta. Vaimoni on aika herkkä saamaan ja saa joskus jopa penetraatiossa. Jäljelle jää sitten mun orgasmin suorittaminen. Eihän se sillä tavalla onnistu. Joskus vaan pitää viheltää peli poikki ja tunnustaa rehellisesti, että nyt menee suorittamiseksi, jatketaan myöhemmin.
      Vaimoni on onnekeni tosi miellyttämishaluinen ja ottaa mielellään mut sisäänsä aamulla lusikassa, jos en ole illalla saanut. Tiedän että hän ei helposti saa siinä asennossa, mutta tykkää olla pantavanani. Se on rento asento jossa voin vain nautiskella ja rumasti sanoen, käyttää häntä rennosti hyväkseni.
      Suihinotto ja tissipanot ovat myös sellaisia tilateita, joissa otan heposti suorituspaineita. Vaikka vaimoni tykkää niistä, mutta hän haluaisin, että laukeaisin. Erityisesti suikkarissa haluaisin jotenkin "armahtaa" vaimoni loputtomalta imemiseltä laukeamalla, mutta ei se sillä tavalla toimi. Suorituspaineet tappaa nautinnon niin helposti.
      Tissipano on sellainen juttu, jossa en ole hänen kanssaan koskaan onnistunut laukeamaan. Hän sitten syyttää itseään, että hänen tissinsä ovat niin löysät, mitä ne kieltämättä ovatkin, mutta varmaan saisin lauettua myös hänen tissien väliin, jos osaisin rentoutua, Kun tiedän, että hän haluaa mun laukeavan, niin sekin menee turhaksi yrittämiseksi. Esileikkinä se on tosi kivaa ja olen ehdottanut, että pidetään se vain esileikkinä.
      Siis älä näyttele ja opettele keskustelemaan kumppanisi kanssa. Eka kerta voi olla vaikeaa. Meillä ollaan näistä mun laukeamisongelmista puhuttu ja se on auttanut parempaan seksiin. Toki ollaan keskusteltu myös toisin päin, vaikka laukeamisongelmia vaimollani ei ole, mutta tietyt kinkyt asiat kiihottaa häntä.

      -- rautainen sängynpääty tilauksessa --

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2539
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      198
      2254
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      59
      2248
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1752
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      9
      1263
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe