Tulin juuri maalta joulun vietosta,lähdin aikaisin ennen alkavaa

Anonyymi-ap

paluruuhkaa ,aukaisin juuri netin koska en viihdy netissä enkä puhelimessa kun olen maalla. Olin varma että ensimmäinen uutinen on se että tämä vanha komuakka syyttää Persuja tästä kirkkopalosta. Ihme kyllä ei,on sensiaan mekastanut palstalla ahkerasti aamusta iltaan .Täytyy tosiaan ihmetellä miten joku voi vietää Joulun tällä tavalla .

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sensiaan? Mitä tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Jotkut ihmiset ovat vaan niin pahansuopia että he eivät tule kenenkään kanssa toimeen ja vähiten itsensä kanssa. Johonkin tämä pahaolo täytyy lopulta purkaa. Ja juuri tälläiset palstat palvelevat heitä . Tuskin monet niitä viitsivät lukea,kuten hullun puheitä kuunnella muutenkaan .

    • Anonyymi

      Monesko avauksesi tämä jo on ap missä sinä auot itsellesi päätä siitä, että olet viettänyt koko joulun aattoiltaa myöten s24palstoilla itsesi kanssa keskustellessa arvosteluineen kuinka surullinen tapaus sinä olet samasta syystä?

      • Anonyymi

        uusi vuosikin menee saman harrastuksen parissa. Tai siis elämää hallitsevan pakkomielteen..


      • Anonyymi

        Turha tässä on ap syytellä,täällä on muitakin,olin roineen rannalla maaseudun rauhassa joulun vietossa. Ainoa häiritsevä tekiä on toi suvun´mustalammas Vasuriserkku joka änkeää mökille kun vaan tietää että minä olen tulossa.Tälle vanhalle komuakalle on turha selittää että ihminen pärjää ilman nettiä ja puhelin on äänettömällä . Vastailen niihin sitten kun olen kotana,en pidä turhastä länkytyksestä ja sukulaiset ja kaverit tietävät tämän .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha tässä on ap syytellä,täällä on muitakin,olin roineen rannalla maaseudun rauhassa joulun vietossa. Ainoa häiritsevä tekiä on toi suvun´mustalammas Vasuriserkku joka änkeää mökille kun vaan tietää että minä olen tulossa.Tälle vanhalle komuakalle on turha selittää että ihminen pärjää ilman nettiä ja puhelin on äänettömällä . Vastailen niihin sitten kun olen kotana,en pidä turhastä länkytyksestä ja sukulaiset ja kaverit tietävät tämän .

        Tälle vanhukselle on tosiaan turha yrittää selittää mitään,on ollut eri laitoksissa hoitamassa sairasta päätään useamman kerran .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha tässä on ap syytellä,täällä on muitakin,olin roineen rannalla maaseudun rauhassa joulun vietossa. Ainoa häiritsevä tekiä on toi suvun´mustalammas Vasuriserkku joka änkeää mökille kun vaan tietää että minä olen tulossa.Tälle vanhalle komuakalle on turha selittää että ihminen pärjää ilman nettiä ja puhelin on äänettömällä . Vastailen niihin sitten kun olen kotana,en pidä turhastä länkytyksestä ja sukulaiset ja kaverit tietävät tämän .

        näillä s24 palstoilla sinä ap joulusi vietit mm komuakkaasi tms mielikuvitusolentojasi jahdaten syyttäen niitäkin omista kirjoitteluistasi persujen maalittamisen ohessa kuten kaikkina muinakin päivinä vuodessa oli arki tai pyhä joulu tai juhannus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näillä s24 palstoilla sinä ap joulusi vietit mm komuakkaasi tms mielikuvitusolentojasi jahdaten syyttäen niitäkin omista kirjoitteluistasi persujen maalittamisen ohessa kuten kaikkina muinakin päivinä vuodessa oli arki tai pyhä joulu tai juhannus.

        Sellainen ihminen joka viettää kaiken aikansa tälläisillä palstoilla on täysin vieraantunut todellisesta elämästä,kuinka sielu lepää kun saa olla rauhassa ja pistää saunan lämpiämään ja nyt ennen käynyt avannossa siinä on tuuralla haakkaamista jos meinaa avannon tehdä . Mutta lumihangessa m kiereskely antaa hyvänolon tunteen myöskin .Joululauluja radiosta ja maittava jouluateria päälle,kokeilkaa sitä joskus . Stä kun puuhastelee lumitöissä yms alkaa ysin pintaan silmä luppasta siihen malliin että nukkumatti kutsuu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe