Turaukko turha tubettaja

Anonyymi-ap

Mikä on miehiään tämä turaukko?
Kyllä on niin itseään täynnä oleva laiskimus. Luuleeko olevansa joku.
Kuvaa vain itseään, vaikka on kuin syöttöporsas.
Leikkais partansa, lopettas tupakoinnin, kaljottelun ja laihduttais.
Jo kummasti helpottais vaivat.
NIIN turhanpäiväinen julkkis.

28

8046

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei oo koneurakointi kannattanut niin eipä noilla avuilla ja kanojen ruokkimisella tule tubettajana leipä pöytään...? Kaiken huippu on tää turaukki ja mummo...yhtä sekaisin on koko suku..??

      • Anonyymi

        perustele miten niin sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        perustele miten niin sekaisin.

        Niin, miten sekaisin? Älä heittele tuollaisia olettamuksia ilmoille, joset pysty perustelemaan 🧐. Niin, että miten sekaisin, ja koko sukukin vielä?


    • Anonyymi

      Aivan samaa mieltä.
      Nuori ja riski mies leikkii kuin lapsi.
      Ja kaikki pitäis saada ilmaiseksi yhteiskunnalta.
      Laiskakin on.

      • Anonyymi

        selkä aika huonossa kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selkä aika huonossa kunnossa.

        paskat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selkä aika huonossa kunnossa.

        40 kiloa painoa pois, voisi ainakin vähentää selkäkipuja


    • Anonyymi

      Komea kotitila Savossa, nyt kyllä myynnissä. Myöhemmin selvinnee, miksi.

      Löysin Savonturaukon muistaakseni viime vuonna ja jäin siitä lähtien seurailemaan kanavaa. Minusta on kiva katsella muiden tavanomaisia kotitouhuja, kuinka muualla elellään. Varsinkin, kun olen maalta itsekin ja nyttemmin kaupungissa asustelen, niin on kiva nähdä maaseudun elämää.

      Eihän nämä tubettajat nyt mitään "julkkiksia" edes koita olla kuin korkeintaan pieni osa heistä. Turaukolle tämä on ihan harrastusta ja ajankulua käsittääkseni. Ja vanhempansakin tubettavat.

      Turaukko on ollut vähän sellainen "turmaukko" enempikin viime aikoina, hän on joutunut kovia kokemaan, selkä reistaa, on ollut vesivahinkoa ym. Voimia ja siunausta vain hänelle. Siunausta passannee toivotella, kun ainakin äiti (ja isäkin) vaikuttavat olevan "meikäläisiä" eli uskovia. 🙏

      Koitetaanpa olla lempeitä kanssaihmiselle.
      Hyvää kevättä kommentoijille ja Savonturaukolle perheineen.

      • Anonyymi

        Vai uskovaisia!?
        Piilojuoppojahan nuo ovat, kun seuraa noita videoita. Olen lopettanut niiden katselun!


    • Anonyymi

      Millä paikkakunnalla tämä turaukko vaikuttaa

      • Anonyymi

        Savonlinnassa Kallislahdessa.


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset katsoko jos ei kiinnosta -minä olen seurannut ja tykkään kovasti . Tykkään ihmisestä joka ei luule olevansa yhtään parempi toista .Esiintyminen luonnollista ja mielenkiintoista. Sitäpaitsi kuinka moni haukkujista on valmis tubetus hommiin, luulen että ei teistä kukaan . Hattua nostan kaikille tubettajille jotka aukaisevat elämänsä katsojille . Erityiskiitokset Turaukko @muu perhe , Metsä man , Kone man , Sinelanse ja Sevesusi , sekä Helga H . Siinä ne joita tällä hetkellä seuraan ja lisää varmaan tulee .

      • Anonyymi

        Tapahtuu Mummolassa ja pirjo hannele ja Anniina Jalkanen ..varsinkin tuo Anniina Jalkanen on todella hyvä..hekin muutti Hesasta maalle vanhaan taloon missä ei ollut mitään mukavuuksia..nyt heillä on koti myös kaltoin kohdelluille eläimille. Terve henkinen perhe joille vauva tulossa..ennestään jo 2 tyttöä. Suosittelen!


    • Anonyymi

      Ei kaljoittele eikä polta röökiä. Ja on oikeasti kivuliaat vaivat joista meillä ns.terveillä ei ole hajuakaan joten miksi lyödä lyötyä? Missä tervehenkinen myötätunto?Elämä on toisille kovaa..jos sinun elämäsi on kivaa ja ihanaa niin nauti siitä nyt koska et voi tietää mitä huominen tuo tullessaan. Ei olla susia toisillemne vaan enkeleitä.

    • Anonyymi

      Missäpäin tämä turaukko nyt asustaa? Kivan näköinen talo ainakin näyttää olevan videon perusteella🙂

      • Anonyymi

        Ökyelämää viettävät kaikki maaseudun tubettajat, kaikkea on ja sitä mitä ei ole sitä eivåt tarvitse.
        Prameaa kiiltokuva elämää elävät josta videokuva tekee vieläkin kiiltävämpää.
        Ovat parempia ihmisiä kuin me köyhät ja mitään osaamattomat kateelliset seuraaja spurgut.


    • Anonyymi

      Mikähän on ukon lihottanut varmaan vuodessa +30kg,likaisen oloinen kaveri, pesukerrat vähentyneet varmaan 1 kerta viikkoon, näyttää olevan vakavia mentaalisia ongelmia. Kova valittaan kivuista heti videoiden alussa.

      • Anonyymi

        Samaa katselin turvonnut kuin pullataikina, oikee mätisäkki. 😁


    • Anonyymi

      Peseytyykö kaveri enää ollenkaan.

    • Anonyymi

      Pesukerrat ovat vähentyneet. 💩💩💩💩💩🐵

    • Anonyymi

      Ihme valittajia koko turasakki.Kaikki kuitenkin hyvin ,moneen muuhun verraten.
      Positiivisia ajatuksia peliin.Kyllä se siitä paranee elämäkin.

    • Anonyymi

      Voi voi, miten pesustaan enään suoriutuu, voi voi sentään.

    • Anonyymi

      Vastahan tämä oli taas osastolla mielenterveyspuolella.
      Millonkohan savonturaukko joutuu sinne taas uudelleen?
      Viekö mökki viimeisetkin voimat

    • Anonyymi

      Tubettajat tekee videoita ja jakaa niitä youtube een jos niin haluavat.
      Ei sitä erikseen tarvitse sano, että meillä on tässä muutakin tekemistä kuin näiden videoiden teko.
      Kukaan ei pyydä mitään. Vapaaehtoisesti saavat tehdä tai olla tekemättä.

    • Anonyymi

      On se kumma kun näitä aina haukutaan ja loukataan.tubettajia on älyttömän paljo.eivät ole yhtään huonompia kun muutkaan.

    • Anonyymi

      Turaperheestä puheen ollen näyttää siltä että TURAUKKI on ns. tossun alla. Turamummi haluaa että kaikki näyttäytyy hyvin heidän perheessään. Teennäisyys paljastuu. Kukapa ei haluaisi näyttää hyvää kuvaa ja elintasoa elämästään, sekä puolisosta ja lapsistaan, mutta kaikkea ei tarvitsekkaan tuoda esiin jos näkee niin hyväksi. Turaukon tubetus aitoa arjessa elämistä maaseudulla ilman nykyajan mukavuuksia. Kiitos ja kunnioitus hänelle. Kakkiea hyvää hänelle ja ihanille kissoille.

      • Anonyymi

        Paree tossun alla kuin taivas alla sanotahan.


    • Anonyymi

      Olisi turamummi ottanut äitinsä kotiinsa toipumaan. Kalastelee katsojia kanavalleen teennäisesti kiittelemällä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe