Kiitos, että vastasit viestiini. Rakastan sinua edelleen.
Rakas H mies
29
684
Vastaukset
- Anonyymi
Tuu sitten yöksi.
- Anonyymi
Toivon yhteisen yön / öiden toteutuvan kohdallasi aloittajan kanssa.
Samalla hyvän uuden vuoden toivotus. - Anonyymi
Tulisin, jos kutsuisit.
- Anonyymi
Tarkoitatko että vastasi täällä viestiisi, jos näin niin silloin et voi tietää kuka H on viestiisi vastannut, älkää antako itsenne langeta halpaan.
Täällä " rakastamiset " pomppivat kuin tennispallot sinne tänne vailla merkitystä.
Realismi - H mies.- Anonyymi
Tunge mulkkus kaverin perseeseen Tuomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunge mulkkus kaverin perseeseen Tuomo
Vaikea hahmottaa kirjaimia . . . ?
- Anonyymi
Vastasi ihan muualla, kuin täällä. Tosin hän tietää, että rakastan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasi ihan muualla, kuin täällä. Tosin hän tietää, että rakastan häntä.
Jos tietää ja yhteys on muualla niin miksi sitten hoopottaa täällä näitä yhden kirjaimen
höppänöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tietää ja yhteys on muualla niin miksi sitten hoopottaa täällä näitä yhden kirjaimen
höppänöitä.Rakastan häntä, mutta hän ei minua. En halua häiritä, siksi täällä. Jos, joku uskoo näitä kirjoituksia, niin oma vika! Elämä on palstan ulkopuolella ja kaikki, mikä siellä tapahtuu on totta.
- Anonyymi
Taas huomaan, kuinka tyhjänpäiväinen olen sinulle! Ei edes Uuden Vuoden toivotusta.
- Anonyymi
Anna mulle uuden vuoden lupaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistin kaikki tiedot sinusta, en lupaa sinulle mitään. Et ole arvoiseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy suoraan viestillä kuulumisia, niin lupaan, että rakastan sinua ikuisesti.. Tämä H miehelle.
- Anonyymi
Miksi uppo - outo ihminen sinulle, toiselle tuntemattomalle uusia vuosia toivottelisi ?
Herätkää hyvät ihmiset todellisuuteen ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on sitten pidettävä lupaus ikuisesta rakkaudesta. Liian rankkaa rakastaa turhaan, hieman sääliä pyydän!
Jotain vastinetta kaipaukselle, ikävälle... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on sitten pidettävä lupaus ikuisesta rakkaudesta. Liian rankkaa rakastaa turhaan, hieman sääliä pyydän!
Jotain vastinetta kaipaukselle, ikävälle...Todellakin t ä ä l l ä rakastaminen vieraita ihmisiä on turhinta mitä ihminen voi tehdä.
Missä on hänen vastineensa ketä rakastat ? Merkillistä leikkimistä. - Anonyymi
Tässäkö jonkun H n älykkyys tapissa. Pelkkä tyhjänpäiväisyyshän täällä tuntematon on tuntemattomalle, vai eikö mee jakeluun, elätkö pelkästään netin valhemaailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllätys yllätys.. Sähän et anna pyyteettömästi mitään vaan oot itsekkäästi vaatimassa itelles ensin jotain. Itsekäs oot mut sen jo tiesinkin.
- Anonyymi
Tässä viestiketjussa on mennyt kirjoittajat ja vastaajat sekaisin😆
- Anonyymi
Pus,pus P.
- Anonyymi
En ole P, mutta kaipaan H:ta. Yritän hillitä itseni, etten laittaisi viestiä. Ikävä on kova. Ihan hullua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole P, mutta kaipaan H:ta. Yritän hillitä itseni, etten laittaisi viestiä. Ikävä on kova. Ihan hullua!
Mitä hullua, laitteles viestiä äläkä siellä ikävissäs kärvistele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hullua, laitteles viestiä äläkä siellä ikävissäs kärvistele.
Jos H laittaisi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos H laittaisi..
En usko
Kuulepa
Ota j oku niistä oppilaistasi
Varmaan ne kattoo sua ihaillen
Saat sit samalla toteuttaa niitä erikoisunelmiasikin
Ovat niinku samoista piireistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko
Kuulepa
Ota j oku niistä oppilaistasi
Varmaan ne kattoo sua ihaillen
Saat sit samalla toteuttaa niitä erikoisunelmiasikin
Ovat niinku samoista piireistäEn ole opettaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos H laittaisi..
Jospa itse laittaisit….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa itse laittaisit….
En halua häiritä. Eikä tilanne muutu mihinkään. Kaipaan vain enemmän.
- Anonyymi
Ikävä ei lopu! Täytyy pinnistellään, ei viestiä. Kyllä se siitä laantuu.. ei kyllä lopu, mutta voihan sitä itselleen niin uskotella. Anonyymi-ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029