En sua hylkää

Anonyymi-ap

vaikka en jaksa täällä kirjoitella kuten joskus aiemmin. Uskon että suakin jo kyllästyttää sanat tekojen sijaan. Olen tosissani kanssasi mies...siellä muualla. Älä unohda mua!
Hyvää tapsanpäivää

14

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkan vielä että siellä muualla tarkoittaa IRL
      En halua tinder-tms-tyyppien tätä omivan.

• Anonyymi

En unohda sinua

• Anonyymi

hyvää tapaninpäivää ja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvää tapaninpäivää ja

Kiitos sinulle.

• Anonyymi

Niin olen huomannut miten olet tosissasi. Susta ei kuulu yhtään mitään oikeastaan koskaan, eikä sua näykään ikinä.

• Anonyymi

Ei sulle tullut mieleen etten ehkä ole hän? ;)

• Anonyymi

Kaikki hylkää lopulta kuitenkin joten se ja sama

• Anonyymi

Eihän. Olet vaan pessimisti.

• Anonyymi

Toisilla voi olla tunteet herkillä, aina sitä toivoo kuitenkin, että vain hyvällä tavalla (tunteita) vain uskoen hyviä asioita. Ikävät asiat voivat tulla mieleen helposti, jos tuntuu siltä, ettei asiat tapahdu niin helposti kuin toivoo ( mennyt, jättää jälkensä).

Tai, et jotkut tilanteet tuntuvat välttelyltä, vaikka toinen toimii arjessa helpomman kautta (näkemyserot). Toivoen, että kun toimii hyvään uskoen, ei kuormita toista turhaan. Elää toivossa paremmasta. Kaikki voi olla mahdollista, kun siihen riittävästi uskoo.

Olenko kyvytön jakamaan eloa, vaikka haluaisi olla kyvykäs, siihen toki vaikuttaa paljon myös hän, toinen ihminen, miten toimii yhdessä olo (toisen ymmärtäminen), tuntuuko se helpolta vai väkinäiseltä. Epäonnistumisen pelko, jos on läsnä, silloin on myös vähemmän toivolle sijaa.

Löytyykö kuinka helposti puhetta, vapauttavaa, läsnä olevaa ja rauhoittavaa. Onko kuinka valmis, rohkea tekemään asioita, jotka voi lähentää kahta ihmistä. Vaatii uskoa, aistia toinen vastaanottavaksi. Silti se voi tuntua riskiltä epäonnistua myös. Onko toinen hän, se oikea? Uskallatko?

• Anonyymi

Uskallan minä mutta en ole huIIunrohkea (enää).

• Anonyymi

Vaikeus on siinä, että ei tiedä onko yhteydenotto toivottua vai ei.
      Tämä eräältä naiselta eräälle miehelle.

• Anonyymi

Ei liity tähän aloitukseen. Tämä on miehelle. Voin kopioida tuon aloitukseksi jos haluat.

• Anonyymi

Hyvät lukijat.. tämä tarrina on tosi..

Tapsa Rautalapio

• Anonyymi

Älä vääristele toisten aloituksia vampp1

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      346
      2816
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      56
      2573
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      234
      1093
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      415
      1034
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      43
      859
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      823
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      46
      734
    Aihe