jonka ennakkovero yllätti tänä joulukuuna? Liian isot tulot valtio päättää että joulukuussa laskut saat maksettua mutta et osta ruokaa. Palkkio siitä kun on perse ruvella tehty töitä. En ymmärrä miten pienituloisella voi olla liian isot tulot tai miksi tuo summa muuttuu noin radikaalisti ja alkaa mennä lisäprosentilla. Mikä on sen lisäprosentin tarpeen peruste?
Onko ketään muuta yhtä puupäistä
Anonyymi-ap
1
299
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet saanut oletetun 12kk palkan jo 11kk aikana ja saat vielä 12kk kohdalla 80% -90% normaalisummasta käteen, niin sinullahan menee hyvin ja on rahaa ruhtinaallisesti käytössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181