Täällä ei taida kovin

Anonyymi-ap

Fiksua porukkaa pyöriä? Erotun joukosta.

14

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo heti erotuit😊tuli semmonen fiilis et nyt tuli nero kiusaamaan meittii tyhjmiä.

• Anonyymi

Teihin verrattuna pässikin on nero.

• Anonyymi

R tekee hulluksi. Ikinä kuullut sellaisesta... tai kokenut

• Anonyymi

No et ainakaan juttujen sisällön puolesta..:D

• Anonyymi

Erotun siis älykkyydellä, en juttujen sisällön perusteella. Olisi outoa tällasella vamopalstalla kirjotella mitään älykästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erotun siis älykkyydellä, en juttujen sisällön perusteella. Olisi outoa tällasella vamopalstalla kirjotella mitään älykästä.

Ja vaivauduit kirjoittamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaahhaaa haahh. Öööö hrrrrr haahh. Hyvä osaat nauraa itsellesi.😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaahhaaa haahh. Öööö hrrrrr haahh. Hyvä osaat nauraa itsellesi.😅

Olen pahoillani, jos olet itse hieman vajaa, mutta et sinä kadehtimalla älykkäämmäksi muutu. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani, jos olet itse hieman vajaa, mutta et sinä kadehtimalla älykkäämmäksi muutu. :(

Hahaa sä oot hauska nainen. Saat minut hyvälle tuulelle. En muutu en. Hauku minua lisää sehän alkoi kiihottamaan😋

• Anonyymi

Hyvä. Minäkin erotun, koska olen parempi ihminen.

• Anonyymi

Et erotu. Ei tämä viisastenkerho ole ja kaltaistesi joukkoon olet hakeutunut.

• Anonyymi

Onko se nyt kovinkaan fiksua nostaa itsensä jalustalle ja kiusata ihmisiä jotka ovat selvästi sekaisin. Paras kun jättää huomiotta nuo jutut.

• Anonyymi

Erotut sillä että tulet vttu jouluna etsimään jotain ketä kiusata. Vttu tuollaiset luuserit onneksi löytää itsensä pian Niuvannimesta tai Sörkästä. Ei tule ikävä.

• Anonyymi

Aloitus ei ole vaan kovin fiksu. Se hämää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      664
      5850
    2. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1737
    3. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      133
      1263
    4. Translaki meni läpi...

Kuuntelin eilen eduskunnan lähetystä, ja monia hyviä perusteita kerrottiin, miksi moinen pitäisi hylätä. Eräs nutturatäti väitti, että kaikki estelyt
      Kokkola
      160
      1163
    5. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      102
      958
    6. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      49
      939
    7. Ensi kerralla kun kohdataan

Älä käännä päätäsi pois. Katso silmiini. Näet siellä anteeksipyynnön ja katumuksen. En torjuisi enää sinua. Miehelle
      Ikävä
      63
      913
    8. Tasot - ikuinen kysymys, johon ei ole vastausta

Mikä on taso? Miten arvotatte edes tason? Omasta kokemusmaailmastani katsoen ei ole olemassa universaalia tasoa. Taso taitaa olla jokaiselle ihan eri
      Sinkut
      177
      854
    9. Translaki läpi äänin 113-69

Niinhän sinä kävi kun veikattiin. Lisäksi kaikenlaiset tällä palstalla uutta esitystä veikanneet voivat mennä takaisin peruskoulun yhteiskuntaopin tun
      Luterilaisuus
      179
      831
    10. Olet mielessä ja pysyt

Haluan nähdä sinua edes vilaukselta vaikka se sattuu toisinaan sydämeen. Hyvää yötä naiselta miehelle.
      Ikävä
      41
      817
    Aihe