Fiksua porukkaa pyöriä? Erotun joukosta.
Täällä ei taida kovin
14
71
Vastaukset
- Anonyymi
Joo heti erotuit😊tuli semmonen fiilis et nyt tuli nero kiusaamaan meittii tyhjmiä.
- Anonyymi
Teihin verrattuna pässikin on nero.
- Anonyymi
R tekee hulluksi. Ikinä kuullut sellaisesta... tai kokenut
- Anonyymi
No et ainakaan juttujen sisällön puolesta..:D
- Anonyymi
Erotun siis älykkyydellä, en juttujen sisällön perusteella. Olisi outoa tällasella vamopalstalla kirjotella mitään älykästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotun siis älykkyydellä, en juttujen sisällön perusteella. Olisi outoa tällasella vamopalstalla kirjotella mitään älykästä.
Ja vaivauduit kirjoittamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaahhaaa haahh. Öööö hrrrrr haahh. Hyvä osaat nauraa itsellesi.😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaahhaaa haahh. Öööö hrrrrr haahh. Hyvä osaat nauraa itsellesi.😅
Olen pahoillani, jos olet itse hieman vajaa, mutta et sinä kadehtimalla älykkäämmäksi muutu. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, jos olet itse hieman vajaa, mutta et sinä kadehtimalla älykkäämmäksi muutu. :(
Hahaa sä oot hauska nainen. Saat minut hyvälle tuulelle. En muutu en. Hauku minua lisää sehän alkoi kiihottamaan😋
- Anonyymi
Hyvä. Minäkin erotun, koska olen parempi ihminen.
- Anonyymi
Et erotu. Ei tämä viisastenkerho ole ja kaltaistesi joukkoon olet hakeutunut.
- Anonyymi
Onko se nyt kovinkaan fiksua nostaa itsensä jalustalle ja kiusata ihmisiä jotka ovat selvästi sekaisin. Paras kun jättää huomiotta nuo jutut.
- Anonyymi
Erotut sillä että tulet vttu jouluna etsimään jotain ketä kiusata. Vttu tuollaiset luuserit onneksi löytää itsensä pian Niuvannimesta tai Sörkästä. Ei tule ikävä.
- Anonyymi
Aloitus ei ole vaan kovin fiksu. Se hämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1514523Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963218Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1062818Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis252775Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1452742Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos382104Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121939En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131865Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381129