Fiksua porukkaa pyöriä? Erotun joukosta.
Täällä ei taida kovin
14
87
Vastaukset
- Anonyymi
Joo heti erotuit😊tuli semmonen fiilis et nyt tuli nero kiusaamaan meittii tyhjmiä.
- Anonyymi
Teihin verrattuna pässikin on nero.
- Anonyymi
R tekee hulluksi. Ikinä kuullut sellaisesta... tai kokenut
- Anonyymi
No et ainakaan juttujen sisällön puolesta..:D
- Anonyymi
Erotun siis älykkyydellä, en juttujen sisällön perusteella. Olisi outoa tällasella vamopalstalla kirjotella mitään älykästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotun siis älykkyydellä, en juttujen sisällön perusteella. Olisi outoa tällasella vamopalstalla kirjotella mitään älykästä.
Ja vaivauduit kirjoittamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaahhaaa haahh. Öööö hrrrrr haahh. Hyvä osaat nauraa itsellesi.😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaahhaaa haahh. Öööö hrrrrr haahh. Hyvä osaat nauraa itsellesi.😅
Olen pahoillani, jos olet itse hieman vajaa, mutta et sinä kadehtimalla älykkäämmäksi muutu. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, jos olet itse hieman vajaa, mutta et sinä kadehtimalla älykkäämmäksi muutu. :(
Hahaa sä oot hauska nainen. Saat minut hyvälle tuulelle. En muutu en. Hauku minua lisää sehän alkoi kiihottamaan😋
- Anonyymi
Hyvä. Minäkin erotun, koska olen parempi ihminen.
- Anonyymi
Et erotu. Ei tämä viisastenkerho ole ja kaltaistesi joukkoon olet hakeutunut.
- Anonyymi
Onko se nyt kovinkaan fiksua nostaa itsensä jalustalle ja kiusata ihmisiä jotka ovat selvästi sekaisin. Paras kun jättää huomiotta nuo jutut.
- Anonyymi
Erotut sillä että tulet vttu jouluna etsimään jotain ketä kiusata. Vttu tuollaiset luuserit onneksi löytää itsensä pian Niuvannimesta tai Sörkästä. Ei tule ikävä.
- Anonyymi
Aloitus ei ole vaan kovin fiksu. Se hämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1462248- 581285
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871048Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122998- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972