Fiksua porukkaa pyöriä? Erotun joukosta.
Täällä ei taida kovin
14
63
Vastaukset
- Anonyymi
Joo heti erotuit😊tuli semmonen fiilis et nyt tuli nero kiusaamaan meittii tyhjmiä.
- Anonyymi
Teihin verrattuna pässikin on nero.
- Anonyymi
R tekee hulluksi. Ikinä kuullut sellaisesta... tai kokenut
- Anonyymi
No et ainakaan juttujen sisällön puolesta..:D
- Anonyymi
Erotun siis älykkyydellä, en juttujen sisällön perusteella. Olisi outoa tällasella vamopalstalla kirjotella mitään älykästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotun siis älykkyydellä, en juttujen sisällön perusteella. Olisi outoa tällasella vamopalstalla kirjotella mitään älykästä.
Ja vaivauduit kirjoittamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaahhaaa haahh. Öööö hrrrrr haahh. Hyvä osaat nauraa itsellesi.😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaahhaaa haahh. Öööö hrrrrr haahh. Hyvä osaat nauraa itsellesi.😅
Olen pahoillani, jos olet itse hieman vajaa, mutta et sinä kadehtimalla älykkäämmäksi muutu. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, jos olet itse hieman vajaa, mutta et sinä kadehtimalla älykkäämmäksi muutu. :(
Hahaa sä oot hauska nainen. Saat minut hyvälle tuulelle. En muutu en. Hauku minua lisää sehän alkoi kiihottamaan😋
- Anonyymi
Hyvä. Minäkin erotun, koska olen parempi ihminen.
- Anonyymi
Et erotu. Ei tämä viisastenkerho ole ja kaltaistesi joukkoon olet hakeutunut.
- Anonyymi
Onko se nyt kovinkaan fiksua nostaa itsensä jalustalle ja kiusata ihmisiä jotka ovat selvästi sekaisin. Paras kun jättää huomiotta nuo jutut.
- Anonyymi
Erotut sillä että tulet vttu jouluna etsimään jotain ketä kiusata. Vttu tuollaiset luuserit onneksi löytää itsensä pian Niuvannimesta tai Sörkästä. Ei tule ikävä.
- Anonyymi
Aloitus ei ole vaan kovin fiksu. Se hämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1767455
- 114538
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523710Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043076Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952732Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62348Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121588- 441475
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos631290Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4161254