Fiksua porukkaa pyöriä? Erotun joukosta.
Täällä ei taida kovin
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo heti erotuit😊tuli semmonen fiilis et nyt tuli nero kiusaamaan meittii tyhjmiä.
- Anonyymi
Teihin verrattuna pässikin on nero.
- Anonyymi
R tekee hulluksi. Ikinä kuullut sellaisesta... tai kokenut
- Anonyymi
No et ainakaan juttujen sisällön puolesta..:D
- Anonyymi
Erotun siis älykkyydellä, en juttujen sisällön perusteella. Olisi outoa tällasella vamopalstalla kirjotella mitään älykästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotun siis älykkyydellä, en juttujen sisällön perusteella. Olisi outoa tällasella vamopalstalla kirjotella mitään älykästä.
Ja vaivauduit kirjoittamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaahhaaa haahh. Öööö hrrrrr haahh. Hyvä osaat nauraa itsellesi.😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaahhaaa haahh. Öööö hrrrrr haahh. Hyvä osaat nauraa itsellesi.😅
Olen pahoillani, jos olet itse hieman vajaa, mutta et sinä kadehtimalla älykkäämmäksi muutu. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, jos olet itse hieman vajaa, mutta et sinä kadehtimalla älykkäämmäksi muutu. :(
Hahaa sä oot hauska nainen. Saat minut hyvälle tuulelle. En muutu en. Hauku minua lisää sehän alkoi kiihottamaan😋
- Anonyymi
Hyvä. Minäkin erotun, koska olen parempi ihminen.
- Anonyymi
Et erotu. Ei tämä viisastenkerho ole ja kaltaistesi joukkoon olet hakeutunut.
- Anonyymi
Onko se nyt kovinkaan fiksua nostaa itsensä jalustalle ja kiusata ihmisiä jotka ovat selvästi sekaisin. Paras kun jättää huomiotta nuo jutut.
- Anonyymi
Erotut sillä että tulet vttu jouluna etsimään jotain ketä kiusata. Vttu tuollaiset luuserit onneksi löytää itsensä pian Niuvannimesta tai Sörkästä. Ei tule ikävä.
- Anonyymi
Aloitus ei ole vaan kovin fiksu. Se hämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899