Rikos ja sen tekijä

Anonyymi-ap

Rautjärvellä tapahtui todennäköisesti tuhopoltto sekä samalla mahdollisesti myös joukkomurhan yritys, koska kirkon oivia oli yritetty sulkea poispääsyn estämiseksi.

Persuthan ovat tätä rikollisuusteemaa pitäneet yllä. Ottanevatko tämän yhden rikoshistoriamme todennäköisesti törkeimmän rikoksen esimerkiksi siitä, minkälainen yhteys rikollisuudella on maahanmuuttoon. Vai ovatko nyt hiljaa, jos tekijä ei olekaan heidän olettamansa ja rikos johtuisi vieraan kulttuurin tavoista.

24

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eräs vasarointitapaus oli kuvaava persujen käyttäytymisen osalta.

      • Anonyymi

        kristityistä homottajista ei tiedä koskaan mitä juonivat , vai mitä aitolaisia lienevät ?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki viittaa vihavasuterroristeihin kun niitä hakeneetkin suomeen.
        https://yle.fi/a/3-12171659

        Harhoista kärsivä persu hourailee.


    • Anonyymi

      Poliisi epäilee kuutta järjestyksenvalvojaa ihmisten pahoinpitelystä. Tekotavat ovat olleet nöyryyttäviä. Mitähän kansallisuutta ja alkuperää nämä järjestyksenvalvojat mahtavat olla?

      • Anonyymi

        Olisiko niitä, joita persut oli maahan haalimassa 2015? Vai ukrainalaisia?

        Vai olisivatko suomalaisia, kun tuollaiseen toimeen ovat päässeet kuin järjestyksenvalvojiksi? Ettei peräti perussuomalaisia? Mitä lie katujen turvaajia, etkö sinäkin niihin aikoinaan kuulunut? Ainakin mieleltäsi?

        https://yle.fi/a/3-8572704


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      pakettinarulla ovet säppiin 🤔 miten olisi vahvoja nippusiteitä , oikeistolainen olisi käyttänyt niitä ja kaikki olisivat kuolleet ?

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Suurta on paniikki Persujen kannatuksen johdosta!Porsas soinin sinisineen persut luovuttaa vasemmistolle ja vihreille ilmaiseksi!

      • Anonyymi

        Porsas-Soini. Itsepä persut tuota kannattivat, kun häneen uskoivat, tyhmiä kun ovat.


    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaisi ottaa mahdollisimman nopeasti yhteyttä viranomaisiin ja kertoa tietonsa tekijästä, että ei saisi syytettä tietojen salaamisesta. Eli jos tietää tekijän, silloin kannattaa ottaa viipymättä yhteys viranomaisiin.

      • Anonyymi

        Eipä tuo väitä tekijästä mitään tietävänsä, ei kai se muuten sitä arvuuttelisi?

        Tyhmähän sinä olet, taidat olla persu?


      • Anonyymi

        Varmasti otan, jos tiedän tekijän. Ei sinun kannata siitä huolta kantaa.

        Avauksessahan oli siitä, kuinka huolissaan persut ovat tällaisesta törkeästä rikoksesta, kun siinä saattoi olla tavoitteena mittava joukkomurha. Kun ne persut meuhaavat niin kovasti noista vähäpätöisimmistäkin rikoksista, niin tässähän sitä olisi puitavaa, kun on kyse näin raskaan sarjan teosta. Kun persut yhdistävät rikollisuutta erilaisiin kulttuureihin, niin mihinköhän tämän yhdistävät? Kiinnostaa asia, kun persut niin näkyvästi nostivat esille tuon rikollisuusteeman ja kertoivat rikollisuus johtuu maahanmuutosta. Niin sitä vaan, että koskahan ja mistä tähän tuhopolttoon syyllistynyt on Suomeen muuttanut?

        Ja nythän tuli ilmi myös asemanseutujen katujengirikollisuus, missä järjestyksenvalvojat ovat mukiloineet kadulla liikkuneita ihmisiä ja anastaneet näiden omaisuuttakin poliisin kertomien tietojen perusteella. Ovatko nämä sitä mamujengiä, josta persut ovat puhuneet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti otan, jos tiedän tekijän. Ei sinun kannata siitä huolta kantaa.

        Avauksessahan oli siitä, kuinka huolissaan persut ovat tällaisesta törkeästä rikoksesta, kun siinä saattoi olla tavoitteena mittava joukkomurha. Kun ne persut meuhaavat niin kovasti noista vähäpätöisimmistäkin rikoksista, niin tässähän sitä olisi puitavaa, kun on kyse näin raskaan sarjan teosta. Kun persut yhdistävät rikollisuutta erilaisiin kulttuureihin, niin mihinköhän tämän yhdistävät? Kiinnostaa asia, kun persut niin näkyvästi nostivat esille tuon rikollisuusteeman ja kertoivat rikollisuus johtuu maahanmuutosta. Niin sitä vaan, että koskahan ja mistä tähän tuhopolttoon syyllistynyt on Suomeen muuttanut?

        Ja nythän tuli ilmi myös asemanseutujen katujengirikollisuus, missä järjestyksenvalvojat ovat mukiloineet kadulla liikkuneita ihmisiä ja anastaneet näiden omaisuuttakin poliisin kertomien tietojen perusteella. Ovatko nämä sitä mamujengiä, josta persut ovat puhuneet?

        Anonyymi
        26.12.2022 19:18

        Ota addick banaani ja rauhotu kun huudat taas pää punaisena jokaisessa viestiketjussa 🤣🤣


    • Anonyymi

      Persutko nostaisivat rikollisuuden tikunnokkaan, kun puoluessa itsessään on tutkitusti eniten rikostuomion saaneita edustajia? Taitaa tämä persujen rikollisuusteema olla kovin valikoivaa sorttia, kun näkemyksistä päätellen rikolliset eivät näytä olevan samalla viivalla. Esim. raiskaus- ja väkivaltarikoksista persuissa ei kiinnitetä huomiota muuhun kuin maahanmuuttajien tekemiin rikoksiin. Kotimainen rikollisuus sitä parempaa rikollisuutta?

      • Anonyymi

        itse kirjoittaa päivittäin avauksen missä vaatii samaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse kirjoittaa päivittäin avauksen missä vaatii samaa?

        vaikka on itse SE ylläpidon edustaja ja SE trolli 😁😁


    • Anonyymi

      Hevosmiesten tietotoimiston mukaan asialla on ollut punikkien politpyromaanit?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe