Latex catsuit

Anonyymi-ap

Onko kellään kokemusta yksi osaisesta vetoketjuttomasta latex catsuitista kuinka helppo siihen on pukeutua ja ennenkaikkea kuinka helppo riisuuntua? Kaula-aukon kautta mennään puvun sisään ja ulos venyykö kaula-aukko helposti varsinkin riisuuntuessa puvusta.
Tällä hetkellä minulla on kaksi vetoketjullista latex catsuitia. Nyt on alkanut vetoketjuton latex catsuit kiinnostaa.
Olis mukava kuulla kokemuksia vetoketjuttomasta latex catsuitista.

64

4115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun virtahepo edes kannata yritääkään

    • Anonyymi

      sama täällä kiinnostas että saako sen sitten ehjänä pois päältä?
      ja jos jollakin paksuus tuntumaa?itse ajattelin hankkia 0,6mm puvun
      katellu monen merkkistä mutta ku osais vaan valita...

      m45

      • Anonyymi

        0,6mm olis varmaan hyvä kestävyydeltään eikä heikennä iho tuntemusta.
        päältä pois riisuminen tapahtuis pois jotenki saippuoimalla en tiedä miten käytännössä.
        olis hyvä jos joku jolla on kokemusta vetoketjuttoman latex catsuitin riisumisesta kertois siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0,6mm olis varmaan hyvä kestävyydeltään eikä heikennä iho tuntemusta.
        päältä pois riisuminen tapahtuis pois jotenki saippuoimalla en tiedä miten käytännössä.
        olis hyvä jos joku jolla on kokemusta vetoketjuttoman latex catsuitin riisumisesta kertois siitä.

        varmaankin pitäs olla sitte tuo khlorinoitu malli että ois liukas pukea!
        itse haluan vielä hanskat ja sukat samaan:) ai että! ja hunterin kumisaappaat ja jokin maski
        katoppa youtubesta blueberry sage on rohkee!! super makea!

        m45


    • Anonyymi

      Itsellä ei ole mitään kumikuteita, joihin täyty pujottautua ja ängetä. Paidoissa ja takeissa on vetoketju, ja nimenomaan etupuolella, takapuolen vetoketju on vaikea saada itse kiinni tai auki. Housuissa samoin täytyy olla vetskari, muutoin niiden pukeminen alkaa käydä työstä. No joo, pikkuhousut on ilman vetoketjua.

      Mutta voihan olla, että se ahtautuminen catsuittiin on osa fetissiä, samoin pois riisuminen, jos se ei sujukaan ihan tosta vaan. Mitä paksumpaa materiaalia, sen työläämpää.

      Eli aloittajan kysymykseen, ei ole kokemusta.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta kommentista.
        Pukeutuminen latex catsuitiin on itsessään jo kiihottavaa ja tuo huumaavan tunteen.
        Lähes aina latex catsuitissa: ista nauttii paljon pitempään mitä pukeutuessa latex catsuitiin ajatteli. Ajatus kolmesta tunnista latex catsuitissa venähtää helposti jopa 8 tuntiin.

        Kysymys miten vetoketjuton latex catsuit otetaan päältä pois odottaa edelleen vastausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta kommentista.
        Pukeutuminen latex catsuitiin on itsessään jo kiihottavaa ja tuo huumaavan tunteen.
        Lähes aina latex catsuitissa: ista nauttii paljon pitempään mitä pukeutuessa latex catsuitiin ajatteli. Ajatus kolmesta tunnista latex catsuitissa venähtää helposti jopa 8 tuntiin.

        Kysymys miten vetoketjuton latex catsuit otetaan päältä pois odottaa edelleen vastausta?

        Itselle tärkeä että on sileä ja tiukka, onkohan se tupla fetissi kun haluaa ilman vetoketjua🙂?
        Suomalaisista verkko kaupoista ei löydy,täytyy tilata ulkomailta!

        M45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle tärkeä että on sileä ja tiukka, onkohan se tupla fetissi kun haluaa ilman vetoketjua🙂?
        Suomalaisista verkko kaupoista ei löydy,täytyy tilata ulkomailta!

        M45

        Kuulemma tiukkuus jakaantuu tasaisemmin koko keholle varsinkin, jos latex catsuit on mittojen mukaan tehty. Latex catsuitissa kiehtoo tasainen tiukkuus, valon luomat kiiltävät heijastuksen ja latex catsuitin ihon hyväily vartalon liikkuessa seksiaktin aikana.
        Latex catsuit aiheuttaa minulle piinallisen kauan kestävän seksi hurmoksen jonka ei halua päättyvän aina välissä on puolen tunnin tauko, sitten taas mennään syvälle pitkään hurmokseen. Fantastinen luojan antama lahja, jota en pidättele yhtään aina mennään kun siltä tuntuu turha edes yrittää vastustella sillä se ei onnistu.


      • Anonyymi

        Viimeinen latex lauantai tälle vuodelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle tärkeä että on sileä ja tiukka, onkohan se tupla fetissi kun haluaa ilman vetoketjua🙂?
        Suomalaisista verkko kaupoista ei löydy,täytyy tilata ulkomailta!

        M45

        Niinpä.


    • Anonyymi

      Mittojen mukaan tehty vetoketjuton kumicatsuit paras. Tosi huippu.

    • Anonyymi

      Millainen meininki on Fetishi tapahtumassa, jossa pukeutumiskoodi on latexpuku?
      Suunnitelmissa käydä ensi vuonna jossais fetishi clubilla latex illassa. Kannattaako käydä mitä mieltä olette?

      • Anonyymi

        Missä tälläinen tapahtuma on? Kiinnostaisi mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tälläinen tapahtuma on? Kiinnostaisi mennä

        Löytyy tekemällä sanallisen tai kuvallisen haun hakukoneella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy tekemällä sanallisen tai kuvallisen haun hakukoneella.

        Piirsin tikku-ukon, mutta hakukone ei löytänyt tapahtumaa 😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piirsin tikku-ukon, mutta hakukone ei löytänyt tapahtumaa 😠

        Hanki vain latexcatsuit, niin ei tarvitse piirrellä tikku-ukkoja. Latexcatsuitissa on kivaa. Kyllä kiinnostaa, kun kerran olet lukenut tätä viesti ketjua. Ei muuta kuin hankkimaan latexcatsuit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki vain latexcatsuit, niin ei tarvitse piirrellä tikku-ukkoja. Latexcatsuitissa on kivaa. Kyllä kiinnostaa, kun kerran olet lukenut tätä viesti ketjua. Ei muuta kuin hankkimaan latexcatsuit.

        Miksi kuvittelet, ettei mulla sellaista jo olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvittelet, ettei mulla sellaista jo olisi?

        Kiva niin, jos on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvittelet, ettei mulla sellaista jo olisi?

        No, onko? Kyllä kai sen voi sanoa vuonna 2023?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, onko? Kyllä kai sen voi sanoa vuonna 2023?

        On. Koko vartalon catsuit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Koko vartalon catsuit.

        Hieno juttu. Täällä on tarkoitus vielä tänä iltana antaa kumicatsuitin imaista uhrin sisäänsä nauttimaan. Varmaan menee tonne pikkutunneille ennenkuin kumicatsuit päästää pois sisältään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Koko vartalon catsuit.

        Latexlauantai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latexlauantai?

        Vois muuten olla, mut oon 38 asteen kuumeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois muuten olla, mut oon 38 asteen kuumeessa.

        Parane pian. Sit ens lauantaina varmaan kuume ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Koko vartalon catsuit.

        Oletko tänään kokovartalo catsuitissa? Minä olen tätä kirjoittaessa.


    • Anonyymi

      itse pidän ohuesta 0,25 catsuitista,tosin niitä useampi päällekkäin! saa kivan kontrastrin ja täydellisen puristuksen,ja tähän sit sopivaan väliin hanskat ja sukat !
      itsellä alavartaloon kestää noin 1mm ja ylävartaloon 0,75 ja käsiin alle 0,5mm
      muuten tulee sellanen puuduttava tunne joka ei ole miellyttävä, mutta tohon rajalle kun pääsee niin johan virtaa mahla:)
      tonne väliin on sit helppo pujottaa vaikka perhonen niin pysyy paikallaan ,meillä molemmat pitää asuista ,en ole kirjoitellut enää tänne paljoa ettei loukkaa puolisoa!
      mut ostakaa toi klorinoitu puku niin siihen pujahtaa alle puolen minuutin ja sitten kerroksia lisää:) ai että ja lopuksi kaasunaamari ja saappaat:) orgasmeja satelee:)

      meillä isäntä oli ostamassa mönkijää mutta nekin rahat sijoitettiin sitten kumiasuihin:) hullua tai ei mutta nautinto on ihan ääretön,en voi kuvitella sitä mistään muusta! meillä myös paksumpia neck entryjä mutta ohkanen puristuu joka muotoon hyvässä kuin pahassakin:) ja tosiaan oltiin ennen aika "pyöreitä" kumiasuilla lähtenyt noin 20kg painoa pois:) ihan suomeksi naimalla!!
      kokeilkaa nauttikaa kumi vie koko sielun......
      -Toro

      • Anonyymi

        Onpa erinomainen ja asiallinen kommentti. Tällaisia kokemuksia ja tietoa sisältäviä kommentteja ei ole koskaan liikaa. HIENO JUTTU.


      • Anonyymi

        Jännä juttu vaikka kumiasussa viettää kauan aikaa niin ei tule nälkä heti jälkeen päinkään vaan levollinen tyydyttynyt olo.
        Tuo klorinoitu kumiasu kuulostaa helppohoitoiselta. Mistähän niitä saa ilmeisesti ulkomailta vai saako Suomesta. Kommentti muuten tosi hyvä. Tässähän ihan innostuu pitäisikähän mennä nyt kumicatsuitin sisään. Kyllä vain kuulu kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu vaikka kumiasussa viettää kauan aikaa niin ei tule nälkä heti jälkeen päinkään vaan levollinen tyydyttynyt olo.
        Tuo klorinoitu kumiasu kuulostaa helppohoitoiselta. Mistähän niitä saa ilmeisesti ulkomailta vai saako Suomesta. Kommentti muuten tosi hyvä. Tässähän ihan innostuu pitäisikähän mennä nyt kumicatsuitin sisään. Kyllä vain kuulu kommentti.

        simon o ja esim furure fetish ,alle suosittelen laadukasta ja väli puvuiksi sit kelpaa pahasempikin! ja sit päälle taas hyvä!
        Simon o:lla hyvä valikoima ja muokattavuus ja kestää venytystä,kaula aukko imaisee uhrinsa sisäänsä ai että!! ja sit haarukkaan saa monen laista vaihto ehtoa olipa sit mies tai nainen:)

        -Toro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        simon o ja esim furure fetish ,alle suosittelen laadukasta ja väli puvuiksi sit kelpaa pahasempikin! ja sit päälle taas hyvä!
        Simon o:lla hyvä valikoima ja muokattavuus ja kestää venytystä,kaula aukko imaisee uhrinsa sisäänsä ai että!! ja sit haarukkaan saa monen laista vaihto ehtoa olipa sit mies tai nainen:)

        -Toro

        Hmmm.... hmmm.... imaiseen uhrin sisäänsä kuulostaapa houkuttelevan hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm.... hmmm.... imaiseen uhrin sisäänsä kuulostaapa houkuttelevan hyvältä.

        Jokos tilasit kumi tiukan kumipuvun? Äsken puin ja onse helppo kun klorunoitu! Siivous hommat mustassa koko kumissa

        Toro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokos tilasit kumi tiukan kumipuvun? Äsken puin ja onse helppo kun klorunoitu! Siivous hommat mustassa koko kumissa

        Toro

        On ennestään musta vetoketjullinen kumicatsuit jossa pää ja kämmenet on paljaana.
        Vetoketjuton kyllä kiinnostais todennäköisesti tulee jossain vaiheessa hankittua.
        Tänään illalla antaudutaan kumicatsuitille jotta kumicatsuit antaa vastapalveluksi hyvän olon aistimuksen koko vartalolle ja huumaavan tunteen aivoille.


    • Anonyymi

      Latex-puvun hankkiminen kiinnostaa. Miten tuollaista klorinoitua pukua kuuluu säilyttää, ja tuoksuuko se voimakkaasti? Voiko sitä säilyttää esim. taiteltuna laatikossa, vai pitääkö roikkua henkarissa? Pitääkö sitä käsitellä jollain käytön jälkeen?

      • Anonyymi

        Hyviä kysymyksiä kiinnostais tietää täälläkin. Harkitaan täälläkin hankkia kumiasuja lisää.


      • Anonyymi

        Ootko päättänyt? Josko tavallisen latex-puvun ensin? Kokeilis ensin sillä? Halvempi?
        Jos/kun latex- puku on oma juttu, niin heittäytyy latex-puvun uhriksi.


      • Anonyymi

        Hyvä säilyttää viileässä valolta suojassa. Minulla on taiteltuna, en tiedä onko paras tapa säilyttää.


    • Anonyymi

      klorinoitu puku on helppo hoitoisempi ,meillä säilytetään laatikossa, ettei lapset löydä.... pesu ja kuivaushan ne tärkeimmät ja tietysti tärkein mahdollisimman paljon käyttöä:) meillä hurahtanut homma käsistä,kotona ollaan jos ei muita paikalla ja mökillä sit pelkissä kumeissa:) ihanaa:)
      ostakaa ,elkää jahkailko!!!

      -

      Toro

      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Täytyy tutustua valikoimiin ja ehkäpä tilailla jossain vaiheessa, tämä voisi olla mukava lisä muihin fetisseihini :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Täytyy tutustua valikoimiin ja ehkäpä tilailla jossain vaiheessa, tämä voisi olla mukava lisä muihin fetisseihini :)

        Mitäs fetissejä löytyy? Mut mielestäni kannattaa ostaa kuitenkin kohtuu hyvä alkuun! Ahistaa jos kumi paukahtaa heti rikki😁 kerran ostin lateksi leggarit halvat niin niissä kumi ihan surkeeta,repeili sitä mukaa ku puki! Nuissa laadukkaissa venytys lujuus ihan eri luokkaa! Einyt mitää järettömän kallista kantsi ostaa mutta toi klorinointi ehottomasti!
        Tulee puettua pikaisempaakin käyttöä varten! Ja kun/jos laittaa talkkia niin ei tarvi sotkea sen kans! Tietysti liukas öljy on sinänsä mulle fetissi lateksin kans! Liukas puku menee kyllä sit vesi liukosen öljyn kera että lupsahtaa päälle! Aivan makee!

        Toro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs fetissejä löytyy? Mut mielestäni kannattaa ostaa kuitenkin kohtuu hyvä alkuun! Ahistaa jos kumi paukahtaa heti rikki😁 kerran ostin lateksi leggarit halvat niin niissä kumi ihan surkeeta,repeili sitä mukaa ku puki! Nuissa laadukkaissa venytys lujuus ihan eri luokkaa! Einyt mitää järettömän kallista kantsi ostaa mutta toi klorinointi ehottomasti!
        Tulee puettua pikaisempaakin käyttöä varten! Ja kun/jos laittaa talkkia niin ei tarvi sotkea sen kans! Tietysti liukas öljy on sinänsä mulle fetissi lateksin kans! Liukas puku menee kyllä sit vesi liukosen öljyn kera että lupsahtaa päälle! Aivan makee!

        Toro

        Löytyy fetissi erilaisiin haalareihin, kypäriin, saappaisiin, hengityssuojaimiin ja mm. prätkäkamoihin. Myös nahkainen fetissihaalari vetoketjuineen löytyy :) nuoresta kundista lähtien tullut kaikenlaista touhuttua, ja kumiasut olisivat uusi aluevaltaus. Kaikki mikä peittää ja suojaa, kiihottaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs fetissejä löytyy? Mut mielestäni kannattaa ostaa kuitenkin kohtuu hyvä alkuun! Ahistaa jos kumi paukahtaa heti rikki😁 kerran ostin lateksi leggarit halvat niin niissä kumi ihan surkeeta,repeili sitä mukaa ku puki! Nuissa laadukkaissa venytys lujuus ihan eri luokkaa! Einyt mitää järettömän kallista kantsi ostaa mutta toi klorinointi ehottomasti!
        Tulee puettua pikaisempaakin käyttöä varten! Ja kun/jos laittaa talkkia niin ei tarvi sotkea sen kans! Tietysti liukas öljy on sinänsä mulle fetissi lateksin kans! Liukas puku menee kyllä sit vesi liukosen öljyn kera että lupsahtaa päälle! Aivan makee!

        Toro

        Tunti sitten pukeuduin Latexan L1194 kumicatsuitiin olen nyt siis kumicatsuitin sisällä. Fiilis on kyllä orjallisen makea.
        Tuli tuossa mieleen kun tämä puku sopii miehille sekä naisille, niin ei ole aivan täydellinen on vissiin kompromissi mitoilla tehty?
        Erittäin hyvin kyllä viihdyn nyt tässä kumicatsuitissa...........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Täytyy tutustua valikoimiin ja ehkäpä tilailla jossain vaiheessa, tämä voisi olla mukava lisä muihin fetisseihini :)

        Tietysti olis. Latex koukuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs fetissejä löytyy? Mut mielestäni kannattaa ostaa kuitenkin kohtuu hyvä alkuun! Ahistaa jos kumi paukahtaa heti rikki😁 kerran ostin lateksi leggarit halvat niin niissä kumi ihan surkeeta,repeili sitä mukaa ku puki! Nuissa laadukkaissa venytys lujuus ihan eri luokkaa! Einyt mitää järettömän kallista kantsi ostaa mutta toi klorinointi ehottomasti!
        Tulee puettua pikaisempaakin käyttöä varten! Ja kun/jos laittaa talkkia niin ei tarvi sotkea sen kans! Tietysti liukas öljy on sinänsä mulle fetissi lateksin kans! Liukas puku menee kyllä sit vesi liukosen öljyn kera että lupsahtaa päälle! Aivan makee!

        Toro

        Onko maissitärkkelys hyvä korvaamaan talkin, kun talkki on loppunut? Olen käyttänyt maissitärkkelystä, kun on ollut pakko päästä kumicatsuitin sisään nauttimaan.
        Eikai maissitärkkelys vahingoita pukua? Se kyllä helpottaa pukeutumista ja toimii kuten talkki.


      • Anonyymi

        Juu juu. Kumiasun otteessa ollaan. On se sellainen veijari tuo latexcatsuit kyllä osaa alistaa uhrinsa ei voi muuta sanoa. Alistaa ihanalla hurmoksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Täytyy tutustua valikoimiin ja ehkäpä tilailla jossain vaiheessa, tämä voisi olla mukava lisä muihin fetisseihini :)

        Voiko niitä olla useampia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs fetissejä löytyy? Mut mielestäni kannattaa ostaa kuitenkin kohtuu hyvä alkuun! Ahistaa jos kumi paukahtaa heti rikki😁 kerran ostin lateksi leggarit halvat niin niissä kumi ihan surkeeta,repeili sitä mukaa ku puki! Nuissa laadukkaissa venytys lujuus ihan eri luokkaa! Einyt mitää järettömän kallista kantsi ostaa mutta toi klorinointi ehottomasti!
        Tulee puettua pikaisempaakin käyttöä varten! Ja kun/jos laittaa talkkia niin ei tarvi sotkea sen kans! Tietysti liukas öljy on sinänsä mulle fetissi lateksin kans! Liukas puku menee kyllä sit vesi liukosen öljyn kera että lupsahtaa päälle! Aivan makee!

        Toro

        Näinköhän? Enpä oikein tiedä.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Kutsumme sinu­­­t kä­ym­­ään u­ude­­­ss­­a cha­tis­­­sa! Meitä on yl­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://syntheticwerks.net/H/z9BA4 👈

    • Anonyymi

      Kun se sisään pääsy onnistuu, niin ulos pääseminen kyllä mietityttää. Eipä taida täältä löytyä vastausta. Asiaan erikoistuneilta tahoilta varmaan löytyis vastaus.

    • Anonyymi

      Latexlauantai 4.2.2023.

    • Anonyymi

      Pukeutuisinko nyt latex catsuitiin?

      • Anonyymi

        Kyllä pukeutuisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pukeutuisit

        Kyllä pukeuduin latex catsuitiin ja heti tuli hyvänolon fiilis. Olen nyt lateksipuvussa puoleen yöhön asti ainakin, voi kyllä mennä pitempäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pukeuduin latex catsuitiin ja heti tuli hyvänolon fiilis. Olen nyt lateksipuvussa puoleen yöhön asti ainakin, voi kyllä mennä pitempäänkin.

        Moneenko meni? Meillä oltiin kokopuvuissa ja lisänä kaasunaamarit ja hunterin kumpparit molemmilla ,itsellä mustat ratsastus malli ja isännällä perus vihreät originaalit! Ja kaikki kiillotettiin😁😁😁 aivan ihana ilta! Testailtiin paituntia kumihanskoja,oisko yhteensä kokeiltu sataa paria,ennen valintaa! Mulle tuli pitkät oranssit ja isännälle pitkät gyne hanskat! Aivan järjettömän kiihottavaa, nesteet valuu vieläkin ajatuksesta


        -toro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moneenko meni? Meillä oltiin kokopuvuissa ja lisänä kaasunaamarit ja hunterin kumpparit molemmilla ,itsellä mustat ratsastus malli ja isännällä perus vihreät originaalit! Ja kaikki kiillotettiin😁😁😁 aivan ihana ilta! Testailtiin paituntia kumihanskoja,oisko yhteensä kokeiltu sataa paria,ennen valintaa! Mulle tuli pitkät oranssit ja isännälle pitkät gyne hanskat! Aivan järjettömän kiihottavaa, nesteet valuu vieläkin ajatuksesta


        -toro

        Meni 15 yli yhden. Catsuitit oli päällä ei mitään lisänä. Oli aivan ennalta suunnittelematon pukeutuminen kumiin. Yhtä-äkkiä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta himo päästä kumipuvun sisään, niin eihän kumi catsuitia pystynyt vastustamaan vaan se otti omansa ja antoi hyvin kiihottavan nautinnollisen fiiliksen. Hyvä niin.


    • Anonyymi

      On ihana päällä kävi pikku vahinko kun olin puolison kanssa baarissa jäi vetoketju jumiin niin jouduin laskemaan alle koko illan. Kukaan ei huomannut ja koko lattiamatto imi mitä lahkeesta valui. Oli hauskaa. Hihii

    • Anonyymi

      ?????????????

      • Anonyymi

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕


    • Anonyymi

      Onko nyt kukaan kumipuvussa?

    • Anonyymi

      Nyt tarkenee jo latex asussa ulkona,pääsiäisenä eka kertaa talven jälkeen koko mustassa, lisänä mustat hunterit ja hanskat! Kaikki todella huolella kiillotettuna! Lisäksi 2tappia☺️ aurinko lämmitti jo niin kivasti talon edessä terassilla!

      Toro

      • Anonyymi

        Mikä idea on kaasumaskissa?
        Tiedustelin tätä kakspl...... palstalta, ei vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä idea on kaasumaskissa?
        Tiedustelin tätä kakspl...... palstalta, ei vastausta.

        Kokeile,se on jotenki vaa härskin ihana! Itse en pidä suodattimista törröttämässä vaan, kumisesta venäläis maskista missä letku! Sillä voi tehä vaikka mitä😉


        Toro


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kannata.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä latexi puvusta miehellä tai naisella jossa lisänä erilliset isot silikoni rinnat

    Ketjusta on poistettu 147 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe