Naapuri yrittäjän veroton Porsche

Anonyymi-ap

Naapurissani asuu yrittäjä

Hän on ostanut 100 000 euron Porschen yritykselleen ja maksaa siitä vain vapaan autoedun verotusarvon 1000€/kk

Mutta koska hän ei nosta enempää ansiotuloa, siis palkkaa, niin hän saa verottoman Porschen ja siihen verottomat polttoaineet? Koska tuolla autoedun verotusarvolla hänen ansiotuloveroprosenttinsa on 0%.

Elääkseen nostaa vain huojennettua osinkoa, ei ansiotuloa...

Laittaa myös kaikki tikkatauluista, risteilyistä, ilotulitusraketteihin firman kuluihin...

Taitaa jopa loma-osakekin olla firman kuluissa ilman että tarvitsee omista jo kertaalleen verotetuista tuloista maksaa sitäkään...

Tasan ei käy onnen lahjat. Verotuksen suhteen.

15

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sdp ja vihervassarit pitää saada vastuuseen aiheuttamastaan tuhosta. Tuollainen naapurisi kikkailu on naurettavaa mutta pakollista. Suomi kärsii ja kituu näistä vassareista.

      • Anonyymi

        Ja helvettiäkös se teille kuuluu mitä naapurit tekee?
        Toivottavasti ostaa liekinheittimen ja tussauttaa teidän verhonrakoon niin loppuu se naapurikyttäys.
        Tyhmähän se on joka veroja maksaam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja helvettiäkös se teille kuuluu mitä naapurit tekee?
        Toivottavasti ostaa liekinheittimen ja tussauttaa teidän verhonrakoon niin loppuu se naapurikyttäys.
        Tyhmähän se on joka veroja maksaam

        SDP ja Myrkynvihreät VassariKommunistit Kepu ja RKP on tähän syyllisiä !


    • Anonyymi

      Poliitikot ei maksa veroja, nostaa verottomia etuja ja ajelee taksilla ravintolareissuja valtion piikkiin. Hieman eri luokan kuluja kun jonkun porzze.
      Sitä paitsi, porzzen omistaja maksaa pelkästään käyttö ja vakuutusmaksuja vuodessa pienen omakotitalon verran, joten sen hankinta pitäisikin olla verovapaata.

      • Anonyymi

        Ei sen hankinnan pidä olla verovapaata, jos laki ei niin sano. Kyllä se vaan niin menee, että laki on kaikille sama. Ei voi keksiä omia sääntöjä, jos laki ei miellytä!


    • Anonyymi

      Yrittäjillä on vähän enemmän joustavuutta näissä asioissa kuin työntekijällä, joka on palkansaaja. Minä en saa joulun viinejä tai ilotulitusraketteja firman piikkiin. Yrittäjä vio esim. ostaa 50 joululloa "asiakkaita varten", jakaa asiakkailleen 40 pulloa ja tuo 10 pulloa itselleen kotiin. Ihan normaalia toimintaa. Kotona juodaan alkoholia firman piikkiin.

    • Anonyymi

      Jaa. Onko pikkuheljakka vaihtanut uudempaan porsseen? Tuo veronkierto on ihan laillista ja yrittäjät usein omasta mielestään ansaitsee nämä kaikki ketkuilut kun suuressa erinomaisuudessaa työllistää ihmisiä ja maksavat muuten veroja. Olkoonkin millainen paskalafka tahansa kuten kuuluista pelifirma.

      • Anonyymi

        Ehkä kyseessä on vihannestukkuri? Porsche-harrastaja hänkin.


    • Anonyymi

      Oivoi tätä Suomen kateellista kansaa. Naapuri voi lievittää tuskaansa sillä tiedolla, että sadan tonnin Porchesta joutuu maksamaan pelkästään autoveroa yhden sairaanhoitajan bruttopalkan verran. Siihen päälle polttoainevero, käyttö- ym. pakolliset maksut kera järkyttävän suuren polttoaineveron riippuen paljonko mittariin kilometrejä kertyy, niin loppupeleissähän naapurin yrittäjä on tehnyt urotyön mitä verojen maksuun tulee! Jos kyseinen yrittäjä on vielä hetero, punaista lihaa syövä ja alkoholia nauttiva töissä käyvä Suomen kansalainen, niin hänelle kuuluisi myöntää vähintäänkin joku mitali seuraavana itsenäisyyspäivänä. Saahan sellaisen moni kuntien tai kaupungien palkkalistoilla useita vuosikymmeniä lorvineetkin, jotka elävät ko. yrittäjän maksamilla verotuloilla.

      • Anonyymi

        Niin, eihä nuo edut hänelle toki riitä , vielä pitää leikata heikoimmilta lisää ja mielellään kaikki pois jotta saisi lisää etuuksia , etuudet kelpaavat , veron maksu on myrkkyä eräille.....


      • Anonyymi

        Ei tässä kateutta ole. Puhutaan vain siitä, että lain mukaan mennään. Säännöt ovat kaille samat. Ei ole kyse kateudesta vaan oikeudenmukaisuudesta. Kyse on Suomen laista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kateutta ole. Puhutaan vain siitä, että lain mukaan mennään. Säännöt ovat kaille samat. Ei ole kyse kateudesta vaan oikeudenmukaisuudesta. Kyse on Suomen laista.

        Niinpä. Ei tässä kenenkään porssea olla ulosmittaamassa. Laillinen järjestely noin voi tehdä jos on siinä asemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei tässä kenenkään porssea olla ulosmittaamassa. Laillinen järjestely noin voi tehdä jos on siinä asemassa.

        Sitten asiassa ei ole mitään sen kummempaa. Jos asiassa ei ole laittomuuksia, miksi tämä ketju on edes avattu? En ymmärrä, mitä avaaja hakee? Minua ei haittaa, jos joku ajaa Porschella. Siitä vaan. Ei ole minulta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten asiassa ei ole mitään sen kummempaa. Jos asiassa ei ole laittomuuksia, miksi tämä ketju on edes avattu? En ymmärrä, mitä avaaja hakee? Minua ei haittaa, jos joku ajaa Porschella. Siitä vaan. Ei ole minulta pois.

        Ei olekaan. Onko joku väittänyt? Kai sitä kysellä saa jos kiinnostaa


    • Anonyymi

      Tämä yrittäjä asuu varmasti vanhalla kalastajatilalla Reposaaren lähellä. Tunnistan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe