Robin tuli kaapista.

Anonyymi-ap

Ei tainnut yllättää ketään.

5

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun on parempi mennä sinne kaappiin takasin.Tule pois vasta sitten kun olet keksinyt järkevämpää kirjoitusta.

• Anonyymi

Korjauta hampaasi, sun suu haisee yhtä pahalle kuin hiivan riivaama alapääsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjauta hampaasi, sun suu haisee yhtä pahalle kuin hiivan riivaama alapääsi

Voi voi. Aloittajassa yhdistyy sekä valtava vuosia kestänyt kateus naapurin pojan osaamisesta ja menestyksestä SEKÄ naisia halventava viha. Taidat olla tooooodella yksinäinen.

• Anonyymi

Bätmän otti avosylin vastaan

• Anonyymi

Robin on niin suloinen tyttöystänsä kanssa, tulette vielä kuulemaan hänestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      345
      2716
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      44
      2357
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      227
      971
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      366
      907
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      42
      803
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      758
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      45
      692
    Aihe