Asuin maalla silloin. Meillä ei ollut maatilaa kuten naapureilla. Vietin aikaa paljon lähistöllä olevalla ravitallilla. Katselin hevosia. Juttelin niiden työntekijöiden kanssa. Mulle syntyi suhde yhden mua 10-15 vuotta vanhemman mustalaismiehen kanssa. Ne kait omisti osan siitä tallista ja niistä hevosista. Kun se halus niin mentiin aina perimmäiseen pilttuuseen. Sielä oli yksi arvostettu ori. Se oli myös paikka mistä meitä ei voinut yllättää. Mä nojasin sen orin kylkeen kun se mies veti mun housut nilkkoihin ja sit se pani mua peppuun. Se aina kertoi kuinka mä houkuttelin sen tekee sellaista.
Uskon että muillakin pojilla on ollut puperteetti-ikäisenä samanlaisia peppusuhteita vanhempiin miehiin. Ajattelin silloin suhteen hiipuvan tai loppuvan itsestään. Mutta tällä miehellä oli vahva tarve siirtää minut seuraavalle. Hänellä oli jokin pakkomielle "kiimaisesta teinistä". Eli jos suhde olisi vain loppunut olisin heittäytynyt hankalaksi. Siirtämällä minut eteenpäin oli seuraavan ongelma tyydyttää minun sisälläni roihuava palo sammumaan.
Onko muilla ollut kokemusta "kiimaisena teininä" olosta?
-Kiimainenteinihomo
Kiimainenteinihomo
8
2417
Vastaukset
- Anonyymi
Olin pikkupoikana aina tarjoamassa kikkeliiäni tutkittavaksi kun toiset pojat sitä kysyivät. En yhtään ihmetellyt kun tietyt kaverit halusivat vetää kikkelistä ja tutkia kivekseni välitunnilla useamman kerran päivässä. Kun kesällä juostiin metsikköön pissalle ennen pelin alkua olin eka housut kituissa ja vika nostamassa ylös.
- Anonyymi
Lisää speden löpinöitä buaahaa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C9z2F5
- Anonyymi
Ei ole mutta kovasti sellaisen haluaisin;
kiimaisen teinipojan pyllyn jota pitää hyvänä ja panna takaa,,,jos vaan joku olisi sellainen hoikka poika niin kyllä kiinnostaa,,,
t; varattu komea setä pirkanmaalta! - Anonyymi
"se on kamalaa... vedetään toista perseeseen, tulee semmonen ripulinen kyrpä sieltä ulos. Se on inhottavaa."
- Anonyymi
Paikallisen ammattikoulun röökipaikan takana on aina kiihkeää menoa ja just tota kullin tarkastelua ja pyllynnuolentaa. Kiva kun mopopojissa on tulevaisuus, katselen mielelläni vähänmatkan päästä tätä herkuttelua
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877