Olet liian upea nainen

Anonyymi-ap

Olipa märkäuni sun merkeissä nainen 😄 kyllä, laukesin unissani :)

68

1219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro unesta tarkemmin?

• Anonyymi

Vietimme rakkaan kaipaamani naisen kanssa romanttista iltaa joka johti rakasteluun vällyjen välissä. Se unessa koettu laukeaminen oli pisin ikinä, se vain jatkui ja se siis tuntui todella voimakkaalta. Uskon että koin sen myös oikeasti nukkuessani. Aivan ihana uni maailman ihanimman naisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vietimme rakkaan kaipaamani naisen kanssa romanttista iltaa joka johti rakasteluun vällyjen välissä. Se unessa koettu laukeaminen oli pisin ikinä, se vain jatkui ja se siis tuntui todella voimakkaalta. Uskon että koin sen myös oikeasti nukkuessani. Aivan ihana uni maailman ihanimman naisen kanssa.

En ole ikinä kokenut vastaavaa tunnetta unessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai uskot koska lääkitystäsi on viimeksi tarkastettu taitaa olla annostus liian pieni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ikinä kokenut vastaavaa tunnetta unessa.

No hyvä että edes kerran eläessäs sait sen tuntea unissas edes

• Anonyymi

Minkäjainen nainen? Kuvaile

• Anonyymi

Se nainen on tumma ja niin kauniilla hymyllä varustettu että se sulattaa jäisimmänkin sydämen. Hän on pitkä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nainen on tumma ja niin kauniilla hymyllä varustettu että se sulattaa jäisimmänkin sydämen. Hän on pitkä myös.

😂💋💋💋💋

• Anonyymi

Mitä sä itse itsellesi sitä kuvailemaan mu onhan se mielenkiintoista nähdä onko sulla ees mielikuvitusta onko mahdollista ettäkö olisit nähny kyseistä unta edes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvaus soppii varmaan miljooniin naisiin maailmassa kovin on kuiva mielikuvituskin sulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvaus soppii varmaan miljooniin naisiin maailmassa kovin on kuiva mielikuvituskin sulla

Sinä se jätät välillä kaikki pisteet ja pilkut pois. Miksi niin? Eikö hankaloita yhtään oikolukemista?

• Anonyymi

Tuleekohan niistä unista joskus totta.

• Anonyymi

Sitä todella toivon tämän unen tapauksessa 💕

• Anonyymi

Tuskimpa jatka vai sitä onanoimista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä todella toivon tämän unen tapauksessa 💕

Taasko itsellesi vastailet onko niin köyhä elämä jo että itse itsesi kanssa joudut suomi24:n palstoilla keskustelemaan mitenköhän sulla voisi vielä hieman huonommin mennä kyllä mä sen josai kohti keksin kuinka sula vie hippusen huonommin vois men ylihuomen täytynee kahtoa kuinka voisi tammikuun aikana saada omalta osalta asiat hoidettua niin et helmi maaliskuussa vois palailla jo saikulta osasairaspäivärahan turvin töihi kevyt aloitus täsä ole ny kohta melkein vuoteen tullu tehtyä mitään omasta mielestä järkevää

• Anonyymi

Minäkin uneksin miehestä, joka laukesi minuun. Lusikassa

• Anonyymi

Oho, olikohan se edes unta jos samaa unta nähtii😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tumma pitkä, vaan punapää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntui aamulla kuin mies olisi ollut juuri läsnä. Pitkä hoikka ristiverinen mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntui aamulla kuin mies olisi ollut juuri läsnä. Pitkä hoikka ristiverinen mies

Ja M nainen vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja M nainen vielä?

Ei M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tumma ja pitkä nainen😘mut empäs kerro muuta😁

• Anonyymi

Empä muista olisko noi käynynnä koskaa ehkä joskus jonkun kansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mietipä ite oliko se unta jos olet nukkunu kuinka palikka sä si olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit et ainakaan ole se nainen josta hän on uneksinut mu kuten huomata saattaa tärkeintä heil vaikuttaa olevan se mitä naiselta jalkojenvälistä löytyy kui se miltä nainen näyttää tai millainen nainen edes muutoin on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noitakin taitaa maailmaan mahtua vähintäänkin satojatuhansia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja M nainen vielä?

Taasko sie joku narsku kyselee jot vois kuvitella et hän olisi ollu se kenestä on unta joku nähnynnä edes

• Anonyymi

Huomasi kyllä kalsareista mitä unta nähnyt.. :))

• Anonyymi

Oli päässyt pienet kakitkin. Niin kova oli olgasnimi. Asiasta kuudenteen minä sain siemensyöksyn kun löin vasaralla peukaloon äsken😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli päässyt pienet kakitkin. Niin kova oli olgasnimi. Asiasta kuudenteen minä sain siemensyöksyn kun löin vasaralla peukaloon äsken😅😅

No onpa hauska vitsailla. Eikö tuo ole jo kunnianosotus naiselle kun saa miehe tulemaan pelkässä unessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onpa hauska vitsailla. Eikö tuo ole jo kunnianosotus naiselle kun saa miehe tulemaan pelkässä unessa?

Täällä voi puhua mitä shaipaa vaan 😅😅tosielämässä se ei ole saanut kun inkotenssipyräyksen sänkyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadomasokisti siis varo si kun itseäsi kuristat ettet siihen kuole se tukehtumiskuolema kun on yksi kivuliaimmista tavoista poistua maan päällisestä maailmasta ja siinä säikähtää todella paljon si kun se henki ei kuljekkaan suuntaan tai toiseen tiedän kokemuksesta sain joskus niin pahan astmakohtauksen ettei happi kulkenut lain mu sen sijaan että olisin menny äitin tai isän luo menin Pello heinikkoon viljan sekaan piiloon ettei tartti lähteä sairaalaan sitä en si tiedä kuinka pitkä aika meni ennen kuin alkoi happi taas kulkea ei ollu tuohon aikaan rannekelloa ettäkö olisin itse voinu kellottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sentäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadomasokisti siis varo si kun itseäsi kuristat ettet siihen kuole se tukehtumiskuolema kun on yksi kivuliaimmista tavoista poistua maan päällisestä maailmasta ja siinä säikähtää todella paljon si kun se henki ei kuljekkaan suuntaan tai toiseen tiedän kokemuksesta sain joskus niin pahan astmakohtauksen ettei happi kulkenut lain mu sen sijaan että olisin menny äitin tai isän luo menin Pello heinikkoon viljan sekaan piiloon ettei tartti lähteä sairaalaan sitä en si tiedä kuinka pitkä aika meni ennen kuin alkoi happi taas kulkea ei ollu tuohon aikaan rannekelloa ettäkö olisin itse voinu kellottaa

En kurista itseäni sinua voisin😂😂😘en kovaa....

• Anonyymi

Aloittajalla ei taida kauheasti naisista olla kokemusta jos kokee sikailun olevan jotenkin ylistettävää

• Anonyymi

Esim moni nainen on kehunut ettå kun laukeaa nopeasti häneen se on suurin kehu mitä voi saada

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim moni nainen on kehunut ettå kun laukeaa nopeasti häneen se on suurin kehu mitä voi saada

Ja toisaalta naisella helpottaa kun ei tarvitse enempää nähdä vaivaa ällöseksin takia?

• Anonyymi

Hyvä varmaan jos edes tietää miltä nainen näyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei johdu nautinnosta miehen yliherkkyydestä korkeintaan joka johtuu taas siittä ettei ole pillua montaa kertaa eläessään edes saanu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toisaalta naisella helpottaa kun ei tarvitse enempää nähdä vaivaa ällöseksin takia?

Hyvinkin mahdollista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä varmaan jos edes tietää miltä nainen näyttää

Bilsan kirjasta kuvia nähnyt!

• Anonyymi

Siihen se jääkin. Uniin.

• Anonyymi

Joidenkin kohdalla voi olla noinkin

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa jonkun anonyymin mällit? Et ole tainnut elävää naista nähnyt .

• Anonyymi

Ehkä ne jotakuta saattaa hyvällä tsäkällä kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ne jotakuta saattaa hyvällä tsäkällä kiinnostaa

Toivossa on hyvä elää. Eihän tähänkään mennyt kuin vuorokausi.

• Anonyymi

Ihanaa ku siin filmis lentää 🥒💦 M P F C

• Anonyymi

Monessakin filkas Mitähän niistä mahtanet tällä tarkoittaa

• Anonyymi

Mä oon pitkä ja tumma. Mistä me tunnetaan?

• Anonyymi

No sieltä a-paikasta ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sieltä a-paikasta ;)

Eipä ku c. :)

• Anonyymi

Koulusta ehkä josko hän vanhoja luokkakavereitaan vuorostaan muistelee kaipailee

• Anonyymi

Palstamummit sai orkun lukiessaan tätä?

• Anonyymi

Ehkä

• Anonyymi

Sulla on mun numero
      Laita viestii ei tarvii unii katsella😉 oon niin kuumana suhun❤💋

• Anonyymi

Saatetaa sit tarvii aika montaa kumii yöks ;)

• Anonyymi

Josko laittasit iha ihte kaipa sullakin on hänen numero jos häneel on siu numero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatetaa sit tarvii aika montaa kumii yöks ;)

Oleks varma et edes yhtä meinasikko saada seisoonkin

• Anonyymi

Tuu, mä odotan jo ;)

• Anonyymi

Entäs jos tuun monta kertaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy😁💋missä nähdään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy😁💋missä nähdään

Sano sä 💕

• Anonyymi

H odottaa j:tä perse pystyssä jot saa munaa perseeseensä vaiko päinvastoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasikko pystyä tulemaan edes yhtä kertaa veltolla mulkulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy😁💋missä nähdään

Tällä kelillä näillä ilmoilla paras paikka teille nähdä olisi ehkä jommankumman koti mu jos ei onnistu siksi että kummallakin on puoliso kotona ni si joku hotelli jos ei rahat riitä ni si yleinen vessa se ei maksa ku euron

• Anonyymi

Ettet ny vai ois kussu allesi humaltilastasi johtuen

• Anonyymi

No voi voi sentään, sehän on lakanapyykki eessä sitten....

• Anonyymi

Mummo prkle vaipat jalkaan😅

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      310
      2360
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      29
      2003
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      207
      733
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      298
      682
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      38
      672
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      650
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      42
      617
    Aihe