0416000..... jossa on täysin sekava viesti
Onko teille kellekkään tullut ikävää viestiä
15
217
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä ole. Kaikennäköisiä numeroita kyllä soittelee mutta en vastaa jos ei löydy fonectasta ja silloinkin kun löytyy, vastaan harkiten.
- Anonyymi
Lukiko siinä näin että kyllä se sun kaivattu vuoden päästä vielä sut täältä löytää jankuttamasta . On löytänyt jo toisen samanlaisen jankuttajan. Jankutrtaanko samaa asiaa koko ensivuosikin? T. Samanlainenko saisi olla
- Anonyymi
Nimeni on Jan Kutus
Olen jankutuksen Suomen mestari🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimeni on Jan Kutus
Olen jankutuksen Suomen mestari🤓Oot mun oikea jos sun kolmas nimi on kaivittu. -ullinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot mun oikea jos sun kolmas nimi on kaivittu. -ullinen
Khyyl olen myös Kai Vinkone 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Khyyl olen myös Kai Vinkone 🤣🤣🤣
Pakko olla se oikea. Ei meinaan minunkaan ainoa nimi ole Harha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot mun oikea jos sun kolmas nimi on kaivittu. -ullinen
Olen pär se Reikä. Hitsaaja 🖐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko olla se oikea. Ei meinaan minunkaan ainoa nimi ole Harha.
Palsta Harha. Luulin että Kai Vattu oli täällä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta Harha. Luulin että Kai Vattu oli täällä 😅
Niin ensimmäinen on Erno, kolmas Vaino. Niitä on kertynyt jo monta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pär se Reikä. Hitsaaja 🖐
Ollaan oikeat. Usko jo. 🦊😂🖕
- Anonyymi
Niitä voi olla että tulee monelta.
- Anonyymi
Siis moni lähettää monelle 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis moni lähettää monelle 🙂
Eri kielillä 🙂
- Anonyymi
Mitä niissä sitten luki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä niissä sitten luki?
Haista jaska toivoo kela.🥰
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K6002345Mitä ihmettä? Sofia Belorf kauppaa omaisuuttaan
Onko vuokrat maksamatta, vai miksi myy käytettyjä luksusasusteitaan?1331592Syöksit minut syvälle masennukseen
Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline2231232- 69776
Jos en järkeilisi tätä
olisin jo antautunut sinulle kokonaan. Tämä himokin on ihan jotain käsittämätöntä. En tiedä mikä sinussa on, mutta olet saanut tämän naisen ihan sekai21726Ihanat kulta
ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enä35725- 33724
Mitä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ihmissuhteista.
1) Ihmiset jäävät elämääsi, jos ovat jäädäkseen. Heillä on vapaa tahto ja valinta. Jos he eivät valitse niin tehdä, se hyväksytään ja ymmärretään. Ilm64700Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...
Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion7663