Naisia on monenlaisia

Anonyymi-ap

Exä oli siitä upea nainen, että ajatteli mua aina enemmän kuin itseään. Pahus että olosuhteet oli vastaan, mutta onpahan riman paikka asetettu. Joskin se oli alunperinkin korkealla.

25

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rima ylhäällä täälläkin. Palstan sananvaihtoa lukiessa sinkkuuden syyt muistuu mieleen. Et katselisi naista, joka levittäisi mun asioita nettiin ja riitelisi julkisesti. Eksästä voi sanoa yhtä ja toista, mutta asiat puhuttiin aina kahden kesken. Reilu nainen siinä mielessä.

      • Anonyymi

        Ei munkaan exä olisi ikimaailmassa puhunut musta negatiivista julkisesti. Oli yleensä tosi kohtelias kahdenkeskenkin. Kunnioitus on tärkeintä parisuhteessa, ilman sitä ei ole mitään.


      • Anonyymi

        Reilut naiset on hot.


      • Anonyymi

        En myös hyväksy tätä, että asioitani laitetaan nettiin varsinkin kun henkilöllä on suora numero, johon voi ottaa yhteyttä milloin vain olipa se sitten kumppani, kaveri, tuttava ihan mikä vaan. Eri asia jos ei ole olosuhteiden pakosta mitään muuta mahdollisuutta ottaa yhteyttä tms. ja yhden, korkeintaan kahden erehdyksen annan anteeksi, mutta jos sama peli jatkuu siitä huolimatta niin -> EI. Henkilö ei ihan ole aikuisen tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myös hyväksy tätä, että asioitani laitetaan nettiin varsinkin kun henkilöllä on suora numero, johon voi ottaa yhteyttä milloin vain olipa se sitten kumppani, kaveri, tuttava ihan mikä vaan. Eri asia jos ei ole olosuhteiden pakosta mitään muuta mahdollisuutta ottaa yhteyttä tms. ja yhden, korkeintaan kahden erehdyksen annan anteeksi, mutta jos sama peli jatkuu siitä huolimatta niin -> EI. Henkilö ei ihan ole aikuisen tasolla.

        Ja niin, sama pätee työnantajiin ja silloin on ihan kerrasta poikki jos minusta pskaa nettiin kirjoittaa painostaakseen tms.


    • Anonyymi

      Rima korkeella täälläkin, varsinkin kun lukee palstan riitelyjä. Reilu peli se olla pitää👍

    • Anonyymi

      Tapasin naisen joka oli viimeisen päälle reilu ja rehellinen, harmi kun suhteemme kaatui välimatkaan.

    • Anonyymi

      Kaikenlaista saa lukea. On vihoviimeistä hölmöyttä kirjoittaa someen jostakusta negatiivista siten, että koko tuttavapiiri sen tunnistaa. Siitäkin typerämpää on alkaa soittelemaan pomoille työpaikoille, että teidän työntekijä kirjoittaa musta keskustelupalstoilla. Siinä ei nolaa toista vaan itsensä. Jos joku mun tuttu soittaisi työpaikalleni vastaavaa, ilmoitettaisiin luultavasti poliisille. Siitä ei tosin ole mitään pelkoa, koska ei ole sen tyyppisiä tuttuja. Järjen käyttö on toivottavaa.

      • Anonyymi

        Johan tuo jo kuullostaa aika creepyltä, jos joku soittelee työpaikoille, että kirjoittelee palstalle työajalla, so what. Onneks minun lähipiiriini kuuluu järkeviä ihmisiä.


      • Anonyymi

        Vielä typerämpää on, että työpaikan johto kirjoittelee someen, seuraa työpaikasta toiseen niin asiakkaana kuin työntekijänä ja mikä kaikista typerintä, tämä jatkuu vuosikymmeniä.


      • Anonyymi

        Täytyy tosiaan olla päästään sekaisin, jos alkaa pomolle soittelee, että teidän työntekijä kirjoittelee työajalla keskustelupalstoille, kuka nyt voi olla oikeesti noin pihalla??
        Onneks mun ystäväpiiriin ja eksät mukaanlukien on suht täyspäisiä.


    • Anonyymi

      Minkä takia katkesi? Ei tarvitse haukkua tai mainita yksityiskohtia mutta mihin liittyi?

      • Anonyymi

        Ei ole aihettakaan haukkumiselle. Pitkään välimatkaan tämäkin katkesi.


      • Anonyymi

        Ei ole pahaa sanottavaa puolin, eikä toisin, saatikka alkaisin julkisesti palstalla haukkumaan.
        Liian pitkä matka, eikä kumpikaan voi muuttaa toisen paikkakunnalle työ määrittää aika paljon, kun ei halua ihan tyhjän päälle jäädä. Juuh olis pitännyt miettii, mutta tunteet vei, eikä järki.


    • Anonyymi

      Vapaita naisia havaittu! Muistakaa bileet loppiaisena🎉💃

      • Anonyymi

        Mitkä bileet ja onko tulossa muitakin kuin keski-ikäsiä?😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä bileet ja onko tulossa muitakin kuin keski-ikäsiä?😏

        Mummolaakson. Keski-ikäisiä ja vanhempia.


      • Anonyymi

        Itsetunto ei vielä riitä, ehkä keväällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummolaakson. Keski-ikäisiä ja vanhempia.

        Jaa. Ei sit mitään mulle.🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsetunto ei vielä riitä, ehkä keväällä.

        Bileissähän itsetunto nousee kohisten, sinne vain muiden sekaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Ei sit mitään mulle.🥱

        20-30 ikäisillä on jatkuvat bileet baareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bileissähän itsetunto nousee kohisten, sinne vain muiden sekaan!

        Miksei niinkin, katsotaan.


    • Anonyymi

      Täällä ei ole mitään bileitä😪

      • Anonyymi

        Läheppä katsastamaan pääkaupunkia👍


    • Anonyymi

      Miehenkokoinen pititkä tumma darkki.
      Kodin Ihme. Äitihahmo.

      Hae sellainen.

      Minä lähden piakkoin.

      Olen nainen 🙂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe