Naisia on monenlaisia

Anonyymi-ap

Exä oli siitä upea nainen, että ajatteli mua aina enemmän kuin itseään. Pahus että olosuhteet oli vastaan, mutta onpahan riman paikka asetettu. Joskin se oli alunperinkin korkealla.

25

811

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rima ylhäällä täälläkin. Palstan sananvaihtoa lukiessa sinkkuuden syyt muistuu mieleen. Et katselisi naista, joka levittäisi mun asioita nettiin ja riitelisi julkisesti. Eksästä voi sanoa yhtä ja toista, mutta asiat puhuttiin aina kahden kesken. Reilu nainen siinä mielessä.

• Anonyymi

Ei munkaan exä olisi ikimaailmassa puhunut musta negatiivista julkisesti. Oli yleensä tosi kohtelias kahdenkeskenkin. Kunnioitus on tärkeintä parisuhteessa, ilman sitä ei ole mitään.

• Anonyymi

Reilut naiset on hot.

• Anonyymi

En myös hyväksy tätä, että asioitani laitetaan nettiin varsinkin kun henkilöllä on suora numero, johon voi ottaa yhteyttä milloin vain olipa se sitten kumppani, kaveri, tuttava ihan mikä vaan. Eri asia jos ei ole olosuhteiden pakosta mitään muuta mahdollisuutta ottaa yhteyttä tms. ja yhden, korkeintaan kahden erehdyksen annan anteeksi, mutta jos sama peli jatkuu siitä huolimatta niin -> EI. Henkilö ei ihan ole aikuisen tasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En myös hyväksy tätä, että asioitani laitetaan nettiin varsinkin kun henkilöllä on suora numero, johon voi ottaa yhteyttä milloin vain olipa se sitten kumppani, kaveri, tuttava ihan mikä vaan. Eri asia jos ei ole olosuhteiden pakosta mitään muuta mahdollisuutta ottaa yhteyttä tms. ja yhden, korkeintaan kahden erehdyksen annan anteeksi, mutta jos sama peli jatkuu siitä huolimatta niin -> EI. Henkilö ei ihan ole aikuisen tasolla.

Ja niin, sama pätee työnantajiin ja silloin on ihan kerrasta poikki jos minusta pskaa nettiin kirjoittaa painostaakseen tms.

• Anonyymi

Rima korkeella täälläkin, varsinkin kun lukee palstan riitelyjä. Reilu peli se olla pitää👍

• Anonyymi

Tapasin naisen joka oli viimeisen päälle reilu ja rehellinen, harmi kun suhteemme kaatui välimatkaan.

• Anonyymi

Kaikenlaista saa lukea. On vihoviimeistä hölmöyttä kirjoittaa someen jostakusta negatiivista siten, että koko tuttavapiiri sen tunnistaa. Siitäkin typerämpää on alkaa soittelemaan pomoille työpaikoille, että teidän työntekijä kirjoittaa musta keskustelupalstoilla. Siinä ei nolaa toista vaan itsensä. Jos joku mun tuttu soittaisi työpaikalleni vastaavaa, ilmoitettaisiin luultavasti poliisille. Siitä ei tosin ole mitään pelkoa, koska ei ole sen tyyppisiä tuttuja. Järjen käyttö on toivottavaa.

• Anonyymi

Johan tuo jo kuullostaa aika creepyltä, jos joku soittelee työpaikoille, että kirjoittelee palstalle työajalla, so what. Onneks minun lähipiiriini kuuluu järkeviä ihmisiä.

• Anonyymi

Vielä typerämpää on, että työpaikan johto kirjoittelee someen, seuraa työpaikasta toiseen niin asiakkaana kuin työntekijänä ja mikä kaikista typerintä, tämä jatkuu vuosikymmeniä.

• Anonyymi

Täytyy tosiaan olla päästään sekaisin, jos alkaa pomolle soittelee, että teidän työntekijä kirjoittelee työajalla keskustelupalstoille, kuka nyt voi olla oikeesti noin pihalla??
        Onneks mun ystäväpiiriin ja eksät mukaanlukien on suht täyspäisiä.

• Anonyymi

Minkä takia katkesi? Ei tarvitse haukkua tai mainita yksityiskohtia mutta mihin liittyi?

• Anonyymi

Ei ole aihettakaan haukkumiselle. Pitkään välimatkaan tämäkin katkesi.

• Anonyymi

Ei ole pahaa sanottavaa puolin, eikä toisin, saatikka alkaisin julkisesti palstalla haukkumaan.
        Liian pitkä matka, eikä kumpikaan voi muuttaa toisen paikkakunnalle työ määrittää aika paljon, kun ei halua ihan tyhjän päälle jäädä. Juuh olis pitännyt miettii, mutta tunteet vei, eikä järki.

• Anonyymi

Vapaita naisia havaittu! Muistakaa bileet loppiaisena🎉💃

• Anonyymi

Mitkä bileet ja onko tulossa muitakin kuin keski-ikäsiä?😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä bileet ja onko tulossa muitakin kuin keski-ikäsiä?😏

Mummolaakson. Keski-ikäisiä ja vanhempia.

• Anonyymi

Itsetunto ei vielä riitä, ehkä keväällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummolaakson. Keski-ikäisiä ja vanhempia.

Jaa. Ei sit mitään mulle.🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsetunto ei vielä riitä, ehkä keväällä.

Bileissähän itsetunto nousee kohisten, sinne vain muiden sekaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Ei sit mitään mulle.🥱

20-30 ikäisillä on jatkuvat bileet baareissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bileissähän itsetunto nousee kohisten, sinne vain muiden sekaan!

Miksei niinkin, katsotaan.

• Anonyymi

Täällä ei ole mitään bileitä😪

• Anonyymi

Läheppä katsastamaan pääkaupunkia👍

• Anonyymi

Miehenkokoinen pititkä tumma darkki.
      Kodin Ihme. Äitihahmo.

Hae sellainen.

Minä lähden piakkoin.

Olen nainen 🙂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1919
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1753
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1550
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1441
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1028
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      997
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      958
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      931
    Aihe