;aksamme jo Natostakin vaikka on vain hyökkäys kumppani Yhdysvalloille ja mekin hyvänä kumppanina !?
Ukrainassa Venjä Suojelee siitä eronneita ja länsiaat Suomikin Poroshenkon aloittamaa sotaa niitä vastaan jo 9 vuotta !?
Oliaiso jo aika Kansanedustajien päitä vaatia vadille tässä hölmölä maassa !?
Miten Suomella on varaa Yhdysvaltain sotiin,johon Ukrainakin kuuluu jo 9 vuotta !?
31
116
Vastaukset
- Anonyymi
Meilä on varaa niin pitkään, kun tarvitaan.
- Anonyymi
Siitä sitten riemu ratkeaa kun aletaan rahoittamaan Ukrainan jälleen rakentamista.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17683566k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei olekaan. Silti tehdään. Leipäjonoille ei ole lopupäätä!
- Anonyymi
Sinulla ei ole varaa. Minulla on aina varaa puolustaa demokratiaa ja oikeuksia. Se on sivistyksen ydintä, joka antaa meille mahdollisuuden elää turvassa.
Sodassa ei edes ole leipäjonoja, vaikka tarvetta olisi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole varaa. Minulla on aina varaa puolustaa demokratiaa ja oikeuksia. Se on sivistyksen ydintä, joka antaa meille mahdollisuuden elää turvassa.
Sodassa ei edes ole leipäjonoja, vaikka tarvetta olisiKerro lähemmin varasi,mitä esim. Aiot tuputtaa Zelenskin taskuun?
- Anonyymi
Suomi on Usan härskisti hyväksi käyyttämä kynnysmatto!
- Anonyymi
Ajattelin ihan toisinpäin.
USA käyttää muun maan suojelemiseen paljon enemmän rahaa kuin maat itse. Me hyväksikäytämme USAa.
Etkö sinäkin ole siitä iloinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA käyttää muun maan suojelemiseen paljon enemmän rahaa kuin maat itse. Me hyväksikäytämme USAa.
Etkö sinäkin ole siitä iloinen?Venäjäkin selvisi toisesta maailmansodasta vain USA:n alulla ja myöhemminkin Neuvostoliiton romahdettua USA piti babushkat leivissä, kun miehet oli kännissä kaiken vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinäkin ole siitä iloinen?Usa ei tee mitää,jos ei itse hyödy,nuija!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinäkin ole siitä iloinen?Usa ei anna kelekkään tulitikkuakaan,jos ei sikana itse hyödy!
- Anonyymi
Itseinho Ukrainan sotaa kohtaan nousee Venäjällä sotilaat kieltäytyvät taistelemasta, pakenevat, tai siirtyvät Ukrainan puolelle
Tästä ei i vain vielä paljon puhuta.- Anonyymi
Jospa et uskoisi Zelenskin robakantaa!
- Anonyymi
Miksi Suomi on sekaantunut kpko Venäjän ja Ukrainan väliseen sotaan, joka on alkanut jo 2014, Ukrainan vallankumouksen jälkeen?
Kannattaa vähän tutkia historiaa ennen kuin kiihkoolee sodan kanssa.- Anonyymi
Siksi koska jos Venäjä voittaa Ukrainassa se hyökkää myös Balttian maihin ja Suomeen.
Venäjä kiihkoilee nyt atomipommiensa, sodan ja valloitusunelmiensa kanssa. Televisiossakin on keskusteluohjelmia joissa unelmoidaan ydinsodasta länttä vastaan . - Anonyymi
Niinpä.
Kuka rahoittaisi Suomen sotaa jos olisi vastaavassa tilanteessa.
Ei ymmärrä miksi ei voi olla sekaantumatta kun olisi voinut olla puolueeton ja neutraali.
Nyt siellä kaikki hämmentää sotapataa kauhallaan.
Täällä Suomessa näyttää olevan jos jonkinlaista sodan asiantuntiaa, nuorista naisista sivareihin.
Suodattimella pitää nykyään lukea lehtiä ja katsoa "asiaohjelmia". Mutta kukaan ei tiedä mikä on Venäjän tai Ukrainan seuraava siirto.
Sota on kestänyt jo 9 vuotta.
Mutta mitä tapahtuu kun Kiina aktivoituu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.
Kuka rahoittaisi Suomen sotaa jos olisi vastaavassa tilanteessa.
Ei ymmärrä miksi ei voi olla sekaantumatta kun olisi voinut olla puolueeton ja neutraali.
Nyt siellä kaikki hämmentää sotapataa kauhallaan.
Täällä Suomessa näyttää olevan jos jonkinlaista sodan asiantuntiaa, nuorista naisista sivareihin.
Suodattimella pitää nykyään lukea lehtiä ja katsoa "asiaohjelmia". Mutta kukaan ei tiedä mikä on Venäjän tai Ukrainan seuraava siirto.
Sota on kestänyt jo 9 vuotta.
Mutta mitä tapahtuu kun Kiina aktivoituu?USA ja EU-maat sekä Britannia rahoittaisivat ja aseistaisivat, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen.
Ilman NATOakin meillä on kahdenkeskisiä turvatakuita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska jos Venäjä voittaa Ukrainassa se hyökkää myös Balttian maihin ja Suomeen.
Venäjä kiihkoilee nyt atomipommiensa, sodan ja valloitusunelmiensa kanssa. Televisiossakin on keskusteluohjelmia joissa unelmoidaan ydinsodasta länttä vastaan .Oletko varma hyökkämisestä,miksi? Natosuomi voi olla kohde!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA ja EU-maat sekä Britannia rahoittaisivat ja aseistaisivat, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen.
Ilman NATOakin meillä on kahdenkeskisiä turvatakuita.Mitä sorakuopassa rahoittamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sorakuopassa rahoittamista?
Ei hyökkää. Tarvittaessa vain tuhoaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sorakuopassa rahoittamista?
Ai niissä, missä venäläiset sotilaan makaavat Ukrainassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niissä, missä venäläiset sotilaan makaavat Ukrainassa?
Oletko seko? Ne on ukrainalaisia rippikoilipojuja,jotka pakotettu koulemaan!
- Anonyymi
Kirjoita vähän rauhallisemmin, niin tulee vähemmän virheitä ja viesti on ymmärrettävämpi.
Tulkitsen niin, että yrität puolustaa Venäjää, vaikka se ja sen tukema nukkehallinto ovat murhanneet ukrainalaisia maan itäosissa jo vuosien ajan. Putinkin on tunnustanut puheissaan tämän kansanmurhan.
Venäjän kansanedustajille on jo langetettu sanktioita, vaikken olekaan kuullut kenenkään muun kuin sinun vaativan heidän tappamistaan. Oletan kuitenkin vaatimuksesi olevan retorinen.- Anonyymi
Ketään nuija puolusteta. Kerrotaan ,vaan totuus!
- Anonyymi
Ukrinalla ei nää Zelenskin vaali lupaamaa rauhaan ole mahdollisuutta,silloin Länsi lopettaisi heti massiiviseb talousavun aseista puhumattakaan,tähän jamaan on itsensä ajanuttukiessaan länsi talouskateutta Venäjää kohtaan !?
- Anonyymi
Venäjä ei kiinnosta ketään.
Se on eristänyt itsensä muusta maailmasta ja on hyvää vauhtia palaamassa asumaan maakuoppiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on eristänyt itsensä muusta maailmasta ja on hyvää vauhtia palaamassa asumaan maakuoppiin.Etkö seuraa aikaa.
EU:n asettamat pskotteet, eivät ole kaataneet venäjän taloutta. Päin vastoin. Venäjän vientihintoja on korotettu.
EU:n ulkopuoliset maat ostavat tuotteita. ...Kiina, Turkki ym. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on eristänyt itsensä muusta maailmasta ja on hyvää vauhtia palaamassa asumaan maakuoppiin.Onko paras vitsisi?
- Anonyymi
Miten Suomella on varaa Yhdysvaltain sotiin,johon Ukrainakin kuuluu jo 9 vuotta !?
Onko vaihtoehtoja,,miten kävisi euroopan jos Ukraina häviäisi ja Yhdysvallat jättäisi euroopan yksin ryssän uhittelun ja vaatimusten kohteeksi.- Anonyymi
Ukraina häviää ja Usaan ei joi luottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina häviää ja Usaan ei joi luottaa!
Ja höpö höpö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916