Persut ja kokoomus kimppaan hallitukseen

Anonyymi-ap

Kuinkahan minun vähäosaisen käy jos tuolta pohjalta muodostuu hallitus. Toivoisin ettei kovasti leikattaisi minun kela tuistani. Pelkään vain kovasti Orpoa ja Purraa että minun käy huonosti.

20

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskinpa. Kokkarit nuolee persujen äänestäjiä mutta hallitukseen persujen kanssa, ei Petteri Orpo ole typerys.

• Anonyymi

En olisi noin varma!

• Anonyymi

Voi herrajumala addick kun se Orpo leikkaa edelleen hallituskokoonpanosta riippumatta oli ne persut hallituksessa tai ei. Mene hyvä ihminen hoitoon tuon persupakkomielteesi kanssa joka hallitsee elämääsi 365vrk vuodessa??

• Anonyymi

Jos noin on, että kokoomus lähtee persujen kanssa hallitukseen niin ei tarvitse kokoomusta äänestää. Kauhea yhtälö. Valitsen ääneni kohteeksi yhden nykyisistä hallituspuolueista. Se on turvallisinta tavalliselle ihmiselle.
      Persut ei ole ihmisen asialla vaan vihan ja väkivallan.

• Totta kait sinä rajat kiinni kaappinatsi äänestät vihervasurihallitus puolueita joiden harrastamaa mamupolitiikkaa jopa presidentti kutsui Ruotsin tieksi 🤣

• Anonyymi

orpo petturi on toista mieltä , vai onko juupas eipäs uskovainen ?

• Anonyymi

orpo on ammattipoliitikko. Omi arvot itselleen joita käytti tekosyynä potkia hallat oppositioon kun kokoomuksen nousukkaat alkoi vihjailemaan kuinka puolueen pj pitää vaihtaa kun olivat olleet aikansa opposition kakkospuolueena persujen varjossa. Mikä huvittavinta sitä kokoomuslaisten paidankääntöä mamupolitiikassa tukee jopa niinistö lausunnoillaan kuinka suomi on ruotsin tiellä mikä on persujen mantroja

• Anonyymi

Leikkaavat, kuten leikkasivat vuosina 2015-19 persujen 100% tuella.

• Niitä Soinin persuja ei onneksi enää ole. Tosin ei auta mitään Hallapersujen hyväksyessä kaikki Orpon leikkaukset jos pääsevät sinun rajat kiinni kaappinatsin kauhuksi sen myötä sulkemaan rajoja.

• Anonyymi
        dftt kirjoitti:

Niitä Soinin persuja ei onneksi enää ole. Tosin ei auta mitään Hallapersujen hyväksyessä kaikki Orpon leikkaukset jos pääsevät sinun rajat kiinni kaappinatsin kauhuksi sen myötä sulkemaan rajoja.

Samat persuedustajat siellä Soinin persuissa istuivat 2015-17 kuin oppositioon potkituissa persuissa 2017-19. Ja kummassakin tapauksessa nämä samat persut kannattivat ja ajoivat köyhänkyykytystä. Niin hallitusvastuussa 2015-17 kuin oppositiossa 2017-19. Tästä saa sinun kanssasi vääntää, koska et harhautustaktisista syistä halua sitä hyväksyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat persuedustajat siellä Soinin persuissa istuivat 2015-17 kuin oppositioon potkituissa persuissa 2017-19. Ja kummassakin tapauksessa nämä samat persut kannattivat ja ajoivat köyhänkyykytystä. Niin hallitusvastuussa 2015-17 kuin oppositiossa 2017-19. Tästä saa sinun kanssasi vääntää, koska et harhautustaktisista syistä halua sitä hyväksyä.

Persu oli tyhmä 2015-2019 ja on edelleen. Tolloja ei kannata äänestää.

• Anonyymi

Persut olisi Kokoomukselle toivottu hallituskumppani. Persut toimivat kumileimasinena mille asialle hyvänsä, kunhan pääseevät hillotolpille. Se on jo nähty.

• Anonyymi

Juuri näin. Orpo tarvitsee sisjaiskärsijän jonka niskaan kippaa kaiken paskan.

• Anonyymi

Joo, ja persutollot menee ansaan kuin lampaat!

• Anonyymi

Persujen on puolustettava kansaa kovia kokkareita vastaan

• Anonyymi

Persut kyykyttivät köyhää kokkarien kanssa 2015-19. Tahti tuskin muuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut kyykyttivät köyhää kokkarien kanssa 2015-19. Tahti tuskin muuttuu.

Soini ei ollut persu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soini ei ollut persu

Joo, ei ollut:)

Soini oli yksi Perussuomalaiset-puolueen perustajajäsenistä vuonna 1995 ja perussuomalaisten puheenjohtaja vuosina 1997–2017

• Anonyymi

Samaa haittaisänmaallista porukkaa ovat niin kokkarit kuin persutkin, erona on vain se että kokkarit ovat kapitalisteja ja nousukkaita, mutta persut pääsääntöisesti pelkkää rupusakkia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7227
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3373
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1816
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      892
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      853
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe