Jakopää,DSG ja öljynsyönti? aika rohkeaa mainostaa Golfia?

Anonyymi-ap

https://www.apu.fi/artikkelit/volkswagen-golf-on-budjettiin-sopiva-auto-kaytetyn-koeajo

googlaa moottorihiomo ja tutustu VWskodaseataudi kalliiseen korjaukseen

36

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa vanhemmassa 1.4 tsi moottorissa ei muuta ongelmaa ole kun se jakoketju, ja sen uusiminen ei maksa jakohihnan uusimista enempää, eli ihan turhaa pelätä sitä. Muuten hyvä ja vääntävä moottori.

      • Anonyymi

        Kuinka niin pieneen autoon voi mahtua niin suuria vikoja ja niin paljon että ostajat ovat kaikonneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin pieneen autoon voi mahtua niin suuria vikoja ja niin paljon että ostajat ovat kaikonneet?

        Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..

        Mitä nyt tarkoitat "hieman hankalakäyttöinen"?
        Onkohan se sama kuin meilläpäin "ihanperseestä" , rehellisesti ilmaistuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt tarkoitat "hieman hankalakäyttöinen"?
        Onkohan se sama kuin meilläpäin "ihanperseestä" , rehellisesti ilmaistuna?

        Eikös VW ole kertonut ottaa vähän takaisin päin tuossa asiassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..

        "Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä,"

        Noin voi sanoa vain sellainen henkilö joka ei ole koskaan ajanut esim VIII Golfia. Siinä on yli kolmekymmentä yleisintä toimintoa suoraan yhden painonapin painalluksen takana.
        Kosketusnäytöllä kaikki esim ilmastoinnin ja ajoavustimien säädöt saa esille yhdellä mekaanisen napin painalluksella. Eli niiden hallintanäyttöön pääsemiseksion mekaaninen pikapainike.
        Se mistä VW on saanut aiheesta kritiikkiä on ratin haptiset painikkeet joista VW on jo päättänyt luopua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä,"

        Noin voi sanoa vain sellainen henkilö joka ei ole koskaan ajanut esim VIII Golfia. Siinä on yli kolmekymmentä yleisintä toimintoa suoraan yhden painonapin painalluksen takana.
        Kosketusnäytöllä kaikki esim ilmastoinnin ja ajoavustimien säädöt saa esille yhdellä mekaanisen napin painalluksella. Eli niiden hallintanäyttöön pääsemiseksion mekaaninen pikapainike.
        Se mistä VW on saanut aiheesta kritiikkiä on ratin haptiset painikkeet joista VW on jo päättänyt luopua.

        Netistä luettua "viisautta" ilman omaa kokemusta.

        Golfissa voi laittaa esim automatiikan päälle sen suhteen että kun auton käynnistäessä lämpötila on alle viisi astetta niin ratin- ja penkinkämmitys menee automaattisesti päälle. Ja saa vielä valita kuinka suurella teholla.
        Lisäksi maksimi huurteenpoistolle on mekaaninen painike, ei tarvitse koskea ilmastoinnin säätöihin sitä varten lainkaan. On muuten fiksusti tehty juttu. Kaikki näkyvyyteen liittyvät pinikkeet on yhdessä paikkaa, valot, lasinlämmittimet, huurteenpoisto, sumuvalot.
        Tällaiset asiat ovat sitä kaikkein parasta käyttömukavuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..

        Eikä nuoremmat jotka käyttäneet jo parhaimmaksi todettua.

        Esimerkiksi golf 4 sisätilat ja mittaristo, toimintojen ohjaus on parempi ja mukavampi kuin 8 mallissa. On täysin vaivatonta kädellä säätää esim puhallusta puoliksi jalkatilaan.


      • Anonyymi

        2020 ilmestyi autobild suomi lehti jossa ammattikorjaajat saksasta kertoi että kaikki DSG vaihteistot on huonoja kestoltaan jopa 6 vaihteinen...

        mitä siihen voi sitten sanoa jos DSG korjaajat näin kertoo?

        miten te saatte aina kaiken kuluttajalle kalliin korjauksen kääntymään ihan muuksi?

        3000e korjaus lopettaa keskituloisenkin ajot pahimmassa tapauksessa kokoneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä nuoremmat jotka käyttäneet jo parhaimmaksi todettua.

        Esimerkiksi golf 4 sisätilat ja mittaristo, toimintojen ohjaus on parempi ja mukavampi kuin 8 mallissa. On täysin vaivatonta kädellä säätää esim puhallusta puoliksi jalkatilaan.

        Korjaan itseäni sen verran että Golf mk.8:ssa on 47 fyysistä painiketta. Sitten vielä kaksi viikseä jossa on osa toiminnoista.
        Kuka ihme haluaisi vieä lisää nappuloita?

        Esim. Tuo puhalluksen säätö. Painaa ensin nappia jossa lukee "Clima". Kosketusnäyttöön tulee isot painikkeet joista voi valita minne haluaa puhalluksen ja puhaltimen nopeuden.
        Jatuo näyttö on paremmalla korkeudella kuin mk.4:n ilmastoinnin säädöt. Ei tarvii kurotella tai katsoa alas niinkuin mk. 4:ssä.

        Itse olen tottunut siihen että en paina "Clima" painiketta vaan painan ratista rattilämmityksen painiketta joka avaa ilmastoinin valikon keskiruutuun.
        Ts. yksi painallus ratista ja yksi klikkaus keskinäytöltä ja homma skulaa just niinkuin haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt tarkoitat "hieman hankalakäyttöinen"?
        Onkohan se sama kuin meilläpäin "ihanperseestä" , rehellisesti ilmaistuna?

        Kuin kaikissa nykyautoissa on ,,,ihan kaikissa ei voi olla että saksassa tehtäisiin huononpaa kun oikeasti kokeilee niin golfikin on helppo käyttöliittymä , toyotassakin hankalampi, kia parempi , ranskalaisissa on ranskalaisen teknologian näköistä, jenkeissä outoa jne


      • Anonyymi

        on se kumma kun iltalehdet kertoo siis valeita?


      • Anonyymi

        ja maai-laman huonoin laatu eli kestävyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..

        Olen vanhempi ja tykkään, kun se tulee olemaan vaan tätä päivää kosketus näyttö paikassa kuin paikassa.
        Ja onhan se maine kun golf 1974 tuli niin kaikki muut tekivät ja tekevät perässä yrittäen parempaa.
        2020 luku ja aika samaa....joku tekee edeltä jotain muut perässä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netistä luettua "viisautta" ilman omaa kokemusta.

        Golfissa voi laittaa esim automatiikan päälle sen suhteen että kun auton käynnistäessä lämpötila on alle viisi astetta niin ratin- ja penkinkämmitys menee automaattisesti päälle. Ja saa vielä valita kuinka suurella teholla.
        Lisäksi maksimi huurteenpoistolle on mekaaninen painike, ei tarvitse koskea ilmastoinnin säätöihin sitä varten lainkaan. On muuten fiksusti tehty juttu. Kaikki näkyvyyteen liittyvät pinikkeet on yhdessä paikkaa, valot, lasinlämmittimet, huurteenpoisto, sumuvalot.
        Tällaiset asiat ovat sitä kaikkein parasta käyttömukavuutta.

        Juurikin näin, tietämättömyys ja on pahinta asenne vammaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä,"

        Noin voi sanoa vain sellainen henkilö joka ei ole koskaan ajanut esim VIII Golfia. Siinä on yli kolmekymmentä yleisintä toimintoa suoraan yhden painonapin painalluksen takana.
        Kosketusnäytöllä kaikki esim ilmastoinnin ja ajoavustimien säädöt saa esille yhdellä mekaanisen napin painalluksella. Eli niiden hallintanäyttöön pääsemiseksion mekaaninen pikapainike.
        Se mistä VW on saanut aiheesta kritiikkiä on ratin haptiset painikkeet joista VW on jo päättänyt luopua.

        Ihanaa kun se yksi nappi tai kosketusnäyttö menee pimeäksi...!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos n 20 h/vrk 365 dissataan länsiautoja ja Teslaa ni PIETARIN MAKSETTU TROLLITEHDAS TAKANA. 1 ETELÄSUOMESSA ASUVA NARSU LAITOSHOIDOKKI RYS. . SÄN MAALTA TULLUT HUL. . LU MYÖS MAKSETTU PIETARIN TROLLI. HÄIPYKÄÄ KAIKKI MOISELTA TROLLI SAITILTA. .

      • Anonyymi

        Nähtävästi jälleen yksi tyytyväinen Wolksvagen DSG ja Moottorihiomon asiakas. Ei ihme että järki lopulta lähti.


    • Anonyymi

      skoda sama

    • Anonyymi

      korjaamojen suosituin ja hyvä työllistäjä

    • Anonyymi

      eikö vain outoa huvia

    • Anonyymi

      kyllä se muutaman tonnin remppa ohjaa ostamaan japanilaisen

    • Anonyymi

      miksi ostaa VW jota heti korjataan tuhansilla e?

      toyotalla ajo onnistuu ilaman kalliita korjauksia

      • Anonyymi

        Näinhän tuo on mennyt jo pidemmän aikaa!


      • Anonyymi

        Niin kun ei ole automaattia eikä turboa eikä mitään muutakaan uudempaa teknologiaa,,,ja jos on automaatti on kömpelö mutta tehottomuus jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän tuo on mennyt jo pidemmän aikaa!

        joo....samat renkaatkin ollut jo alla vasta 17 vuotta...kuitenkin vähän liukkaat talvella ,mutta halpaa ajoa.


    • Anonyymi

      rankka merkki ja konserni

      seat,audi ja skoda on VW tekniikkaa

    • Anonyymi

      Noin niitä tyhmiä korjataan!
      En koskisi Klonkswagenin tuotteisiin edes pitkällä kepillä. Minulla oli kerran 1.6 VAG tuote,sain 2 autoa kerralla, nimittäin sen ensimmäisen ja samalla viimeisen. Ei ikinä enää VAG tuotetta, eikä mitään muutakaan Saksan "premiumia".

    • Anonyymi

      hitlerin kosto elää

    • Anonyymi

      skoda sama ja audi

      seat ei vikojen takia enää suomessa käy kaupaksi?

      • Anonyymi

        Joku espanjalainen vikavagenvalmiste?


    • Anonyymi

      niin myyjät?

    • Anonyymi

      hitlerin kosto elää

    • Anonyymi

      hih

    • Anonyymi

      paha valmistaja

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

      Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

      Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

      "Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

      Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

      kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

      Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

      Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

      Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

      Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

      Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe