https://www.apu.fi/artikkelit/volkswagen-golf-on-budjettiin-sopiva-auto-kaytetyn-koeajo
googlaa moottorihiomo ja tutustu VWskodaseataudi kalliiseen korjaukseen
Jakopää,DSG ja öljynsyönti? aika rohkeaa mainostaa Golfia?
23
390
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa vanhemmassa 1.4 tsi moottorissa ei muuta ongelmaa ole kun se jakoketju, ja sen uusiminen ei maksa jakohihnan uusimista enempää, eli ihan turhaa pelätä sitä. Muuten hyvä ja vääntävä moottori.
- Anonyymi
Kuinka niin pieneen autoon voi mahtua niin suuria vikoja ja niin paljon että ostajat ovat kaikonneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin pieneen autoon voi mahtua niin suuria vikoja ja niin paljon että ostajat ovat kaikonneet?
Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..
Mitä nyt tarkoitat "hieman hankalakäyttöinen"?
Onkohan se sama kuin meilläpäin "ihanperseestä" , rehellisesti ilmaistuna? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt tarkoitat "hieman hankalakäyttöinen"?
Onkohan se sama kuin meilläpäin "ihanperseestä" , rehellisesti ilmaistuna?Eikös VW ole kertonut ottaa vähän takaisin päin tuossa asiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..
"Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä,"
Noin voi sanoa vain sellainen henkilö joka ei ole koskaan ajanut esim VIII Golfia. Siinä on yli kolmekymmentä yleisintä toimintoa suoraan yhden painonapin painalluksen takana.
Kosketusnäytöllä kaikki esim ilmastoinnin ja ajoavustimien säädöt saa esille yhdellä mekaanisen napin painalluksella. Eli niiden hallintanäyttöön pääsemiseksion mekaaninen pikapainike.
Se mistä VW on saanut aiheesta kritiikkiä on ratin haptiset painikkeet joista VW on jo päättänyt luopua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä,"
Noin voi sanoa vain sellainen henkilö joka ei ole koskaan ajanut esim VIII Golfia. Siinä on yli kolmekymmentä yleisintä toimintoa suoraan yhden painonapin painalluksen takana.
Kosketusnäytöllä kaikki esim ilmastoinnin ja ajoavustimien säädöt saa esille yhdellä mekaanisen napin painalluksella. Eli niiden hallintanäyttöön pääsemiseksion mekaaninen pikapainike.
Se mistä VW on saanut aiheesta kritiikkiä on ratin haptiset painikkeet joista VW on jo päättänyt luopua.Netistä luettua "viisautta" ilman omaa kokemusta.
Golfissa voi laittaa esim automatiikan päälle sen suhteen että kun auton käynnistäessä lämpötila on alle viisi astetta niin ratin- ja penkinkämmitys menee automaattisesti päälle. Ja saa vielä valita kuinka suurella teholla.
Lisäksi maksimi huurteenpoistolle on mekaaninen painike, ei tarvitse koskea ilmastoinnin säätöihin sitä varten lainkaan. On muuten fiksusti tehty juttu. Kaikki näkyvyyteen liittyvät pinikkeet on yhdessä paikkaa, valot, lasinlämmittimet, huurteenpoisto, sumuvalot.
Tällaiset asiat ovat sitä kaikkein parasta käyttömukavuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..
Eikä nuoremmat jotka käyttäneet jo parhaimmaksi todettua.
Esimerkiksi golf 4 sisätilat ja mittaristo, toimintojen ohjaus on parempi ja mukavampi kuin 8 mallissa. On täysin vaivatonta kädellä säätää esim puhallusta puoliksi jalkatilaan. - Anonyymi
2020 ilmestyi autobild suomi lehti jossa ammattikorjaajat saksasta kertoi että kaikki DSG vaihteistot on huonoja kestoltaan jopa 6 vaihteinen...
mitä siihen voi sitten sanoa jos DSG korjaajat näin kertoo?
miten te saatte aina kaiken kuluttajalle kalliin korjauksen kääntymään ihan muuksi?
3000e korjaus lopettaa keskituloisenkin ajot pahimmassa tapauksessa kokoneen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä nuoremmat jotka käyttäneet jo parhaimmaksi todettua.
Esimerkiksi golf 4 sisätilat ja mittaristo, toimintojen ohjaus on parempi ja mukavampi kuin 8 mallissa. On täysin vaivatonta kädellä säätää esim puhallusta puoliksi jalkatilaan.Korjaan itseäni sen verran että Golf mk.8:ssa on 47 fyysistä painiketta. Sitten vielä kaksi viikseä jossa on osa toiminnoista.
Kuka ihme haluaisi vieä lisää nappuloita?
Esim. Tuo puhalluksen säätö. Painaa ensin nappia jossa lukee "Clima". Kosketusnäyttöön tulee isot painikkeet joista voi valita minne haluaa puhalluksen ja puhaltimen nopeuden.
Jatuo näyttö on paremmalla korkeudella kuin mk.4:n ilmastoinnin säädöt. Ei tarvii kurotella tai katsoa alas niinkuin mk. 4:ssä.
Itse olen tottunut siihen että en paina "Clima" painiketta vaan painan ratista rattilämmityksen painiketta joka avaa ilmastoinin valikon keskiruutuun.
Ts. yksi painallus ratista ja yksi klikkaus keskinäytöltä ja homma skulaa just niinkuin haluat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt tarkoitat "hieman hankalakäyttöinen"?
Onkohan se sama kuin meilläpäin "ihanperseestä" , rehellisesti ilmaistuna?Kuin kaikissa nykyautoissa on ,,,ihan kaikissa ei voi olla että saksassa tehtäisiin huononpaa kun oikeasti kokeilee niin golfikin on helppo käyttöliittymä , toyotassakin hankalampi, kia parempi , ranskalaisissa on ranskalaisen teknologian näköistä, jenkeissä outoa jne
- Anonyymi
on se kumma kun iltalehdet kertoo siis valeita?
- Anonyymi
ja maai-laman huonoin laatu eli kestävyys
- Anonyymi
Toyotan omapojalla on ahdistus päällä, onkohan tällä artikkelilla jotain merkitystä?
https://www.is.fi/autot/art-2000009293264.html - Anonyymi
TRÖÖÖÖÖLLLL ! ! TROOOOLLLL ! ! RYS. . SÄN TAPPAJA TERRORISTIEN TROLLITEHTAALTA. . .KAIKIN MAHDOLLISIN KEINOIN DISSATAAN LÄNSIAUTOJA. . .ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Jos n 20 h/vrk 365 dissataan länsiautoja ja Teslaa ni PIETARIN MAKSETTU TROLLITEHDAS TAKANA. 1 ETELÄSUOMESSA ASUVA NARSU LAITOSHOIDOKKI RYS. . SÄN MAALTA TULLUT HUL. . LU MYÖS MAKSETTU PIETARIN TROLLI. HÄIPYKÄÄ KAIKKI MOISELTA TROLLI SAITILTA. .
- Anonyymi
Nähtävästi jälleen yksi tyytyväinen Wolksvagen DSG ja Moottorihiomon asiakas. Ei ihme että järki lopulta lähti.
- Anonyymi
skoda sama
- Anonyymi
korjaamojen suosituin ja hyvä työllistäjä
- Anonyymi
eikö vain outoa huvia
- Anonyymi
kyllä se muutaman tonnin remppa ohjaa ostamaan japanilaisen
- Anonyymi
miksi ostaa VW jota heti korjataan tuhansilla e?
toyotalla ajo onnistuu ilaman kalliita korjauksia- Anonyymi
Näinhän tuo on mennyt jo pidemmän aikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen keho ei ole miehen oikeus
Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a2651873Pelkäsin Sinua
Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j42896Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi
Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.371802- 50714
Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88702Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon
Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki323698Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli
Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.42673Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi
Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa166638