Jakopää,DSG ja öljynsyönti? aika rohkeaa mainostaa Golfia?

Anonyymi-ap

36

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa vanhemmassa 1.4 tsi moottorissa ei muuta ongelmaa ole kun se jakoketju, ja sen uusiminen ei maksa jakohihnan uusimista enempää, eli ihan turhaa pelätä sitä. Muuten hyvä ja vääntävä moottori.

      • Anonyymi

        Kuinka niin pieneen autoon voi mahtua niin suuria vikoja ja niin paljon että ostajat ovat kaikonneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin pieneen autoon voi mahtua niin suuria vikoja ja niin paljon että ostajat ovat kaikonneet?

        Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..

        Mitä nyt tarkoitat "hieman hankalakäyttöinen"?
        Onkohan se sama kuin meilläpäin "ihanperseestä" , rehellisesti ilmaistuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt tarkoitat "hieman hankalakäyttöinen"?
        Onkohan se sama kuin meilläpäin "ihanperseestä" , rehellisesti ilmaistuna?

        Eikös VW ole kertonut ottaa vähän takaisin päin tuossa asiassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..

        "Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä,"

        Noin voi sanoa vain sellainen henkilö joka ei ole koskaan ajanut esim VIII Golfia. Siinä on yli kolmekymmentä yleisintä toimintoa suoraan yhden painonapin painalluksen takana.
        Kosketusnäytöllä kaikki esim ilmastoinnin ja ajoavustimien säädöt saa esille yhdellä mekaanisen napin painalluksella. Eli niiden hallintanäyttöön pääsemiseksion mekaaninen pikapainike.
        Se mistä VW on saanut aiheesta kritiikkiä on ratin haptiset painikkeet joista VW on jo päättänyt luopua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä,"

        Noin voi sanoa vain sellainen henkilö joka ei ole koskaan ajanut esim VIII Golfia. Siinä on yli kolmekymmentä yleisintä toimintoa suoraan yhden painonapin painalluksen takana.
        Kosketusnäytöllä kaikki esim ilmastoinnin ja ajoavustimien säädöt saa esille yhdellä mekaanisen napin painalluksella. Eli niiden hallintanäyttöön pääsemiseksion mekaaninen pikapainike.
        Se mistä VW on saanut aiheesta kritiikkiä on ratin haptiset painikkeet joista VW on jo päättänyt luopua.

        Netistä luettua "viisautta" ilman omaa kokemusta.

        Golfissa voi laittaa esim automatiikan päälle sen suhteen että kun auton käynnistäessä lämpötila on alle viisi astetta niin ratin- ja penkinkämmitys menee automaattisesti päälle. Ja saa vielä valita kuinka suurella teholla.
        Lisäksi maksimi huurteenpoistolle on mekaaninen painike, ei tarvitse koskea ilmastoinnin säätöihin sitä varten lainkaan. On muuten fiksusti tehty juttu. Kaikki näkyvyyteen liittyvät pinikkeet on yhdessä paikkaa, valot, lasinlämmittimet, huurteenpoisto, sumuvalot.
        Tällaiset asiat ovat sitä kaikkein parasta käyttömukavuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..

        Eikä nuoremmat jotka käyttäneet jo parhaimmaksi todettua.

        Esimerkiksi golf 4 sisätilat ja mittaristo, toimintojen ohjaus on parempi ja mukavampi kuin 8 mallissa. On täysin vaivatonta kädellä säätää esim puhallusta puoliksi jalkatilaan.


      • Anonyymi

        2020 ilmestyi autobild suomi lehti jossa ammattikorjaajat saksasta kertoi että kaikki DSG vaihteistot on huonoja kestoltaan jopa 6 vaihteinen...

        mitä siihen voi sitten sanoa jos DSG korjaajat näin kertoo?

        miten te saatte aina kaiken kuluttajalle kalliin korjauksen kääntymään ihan muuksi?

        3000e korjaus lopettaa keskituloisenkin ajot pahimmassa tapauksessa kokoneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä nuoremmat jotka käyttäneet jo parhaimmaksi todettua.

        Esimerkiksi golf 4 sisätilat ja mittaristo, toimintojen ohjaus on parempi ja mukavampi kuin 8 mallissa. On täysin vaivatonta kädellä säätää esim puhallusta puoliksi jalkatilaan.

        Korjaan itseäni sen verran että Golf mk.8:ssa on 47 fyysistä painiketta. Sitten vielä kaksi viikseä jossa on osa toiminnoista.
        Kuka ihme haluaisi vieä lisää nappuloita?

        Esim. Tuo puhalluksen säätö. Painaa ensin nappia jossa lukee "Clima". Kosketusnäyttöön tulee isot painikkeet joista voi valita minne haluaa puhalluksen ja puhaltimen nopeuden.
        Jatuo näyttö on paremmalla korkeudella kuin mk.4:n ilmastoinnin säädöt. Ei tarvii kurotella tai katsoa alas niinkuin mk. 4:ssä.

        Itse olen tottunut siihen että en paina "Clima" painiketta vaan painan ratista rattilämmityksen painiketta joka avaa ilmastoinin valikon keskiruutuun.
        Ts. yksi painallus ratista ja yksi klikkaus keskinäytöltä ja homma skulaa just niinkuin haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt tarkoitat "hieman hankalakäyttöinen"?
        Onkohan se sama kuin meilläpäin "ihanperseestä" , rehellisesti ilmaistuna?

        Kuin kaikissa nykyautoissa on ,,,ihan kaikissa ei voi olla että saksassa tehtäisiin huononpaa kun oikeasti kokeilee niin golfikin on helppo käyttöliittymä , toyotassakin hankalampi, kia parempi , ranskalaisissa on ranskalaisen teknologian näköistä, jenkeissä outoa jne


      • Anonyymi

        on se kumma kun iltalehdet kertoo siis valeita?


      • Anonyymi

        ja maai-laman huonoin laatu eli kestävyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä, sitä ostajat nyt vierastavat kun on hieman hankalakäyttöinen.. Kaikki manuaali säädöt puuttuu. Vanhemmat ihmiset ei siitä tykkää..

        Olen vanhempi ja tykkään, kun se tulee olemaan vaan tätä päivää kosketus näyttö paikassa kuin paikassa.
        Ja onhan se maine kun golf 1974 tuli niin kaikki muut tekivät ja tekevät perässä yrittäen parempaa.
        2020 luku ja aika samaa....joku tekee edeltä jotain muut perässä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netistä luettua "viisautta" ilman omaa kokemusta.

        Golfissa voi laittaa esim automatiikan päälle sen suhteen että kun auton käynnistäessä lämpötila on alle viisi astetta niin ratin- ja penkinkämmitys menee automaattisesti päälle. Ja saa vielä valita kuinka suurella teholla.
        Lisäksi maksimi huurteenpoistolle on mekaaninen painike, ei tarvitse koskea ilmastoinnin säätöihin sitä varten lainkaan. On muuten fiksusti tehty juttu. Kaikki näkyvyyteen liittyvät pinikkeet on yhdessä paikkaa, valot, lasinlämmittimet, huurteenpoisto, sumuvalot.
        Tällaiset asiat ovat sitä kaikkein parasta käyttömukavuutta.

        Juurikin näin, tietämättömyys ja on pahinta asenne vammaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyky Golfin pilasivat sillä kaikki toiminnot sisältävällä kosketusnäytöllä,"

        Noin voi sanoa vain sellainen henkilö joka ei ole koskaan ajanut esim VIII Golfia. Siinä on yli kolmekymmentä yleisintä toimintoa suoraan yhden painonapin painalluksen takana.
        Kosketusnäytöllä kaikki esim ilmastoinnin ja ajoavustimien säädöt saa esille yhdellä mekaanisen napin painalluksella. Eli niiden hallintanäyttöön pääsemiseksion mekaaninen pikapainike.
        Se mistä VW on saanut aiheesta kritiikkiä on ratin haptiset painikkeet joista VW on jo päättänyt luopua.

        Ihanaa kun se yksi nappi tai kosketusnäyttö menee pimeäksi...!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos n 20 h/vrk 365 dissataan länsiautoja ja Teslaa ni PIETARIN MAKSETTU TROLLITEHDAS TAKANA. 1 ETELÄSUOMESSA ASUVA NARSU LAITOSHOIDOKKI RYS. . SÄN MAALTA TULLUT HUL. . LU MYÖS MAKSETTU PIETARIN TROLLI. HÄIPYKÄÄ KAIKKI MOISELTA TROLLI SAITILTA. .

      • Anonyymi

        Nähtävästi jälleen yksi tyytyväinen Wolksvagen DSG ja Moottorihiomon asiakas. Ei ihme että järki lopulta lähti.


    • Anonyymi

      skoda sama

    • Anonyymi

      korjaamojen suosituin ja hyvä työllistäjä

    • Anonyymi

      eikö vain outoa huvia

    • Anonyymi

      kyllä se muutaman tonnin remppa ohjaa ostamaan japanilaisen

    • Anonyymi

      miksi ostaa VW jota heti korjataan tuhansilla e?

      toyotalla ajo onnistuu ilaman kalliita korjauksia

      • Anonyymi

        Näinhän tuo on mennyt jo pidemmän aikaa!


      • Anonyymi

        Niin kun ei ole automaattia eikä turboa eikä mitään muutakaan uudempaa teknologiaa,,,ja jos on automaatti on kömpelö mutta tehottomuus jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän tuo on mennyt jo pidemmän aikaa!

        joo....samat renkaatkin ollut jo alla vasta 17 vuotta...kuitenkin vähän liukkaat talvella ,mutta halpaa ajoa.


    • Anonyymi

      rankka merkki ja konserni

      seat,audi ja skoda on VW tekniikkaa

    • Anonyymi

      Noin niitä tyhmiä korjataan!
      En koskisi Klonkswagenin tuotteisiin edes pitkällä kepillä. Minulla oli kerran 1.6 VAG tuote,sain 2 autoa kerralla, nimittäin sen ensimmäisen ja samalla viimeisen. Ei ikinä enää VAG tuotetta, eikä mitään muutakaan Saksan "premiumia".

    • Anonyymi

      hitlerin kosto elää

    • Anonyymi

      skoda sama ja audi

      seat ei vikojen takia enää suomessa käy kaupaksi?

      • Anonyymi

        Joku espanjalainen vikavagenvalmiste?


    • Anonyymi

      niin myyjät?

    • Anonyymi

      hitlerin kosto elää

    • Anonyymi

      hih

    • Anonyymi

      paha valmistaja

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mihin kaivattusi

      Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      107
      3654
    2. En löydä sinua

      En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2892
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

      Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2451
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

      ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1925
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

      IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1565
    7. Mihin se sysipska hävisi?

      Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

      Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

      Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1336
    10. Mitä uskot sinun

      Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe