Pelkäätkö mua mies?

Anonyymi-ap

Tai oletko ahdistunut minusta? Kun olen ollut niin intensiivisesti ihastunut.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahdistaa se koiranainen

      • Anonyymi

        En ole kukaan koiranainen.


      • Anonyymi

        Lopeta sitten roikkuminen hänessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sitten roikkuminen hänessä.

        Roikkukoon hullut missä roikkuu


      • Anonyymi

        Käytätkö jotain päihteitä? Alkoholia vahvempaa? sivusta


      • Anonyymi

        Taisit itse kirjoittaa tuon aloituksenkin esittäen häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roikkukoon hullut missä roikkuu

        Tarkoitin sinua. Lopeta roikkuminen siinä naisessa joka ahdistaa. Lopeta kuvittelemasta hänet kaikkialle.


      • Anonyymi

        Mä tajusin hirveän myöhään että sinähän olet se yksi....
        Sori, mun moka. Ei mun sulle ollu tarkoitus kirjottaa vaan Antille! 😅❤️ Sinun ja Antin kirjoitustyylissä on paljon samaa. 🤭
        Älä tee itsestäsi kissamies suurempaa saalista naisten silmissä kuin oikeasti olet. Terkuin: se hullu koiranainen....


      • Anonyymi

        Täällä taas koiranainen ei ahdista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roikkukoon hullut missä roikkuu

        Ei ole noin ihan noin yksiselitteistä. Sivusta


    • Anonyymi

      Suomessa on jotain 700 000 - 800 000 koiraa. Kohta lähestytään miljoonaa. Saisko paremmat tunnisteet.

      • Anonyymi

        Ha haa. Ette ole vielä hiffannut miten palsta toimii. Porukka kirjoitteli jotain koirista ja ilotulituksista. Arkipäivän palstapeikko luki sen ja nyt kirjoitellaan koiranaiselle. Hän etsii uhreja täältä, ajankulua, kiva leikkiä jonkun tuttua. Psyygo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha haa. Ette ole vielä hiffannut miten palsta toimii. Porukka kirjoitteli jotain koirista ja ilotulituksista. Arkipäivän palstapeikko luki sen ja nyt kirjoitellaan koiranaiselle. Hän etsii uhreja täältä, ajankulua, kiva leikkiä jonkun tuttua. Psyygo.

        Joo, se on totta että palstamies oikein imuroi kaikki muidenkin aiheet kun niitä aloituksia on kirjoitettava vähintään kymmeniä päivässä tai vastaavasti pitää niissä tyhjänpäiväisyyksiä höliseviä feikkikirjekerhoja yksinään


    • Anonyymi

      En ole vielä tunnistanut sua täältä. Kuka olet? Mistä päin?

    • Anonyymi

      Vaikea ahdistua asioista joita en tiedä.

    • Anonyymi

      Haha, pakko todeta tähän väliin - että ei ole vaarallisempaa kuin intohimoinen, rakastunut nainen ;) - tämä heitto sivusta

      • Anonyymi

        Puhut varmaan miehistä? Naisena en tunnista tuollaista syytä vaaralliseen käytökseen.


    • Anonyymi

      Kyllä se ylipaino ahdistaa jos alle joutuu!

      • Anonyymi

        No laihduta hyvä mies, absit esiin sieltä läskin alta, plösö!


    • Anonyymi

      En ole huomannut ihastumistasi, eikä se minua miestä ahdistaisi, vaikka olisitkin ihastunut nainen.

    • Anonyymi

      Pelkäävät miehet on totaali turn off. Ja niitähän riittääääääää.... 😆👵

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe