Vesilaitoksen jälkilasku

Anonyymi-ap

Nyt taas. Siis Suomen Maastorakentajat ja Mikkeli.
Nyt Mikkelin hallinnon hoitamiseen, koskipa mitä tahansa, että ensin tarkistetaan, mitä sankkioita mahdollisesti tulee jos tehdään johonkin asiaan muutosta.
Tuokin sopimus olisi pitänyt lukea niin moneen kertaan, että olisi voitu välttää tuon 6,5 miljoonan lasku jälkikäteen. Kun tämä ei ole ensimmäinen kerta.

Asiat eivät aina mene toivotun mukaan, siltikin täytyy laittaa jäitä hattuun ja katsoa monen kertaan ja monin ja asiantuntevin silmin kaikki sopimuksen pienelläkin kirjoitetut tekstit ja vielä ymmärtää ne.

On liian pikaisia toimia ja ei osata katsoa nenäänsä pitemmälle.
Nyt on tuo esen myynti taas esillsä, konsultit rahastaa.
Järki käteen, kun kerran myydään, sitten ei enää myydä mitään, eikä saada tuottoja, joten se kana lopetti munimisen.

Nyt täytyy se raha saada supistamalla toimintoja ja elää vähän vähemmällä.
En suosittele myymistä.
Koko Suomihan on samassa, yritykset menivät jopa Venäjälle ja kotimaan tulot lakkasi, nyt sitten kai jokainen ymmärtää, miten kävi. Olemme suuremmassa pulassa. Pidetään toiminnot omissa käsissä, silloin sentään huonossakin tilanteessa pärjätään.

13

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritykset itse kusseet omille nilkoille, kun Venäjältä ovat pois lähteneet. Kukaan ei siyä ole pakottanut tekemään, oma ratkaisu.

Muutenkin kiroituksesi ei vaikuta millään muotoa siltä, että olisi mitään ammattitaitoa sopimusasioista saati muustakan.

Mikkelin kaupunki tulisi myydä kokonaisuudessaan Venäjälle. Tulisi tännekin jotakin eloa ja järkeä, kun nykymenolla olemme vain kohti konkurssia. Niin Mikkeli kuin koko Suomi.

• Anonyymi

Eiköhän helpointa sinulle kuitenkin ole pysyä siellä venäjällä, eikä trollailla suomalaisille...🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän helpointa sinulle kuitenkin ole pysyä siellä venäjällä, eikä trollailla suomalaisille...🤔

Voi voi kun fakta satuttaa:
        Ei pakotteet Venäjällä elintasoa laske. Toisin on täällä meillä ja muissa maissa, Venäjän vastaoden pakotteiden vuoksi taloudet menee päin helvettiä.

Ihan faktaa ja pyydä lääkkeitä harhojasi vastaan, kun trolleja näet joka nurkalla.

• Anonyymi

Tuolla oikeinkirjoitustaidolla ei kannata arvioida muiden kirjoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi kun fakta satuttaa:
        Ei pakotteet Venäjällä elintasoa laske. Toisin on täällä meillä ja muissa maissa, Venäjän vastaoden pakotteiden vuoksi taloudet menee päin helvettiä.

Ihan faktaa ja pyydä lääkkeitä harhojasi vastaan, kun trolleja näet joka nurkalla.

Eihän se mikä ei korkealla ole ollutkaan voi paljoakaan laskea. Analyysi on muutenkin varsin syvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla oikeinkirjoitustaidolla ei kannata arvioida muiden kirjoituksia.

Sähän toit oikein tärkeää sisältöä tähän keskusteluun..

• Anonyymi

Oli odotettavissa, järjetön teko Turkilta ja kumppaneilta. Herättää jälleen kysymyksen, kuinka kauan nämä herrat saavat operoida Mikkelissä, Vastuuseen teoistaan!

• Anonyymi

Kuka tämä mainitsemasi Vastuuseen on?

• Anonyymi

Kovasti tätä rakentajaa, joka tässä jutussa nyt on tuomittu voittajaksi, aikanaan julkisuudessa haukuttiin ja mustamaalattiin. Nyt on mustamaalaajilla anteeksipyynnön paikka!!

• Anonyymi

Ei ole.
        Korruptiota kaikkialla

TalliTerkuin Taavitsaisen Satu

• Anonyymi

Turkki tuon aiheutti..kaupunki palkitsi keksimällä liipalaapa viran hänelle.

• Anonyymi

Kuka nämä päättäjät on valinnut? Itse olen vilpitön, ketään näistä en ole äänestänyt, koskaan . Vaikka aina äänestänyt. Sitä saa, mitä äänestää - vaikka 6,5 miljoonaa nettona perseeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      174
      6370
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1290
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      34
      905
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      874
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      829
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      785
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      779
    Aihe