Ketä kiinnostaa hänen hammasremonttinsa.
Pidän teidät ajan tasalla, no onpa mielenkiintoista, hoh hoh.
Mitähän seuraavaksi, ehkä tulee juttua peräpukamista....
Onpa Eerikäisellä aiheet
7
143
Vastaukset
- Anonyymi
Alle 50 kymppinen mies ja omat hampaat menetetty.....hm
- Anonyymi
Mikäs ihme tuo, ei 30 Sofiallakaan ole omia hampaita, vaikka päivät pitkät itseään hoitaa..?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17684239M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hienoa, että Esko kehtaa postattaa hammasremontistaan. Hyvä kun laitattaa hampaat kuntoon, niinhän jokaisen pitäisi tehdä.
Joku tuossa kirjoitteli, että 50 v. mies ja hampaat menetetty. Voi hyvänen aika.
Minun käsitykseni mukaan, Eskolla on omiakin hampaita, ei ne kaikki menetetty ole.
Hammasluustahan tuo monesti kiinni on, monella jo kolmekymppisellä huonot hampaat ja laitattaa tekarit. - Anonyymi
Aloittaja on blokattu Eskon instasta tai sitten aloittaja ei edes käytä instaa. Ei syytä tarkentaa mutta fiksut tajuavat.
- Anonyymi
No hui kauhea, anonyymi yksityishenkilö ei ehkä käytä instaa!! Ihan sama, sanoisin…
- Anonyymi
Tämä Esko on kyllä käsittämättömän nolo luuseri, ei voi muuta sanoa...hah hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605600KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2123711Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222395Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91318Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671094- 911086
- 1021069
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181042Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79985