Ketä kiinnostaa hänen hammasremonttinsa.
Pidän teidät ajan tasalla, no onpa mielenkiintoista, hoh hoh.
Mitähän seuraavaksi, ehkä tulee juttua peräpukamista....
Onpa Eerikäisellä aiheet
7
107
Vastaukset
- Anonyymi
Alle 50 kymppinen mies ja omat hampaat menetetty.....hm
- Anonyymi
Mikäs ihme tuo, ei 30 Sofiallakaan ole omia hampaita, vaikka päivät pitkät itseään hoitaa..?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17684239M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hienoa, että Esko kehtaa postattaa hammasremontistaan. Hyvä kun laitattaa hampaat kuntoon, niinhän jokaisen pitäisi tehdä.
Joku tuossa kirjoitteli, että 50 v. mies ja hampaat menetetty. Voi hyvänen aika.
Minun käsitykseni mukaan, Eskolla on omiakin hampaita, ei ne kaikki menetetty ole.
Hammasluustahan tuo monesti kiinni on, monella jo kolmekymppisellä huonot hampaat ja laitattaa tekarit. - Anonyymi
Aloittaja on blokattu Eskon instasta tai sitten aloittaja ei edes käytä instaa. Ei syytä tarkentaa mutta fiksut tajuavat.
- Anonyymi
No hui kauhea, anonyymi yksityishenkilö ei ehkä käytä instaa!! Ihan sama, sanoisin…
- Anonyymi
Tämä Esko on kyllä käsittämättömän nolo luuseri, ei voi muuta sanoa...hah hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782