Prismassa ,Dnakaupassa käyn vielä hakee puhelimen huollosta.Sen jälkeen.En astu jalallani ikinä koko kauppaan.Tilin siirrän S-pankista muualle.Että pidäppä Demari kauppas.
Ja antaa näiden tukiryhmäläisten ja nettinaurajien asioida ja olla töissä.
On niitä muitakin kauppoja ja pankkeja
Että näin.Ja ei vituta yhtään ja kelle pitäisi olla kade.Typeryksillekö🤣
Tänään kävin viimeisen kerran
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vai on cittari kommarikauppa?
Ainakin prismaa parempi- Anonyymi
Milloin vain ja missä vain turvanaukoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin vain ja missä vain turvanaukoja
Pizzaa huuleen ja näpy näpy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pizzaa huuleen ja näpy näpy
Ja turha enää kirjoitella.En lue en noteeraa ja en ole puskaradiossa enkä minkään puolueen jäsen.
On muutakin tekemistä kuin kauhaa paskaa kaupungin asioista tai nuolla kuten te poliitikkoja ja heidän sukulaisiaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja turha enää kirjoitella.En lue en noteeraa ja en ole puskaradiossa enkä minkään puolueen jäsen.
On muutakin tekemistä kuin kauhaa paskaa kaupungin asioista tai nuolla kuten te poliitikkoja ja heidän sukulaisiaanSinä nuolet itse persuja vesa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muutakin tekemistä kuin kauhaa paskaa kaupungin asioista tai nuolla kuten te poliitikkoja ja heidän sukulaisiaanKoko ajan luet,vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Lupailet vaan...kohta olet siellä käytävillä taas haahuilemassa. Menet tai et mene, kukaan ei välitä.
- Anonyymi
Siellähän se on. Mistä vetoa
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta missä käyt tai et. Minäpä käyn lidlissä.
- Anonyymi
Lidlissä on huonontunut"bonukset".
Ei saa enää euroina, vaan jotakin alle 2€ tuotteita tarjoavat "ilmaiseksi".
Aivan älyttömiä, esim vaaleita paahtoleipää, jota en koskaan käytä.ymv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797