Kymäriin oli ottanut yhteyttä mies joka valitti onko tolkkua palstalla että miksi aurat työntävät lumet pientalojen pihateille.Pyysi kaupunkia viemään lumet pois.Kunnossapitopäällikön mukaan kaupungilla ei riitä kalusto kyseiseen toimenpiteeseen.Minä vastaan että eihän kaupugilla riitä kalusto edes auraamaan sivuteitä.Juuri ja juuri päätiet ovat auki.sohjoa ja lumikasaa riittää kyllä kun aurataan vain pari kertaa päivässä ja vain silloin kun sataa.pitäiskö asialle tehdä jotain.hyvä kunnossapitopäällikkö!
Kaupungit lumityöt
9
204
Vastaukset
- Anonyymi
Niin sehän on rahasta kiinni vastaa kunnossapitopäällikkö.minä sanon että paskat.laiskuudesta se on kiinni.vuosikymmeniin ei ole parannusta tullut.onko kaupunki ollut PA vuosikymmenet?empä usko.mut mitäs minä tiedän.
- Anonyymi
Miettikää mitä teki puutarhuri LAAKSONEN, NOSTI kOTKAN PUISTOT JA YLEISILMEEN KUKOISTUKSEEN PERUSTELEMALLA RAHANTARPEEN PÄÄTTÄJILLE.
Mitä tekee kunnossapitopäällikkö Anu Heinikoski, tylyttää maksavia alaisiaan paikallislehden sivuilla kun kehtaavat valittaa. Maksavat asiakkat, kaupungin auran lumet kuuluu heille ja heidän pihalle.
- Anonyymi
Kotkassa äänestysprosentti kunnallisvaaleissa n. 45%. Ei taida sivutiet ja muut paljoa kiinnostaa päättäjiä. Raha menee nyt muihin hankkeisiin.
- Anonyymi
Joo patsaisiin yms hömppään löytyy aina rahoitus-
- Anonyymi
Tiedä sitten mistä johtuu, mutta kyllä nykyään hoituu huonosti lumityöt kaikkialla.
- Anonyymi
Joo minä tiedän mistä johtuu nimenomaa vaan työnjohdon epäpätevyydestä tartteis varmaan siellä suunnalla tehdä jotain??
- Anonyymi
aika heikkoa on ollut tänätalvena, palautetta on laitettu kyllä. Liekö kiinnostus NOLLA?
https://kotka.e-lomake.fi/lomakkeet/779/lomakkeet.html
Sinne vaan lisää... - Anonyymi
Eikö aloituksen tekijän tule aurata oma liittymä ? Miksi se pitäisi yhteiskunnan tehdä ? Röyhkeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882