Voiko autoon jäädä koukkuun?

Anonyymi-ap

Kyllä voi, ostin 2018 mallin Logan Stepwayn, alle 40 tuhatta ajetun, ollut puolitoista vuotta nyt ja yhden polttimon olen vaihtanut. Ostin auton vanhoilla päivilläni ja en halunnut laittaa paljoa rahaa enään autoon, säästöistäni noin kolmannes laitoin autoon. Nyt ajelen tyytyväisenä ja kun nyt ollaan sinut auton kanssa, eli olen oppinut sen "luonteen". Ilmastointi, takakamera, sisätilalämmitin, vakkari, navigointi ym.
Ei mitään erikoista, kaikki tarpeellinen.
Olen entinen tämän palstan "daciamollaaja", en enää. "daciamollaajilla ei tietenkään itsellään ole kyseistä merkkiä, eivätkä ole tietenkään sellaista ajanut.
Auto ei ole Mersu, mutta ei tartte ollakaan, enkä sellaista odottanutkaan.
Jos olisi ikää vähempi, seuraava auto olisi varmasti Dacia.

28

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahahahahahah. Hihihihihihihih. Olipa hauska satu. Taidat olla oikein satusetä.

      • Anonyymi

        Hahahahahahah. Hihihihihihihih. Aivan sama mitä mieltä olet mutta tällaisia tapauksia on jo paljon ja lisää tulee, Mietippä miksi käytettyjen Dacioiden hinta on korkealla ja käytetyt kaikki menee kaupaksi,. Se näkyy myös muissa maissakin !!!


    • Anonyymi

      Minä ostin Mersun ja rakastuin siihen oikopäätä, jumalaton ajettavuus, äänentoisto kuin konserttisalissa, huippu viimeistely ohjaamossa ja voimaa kuin pienessä kylässä.
      Voiko Autolta muuta toivoa?

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon valinnastasi, pääsemme Lidliin ostoksille kumpikin vaikeuksitta. Sinä Mersulla minä Dacialla. No proplem.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon valinnastasi, pääsemme Lidliin ostoksille kumpikin vaikeuksitta. Sinä Mersulla minä Dacialla. No proplem.

        Lidliin ostoksille kumpikin vaikeuksitta......Minulle jos joku leukailee automerkistä kun menen Lidliin Dacialla niin sanon sille viereiselle auton omistajajlle että muista pistää kiinni pensahana ettei kaasutin holvaa pensaa asfaltille, muuten joudut korvaamaan lionneen asfaltin korjauksen !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidliin ostoksille kumpikin vaikeuksitta......Minulle jos joku leukailee automerkistä kun menen Lidliin Dacialla niin sanon sille viereiselle auton omistajajlle että muista pistää kiinni pensahana ettei kaasutin holvaa pensaa asfaltille, muuten joudut korvaamaan lionneen asfaltin korjauksen !!!

        Ai onko Daciassa kaasutin ja pensahana? Joku saattaa luulla että sinulle ihan normi juttuja tuollaiset, jos sellaisia leukailet.


      • Anonyymi

        ilmankos miehet ihastuu mersuun.

        Kulissit kunnossa.


      • Anonyymi

        "Minä ostin Mersun - äänentoisto kuin konserttisalissa"

        Hah hah kalliit stereot!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Aloitus vaikuttaa ihan asialliselta, mutta epäilyttää, että olet entinen "Daciamollaaja", vanha mies.

      • Anonyymi

        Kyllä valitettavasti sorruin moiseen, harmi kun en voi sitä todistaa. Nyt ajelen tosiaan tyytyväisenä Logan Stepwaylla. Muutin mieleni kun kävin Raision liikkeessä kokeeksi ajamassa Dusteria ja Sandero Stepwayta, joo olen jo yli kuudenkympin ukko enkä halunnut pistää autoon enään paljoa rahaa.


    • Anonyymi

      Onneksi olkoon! Olet nyt virallisesti kansan silmissä KÖYHÄ.

      • Anonyymi

        Kiitos samoin!


    • Anonyymi

      Olen jäänyt koukkuun, ihan vaan autoon yleensäkin, en niinkään mihinkään tiettyyn yksilöön tai merkkiin. Mutta sen jälkeen kun 18 v. iässä sain ensimmäisen auton hankittua, en ole autosta luopunut, enkä osaisi kuvitellakaan että luopuisin. Tosin jossain vaiheessa tulee pakko, jos/kun ei enää pysty ajamaan jonkin vanhuuden tms. tuoman vaivan takia. Mitenkähän sitä sitten pärjää?

    • Anonyymi

      Menin Dacia kauppaan katsomaan autoja ostohousut jalassa. Ostin sitten Aidon Renault Clion. Teinkö mielestänne oikein kun valitsin Renaultin Dacian sijasta.

    • Anonyymi

      Etenkin sähköautolla kun hinaus on päällä.

    • Anonyymi

      Luin ekana että voiko jäädä loukkuun ?

      • Anonyymi

        Onko sinulla lukihäiriö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla lukihäiriö?

        Käykää ihan huvikseen ajamassa Dacia jos ajattelette edullista autoa 3 v takuulla, ei se kokeilu mitään maksa. Vaarana on, että teette kaupat. Eri asia on tietenkin jos on paljon rahaa niin eipä tietenkään Dacia kiinnosta, tai miksipä ei. Terv aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykää ihan huvikseen ajamassa Dacia jos ajattelette edullista autoa 3 v takuulla, ei se kokeilu mitään maksa. Vaarana on, että teette kaupat. Eri asia on tietenkin jos on paljon rahaa niin eipä tietenkään Dacia kiinnosta, tai miksipä ei. Terv aloittaja.

        Minä en kyllä Dacialla kehtaa ajaa kun mielletään halppis autoksi mutta Renaulttia pitää käydä kokeilemassa.


    • Anonyymi

      KÖYHÄ KÖYHÄ KÖYHÄ. Siinä kolme sanaa jotka kuvastavat dacia kuskeja

      • Anonyymi

        Mene sitten töihin. Mitä täällä valitat.


    • Anonyymi

      Kiva jos tykkäät!kaikki eivät halua toyotaa tai Mersulla elvistellä!
      Ainut oli tuo polttimon vaihto juttu,no toyotaan et osaisi pystystyisi kun niissä on poikkeuksellisen paljon valovikaisia kun tien päällä liikkuu ja metsissä oli mennyt rikki ainakin ureajärjestelmä, akkujen jotain lisärelettä latausta olisi korjattu, käsijarrun automatiikka olisi pitänyt korjauttaa jos olisi Mersu kuten minulla 2018 mallin diesel niin ja ohjelmistot ei aina tunnista kuljettaja personointia

    • Anonyymi

      Daciaan ei voi jäädä koukkuun. Yleensäkin nämä halppis autot eivät puhuttele minua. Autossa pitää olla luonnetta. Valitettavasti sitä ei Daciassa ole. Ymmärrän kyllä miksi jotkut ostavat Dacian. Hinta edellä ajattelevat.

      • Anonyymi

        Koukkuun jäämisellä tarkoitin myös sitä, kun Dacia-omistajilta kysyttiin minkä auton he ostaisivat seuraavaksi, niin valtaosa vaihtaisi samaan merkkiin, kysely oli ihan virallinen.
        Ja voi automerkkiinkin jäädä koukkuun, eli tykkää autosta (aloittaja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koukkuun jäämisellä tarkoitin myös sitä, kun Dacia-omistajilta kysyttiin minkä auton he ostaisivat seuraavaksi, niin valtaosa vaihtaisi samaan merkkiin, kysely oli ihan virallinen.
        Ja voi automerkkiinkin jäädä koukkuun, eli tykkää autosta (aloittaja)

        Vähän ajettuja (alle 50 tuhatta) Logan Stepwayta ei tahdo löytyä enää.
        Joku aika sitten niitä oli täällä paljon.
        Ei silti kyllä noillakin päästelee.
        https://www.nettiauto.com/dacia/logan-mcv


      • Anonyymi

        Hinta edellä ajattelevat.......oletkohan jo väärässä. Taitaa olla viimeiset vuodet meneillään että Dacia on halppisauto ja kauppa näyttää käyvän. Luin vasta äsken että Euroopan toiseksi myydyin auto on jo Dacia Sandero. Ykkös sijalla oli Tesla !


    • Anonyymi

      On käyttöautoja ja näyttöautoja.Jos on huono itsetunto ja täytyy yrittää tehdä naapurit kateelliseksi ,onnistuu se halvallakin mersulla. Toisaalta sehän vasta naapureita pierettää ,kun ostat Dacian ja olet siihen julkisesti tyytyväinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe