Olen aina pitänyt suuseksistä, haluaisin kokeilla pepun nuolentaa

Anonyymi-ap

Olen siis nainen. suuseksiä on tuottanut minulle nautintoa aina, mulle tärkeää on se että se on molemminpuolista. Tietenkin nautin siitä, kun saan imuttaa miestä ja kokea kostea n ja lämpimän kielen hyväilyn pimpassa. Olen sitä saanut pyyteettömästi, lienee hyvin yleistä nykyisin hetero-bi ja homosuhteissa. Viime aikoina on ruvennut kiihottamaan ajatus rimmingistä, haluaisin löytää avomielisen kumppanin, joka uskaltaisi sitä kokeilla, olisi kiihottavaa, kun saisi ensin tuntea kostean kielen hyväilyt pimpassa ja sitten hekuman noustessa peppureirän hellä ja kiihottavaa nuolenta veisi huipulle ja kuten sanottu kiihottavaa olisi nuolla kumppanin peppua joko yhtä aikaa tai erikseen kokeilla erilaisia asentoja... Ennen anaaliseksi kaikissa muodoissa oli mulle ehdoton nou nou, nyt on rimming vaan ruvennut kiihottamaan ajatuksena, edelleenkään B rappuun en kuitenkaan munaa ottaisi. Löytyykö kokeilunhaluisia miehiä? Harmi kun oon sinkku eikä oo miesystävää, jonka kanssa voisi näitä fantasioita toteuttaa:(

34

2011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mees nyt spede niuvanniemeen sekoilemaan

      • Anonyymi

        Vittu hönö sä jaksat vaan spedestä jauhaa.Oot kyl oikeesti Uuno Eemeli.


      • Anonyymi

        Hyvä hyvä tuhkis sullahan menee lujaa.


    • Anonyymi

      Eihän siinä mitään, apu tohon ongelmaan löytyy kyllä, haluan kyllä nuolla pillua myös, koko hoito!! Minkähän ikäinen,kokoinen ja mistäpäin?? M44

      • Anonyymi

        Sellanen sadan kilon siika silliviivalla ei pesty viikkoon ja horsmat rehottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen sadan kilon siika silliviivalla ei pesty viikkoon ja horsmat rehottaa

        No jumalauta aikuinen ihminen etkö käy pesulla.Pahaksi oot päässyt kun horsmaa jo kasvat.Onko sosiaalihuolto ollut edes vastuuton kun ei sua pöpilään saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen sadan kilon siika silliviivalla ei pesty viikkoon ja horsmat rehottaa

        Harmi kun et vielä koiranputkee kasva.


    • Anonyymi

      "edelleenkään B rappuun en kuitenkaan munaa ottaisi"

      Vittuako sitten täällä itket.

      • Anonyymi

        Niinpä sinähän täällä spiidaat uuvatti hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä sinähän täällä spiidaat uuvatti hönö.

        Hehehe, ja kuitenkaan et voi olla tykkäämättä musta. 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehehe, ja kuitenkaan et voi olla tykkäämättä musta. 😇

        Hyi hemmetti


      • Anonyymi

        Ei, ap etsii miestä.....niinkö sinäkin? Nuolet ja otat B rappuun myös?


    • Anonyymi

      Tässä tulos, kun suomen kouluissa opetetaan lapsille turvallista perseennuolentaa.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät rööri roope


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät rööri roope

        Ai sinä oot rööri roope


    • Anonyymi

      Missäs päin ap on? M30

    • Anonyymi

      olen mies olen aina nuollut molemmat aukot jotkut jopa nauttineet varsinkin jos samalla työntää sormen sisään peppuun nuolee vain reunoja itse myös sain mahtavan orkun yx nainen imi ensin sormi pepulla ja sitten kieli jatkettiin sain myös sauvaa peppuun nainen tietää parhaiten miten se tehdään

    • Anonyymi

      Red alert- trans warn!

    • Anonyymi

      Kaikesta huolimatta hyi helvetti!

      • Anonyymi

        Tykkäät kumminkin.


    • Anonyymi

      Laita viestiä Kik seilori71 puhutaan lisää

    • Anonyymi

      Vieläkö haluaisit kokee nuolemisen olisin valmis .

    • Imaan vakiosettiin kuulunut jo vuosia vaimon perseen nuoleminen pimpsan nuolun yhteydessä. Ensin pimpsaa, persettä, niin, että saan sen rennoksi ja liukkaaksi, ja sitten sormella runkutus samalla kun nuolee klittaa. Joskus menen vaan kyljellään makaavan rouvan pepun taakse ja käännän hieman levittävää asentoon ja tyyny mukavasti alle. Siinä.on hyvä lipsutella peppureikää ja samalla hyväillä pyllynposkia ja selkää. Joskus taas takaapäin tullessa kielitän kontalleen olevaa rouvaa, oikein kaksin käsin levitän ja upotan kieltä perseeseen. Dippaan välillä vähän munaa siellä ja uudelleen nuolentaa, dippaan, nuolen... ja työnnän sisään ja otan ihanat kireät panot perseen puolelta ähkien lastit syvälle perseen perukoille.

      Eli vastaus kysymykseesi kyllä tulee nuoltua. Tuolle harvalukuiselle listalle kyllä ei ole montaa naista päässyt, ja harva pääsee, mutta tuskinpa tuo ihan umpeen suljettu kerhokaan on.

    • Anonyymi

      Huusk särkee kallonpohjan.

    • Joko olet löytänyt haluamasi? Täällä olisi mies joka erittäin mielellään tulisi sinulle suuhoitoa antamaan!

    • Anonyymi

      Moi. Minulla on juuri sopivasti ripuli ja haluaisin jonkun nuolemaan nyt heti ettei tarvii pyyhkiä itse.

    • Anonyymi

      Mukavaa olisi sun kanssa tuollaisia asioita koittaa! Molemmille mielihyvää? Olen mukava +50 mies. Kirjoitatko lisää! Odotan...

    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista kokeilla tuollaista kanssas sun! Olen mukava +50v mies, 182 90 lelu n. 20cm

    • Anonyymi

      vaimoni tykkäs kun kesken pillun nuolennan lipaisin peppua värähti kysyin sattuko sanoi kokeillaan tuntuuko sinusta yhtä ihanalta värähdin myös kun kieli liukui aukolle työnsi jopa sormen sisään tykkäsin halus itsekin kokea ja sen jälkeen anaali leikit on kuulunut meidän seksiin saan vibra sauvaa peppuun ja hän on ruvennut tykkäämään rauhallisesta anaalista itsekin klitorista unohtamatta

    • Anonyymi

      Kyllä nuolen ja annan nuolla.. aivan mahtavaa ja todella kiihottavaa. M44 länsi-suomi

    • Anonyymi

      ex tyttöystäväni ulahteli kunkieleni koski peppu reikää ihmettelin kysyi eikö kukaan oo tehny mulle kokeiltiin silloin ymmärsin kieli niin syvälle kuin sai laukesin oitis sittemmin myös molemmille sauvaa peppuun mutta ensin nuollaan kunnolla

    • Anonyymi

      yx nainen elämäni varrella nuoli peppua ja laitto kieltä niin syvälle että laukesin saako nainen saman tunteen joskus jos osaava mies

    • Anonyymi

      nainen kun nuolee ja kieli leikkii voi laittaa peppuun vaikka kuinka suuren vibran

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe