Olen aina pitänyt suuseksistä, haluaisin kokeilla pepun nuolentaa

Anonyymi-ap

Olen siis nainen. suuseksiä on tuottanut minulle nautintoa aina, mulle tärkeää on se että se on molemminpuolista. Tietenkin nautin siitä, kun saan imuttaa miestä ja kokea kostea n ja lämpimän kielen hyväilyn pimpassa. Olen sitä saanut pyyteettömästi, lienee hyvin yleistä nykyisin hetero-bi ja homosuhteissa. Viime aikoina on ruvennut kiihottamaan ajatus rimmingistä, haluaisin löytää avomielisen kumppanin, joka uskaltaisi sitä kokeilla, olisi kiihottavaa, kun saisi ensin tuntea kostean kielen hyväilyt pimpassa ja sitten hekuman noustessa peppureirän hellä ja kiihottavaa nuolenta veisi huipulle ja kuten sanottu kiihottavaa olisi nuolla kumppanin peppua joko yhtä aikaa tai erikseen kokeilla erilaisia asentoja... Ennen anaaliseksi kaikissa muodoissa oli mulle ehdoton nou nou, nyt on rimming vaan ruvennut kiihottamaan ajatuksena, edelleenkään B rappuun en kuitenkaan munaa ottaisi. Löytyykö kokeilunhaluisia miehiä? Harmi kun oon sinkku eikä oo miesystävää, jonka kanssa voisi näitä fantasioita toteuttaa:(

31

2522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän siinä mitään, apu tohon ongelmaan löytyy kyllä, haluan kyllä nuolla pillua myös, koko hoito!! Minkähän ikäinen,kokoinen ja mistäpäin?? M44

• Anonyymi

No jumalauta aikuinen ihminen etkö käy pesulla.Pahaksi oot päässyt kun horsmaa jo kasvat.Onko sosiaalihuolto ollut edes vastuuton kun ei sua pöpilään saanut.

• Anonyymi

Harmi kun et vielä koiranputkee kasva.

• Anonyymi

"edelleenkään B rappuun en kuitenkaan munaa ottaisi"

Vittuako sitten täällä itket.

• Anonyymi

Hehehe, ja kuitenkaan et voi olla tykkäämättä musta. 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehehe, ja kuitenkaan et voi olla tykkäämättä musta. 😇

Hyi hemmetti

• Anonyymi

Ei, ap etsii miestä.....niinkö sinäkin? Nuolet ja otat B rappuun myös?

• Anonyymi

Tässä tulos, kun suomen kouluissa opetetaan lapsille turvallista perseennuolentaa.

• Anonyymi

Missäs päin ap on? M30

• Anonyymi

olen mies olen aina nuollut molemmat aukot jotkut jopa nauttineet varsinkin jos samalla työntää sormen sisään peppuun nuolee vain reunoja itse myös sain mahtavan orkun yx nainen imi ensin sormi pepulla ja sitten kieli jatkettiin sain myös sauvaa peppuun nainen tietää parhaiten miten se tehdään

• Anonyymi

joo en ymmärrä näitä sekoja jotka ei oo koskaan kokeillu

• Anonyymi

Red alert- trans warn!

• Anonyymi

Kaikesta huolimatta hyi helvetti!

• Anonyymi

Tykkäät kumminkin.

• Anonyymi

Laita viestiä Kik seilori71 puhutaan lisää

• Anonyymi

Vieläkö haluaisit kokee nuolemisen olisin valmis .

• Imaan vakiosettiin kuulunut jo vuosia vaimon perseen nuoleminen pimpsan nuolun yhteydessä. Ensin pimpsaa, persettä, niin, että saan sen rennoksi ja liukkaaksi, ja sitten sormella runkutus samalla kun nuolee klittaa. Joskus menen vaan kyljellään makaavan rouvan pepun taakse ja käännän hieman levittävää asentoon ja tyyny mukavasti alle. Siinä.on hyvä lipsutella peppureikää ja samalla hyväillä pyllynposkia ja selkää. Joskus taas takaapäin tullessa kielitän kontalleen olevaa rouvaa, oikein kaksin käsin levitän ja upotan kieltä perseeseen. Dippaan välillä vähän munaa siellä ja uudelleen nuolentaa, dippaan, nuolen... ja työnnän sisään ja otan ihanat kireät panot perseen puolelta ähkien lastit syvälle perseen perukoille.

Eli vastaus kysymykseesi kyllä tulee nuoltua. Tuolle harvalukuiselle listalle kyllä ei ole montaa naista päässyt, ja harva pääsee, mutta tuskinpa tuo ihan umpeen suljettu kerhokaan on.

• Anonyymi

Huusk särkee kallonpohjan.

• Joko olet löytänyt haluamasi? Täällä olisi mies joka erittäin mielellään tulisi sinulle suuhoitoa antamaan!

• Anonyymi

Moi. Minulla on juuri sopivasti ripuli ja haluaisin jonkun nuolemaan nyt heti ettei tarvii pyyhkiä itse.

• Anonyymi

Mukavaa olisi sun kanssa tuollaisia asioita koittaa! Molemmille mielihyvää? Olen mukava +50 mies. Kirjoitatko lisää! Odotan...

• Anonyymi

Olisi mielenkiintoista kokeilla tuollaista kanssas sun! Olen mukava +50v mies, 182 90 lelu n. 20cm

• Anonyymi

vaimoni tykkäs kun kesken pillun nuolennan lipaisin peppua värähti kysyin sattuko sanoi kokeillaan tuntuuko sinusta yhtä ihanalta värähdin myös kun kieli liukui aukolle työnsi jopa sormen sisään tykkäsin halus itsekin kokea ja sen jälkeen anaali leikit on kuulunut meidän seksiin saan vibra sauvaa peppuun ja hän on ruvennut tykkäämään rauhallisesta anaalista itsekin klitorista unohtamatta

• Anonyymi

Kyllä nuolen ja annan nuolla.. aivan mahtavaa ja todella kiihottavaa. M44 länsi-suomi

• Anonyymi

ex tyttöystäväni ulahteli kunkieleni koski peppu reikää ihmettelin kysyi eikö kukaan oo tehny mulle kokeiltiin silloin ymmärsin kieli niin syvälle kuin sai laukesin oitis sittemmin myös molemmille sauvaa peppuun mutta ensin nuollaan kunnolla

• Anonyymi

yx nainen elämäni varrella nuoli peppua ja laitto kieltä niin syvälle että laukesin saako nainen saman tunteen joskus jos osaava mies

• Anonyymi

nainen kun nuolee ja kieli leikkii voi laittaa peppuun vaikka kuinka suuren vibran

• Anonyymi

yx nainen nuoli mun peppua sai mut aivan taivaisiin niinpä tein saman hänelle upeet orkut molemmille

• Etisin naista joka haluaa ja pitää siitä,että hänelle annetaan suuseksiä. Tykkäisin kovasti jos naisella on karvakolmio. Ehdotuksesi rimmingistä kiinnostaa todella paljon.

• Anonyymi

itelle yx nainen sai minut orkkuun kielellään peppua nuollen meni jonkun matkaa sisälle sitten olin niin rento että sormilla ja sauvoilla toinen lasti lähti sitten olikin hänen vuoronsa nauttia nuolin ja imin koko alapään kaunis on naisen orkku katsoa

• Anonyymi

Heips
      Olen hyvä nuolemaan ja voin antaa sinulle juuri mitä toivot :)

Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe