Eli siis, että onko miehille

Anonyymi-ap

Turn-off sellainen ajoittain riehakas ja pelleilevä nainen? Ajoittain menee myös normaalista. 🫣

76

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä ei ole vielä sellaista tapausta osunut kohdalle.😅voi olla et on rasittava ehkä?

    • Anonyymi

      Ei minua haittaisi jos suhtautuu ihmissuhteisiin kuitenkin vakavasti.

      Valitettavasti tuollaisia vain nuorina naisia tavannut ja kun tulevat vanhemmiksi kuten itsekin jo olen niin alkaa sellainen virallisuus, "aikuisuus" ja tylsyys leimaamaan koko käytöstä.

      Helvetin rasittavaa.

      • Anonyymi

        Olen jo naisen iässä, joten tuskin tästä enää muutun. Ap


      • Anonyymi

        Ja osaan ottaa asioita myös vakavasti. Tietenkin. Ap


    • Anonyymi

      Ei ainakaan minulle olisi turn-off. Mutta jos menee edesvastuuttoman puolelle, niin kyllä.

      • Anonyymi

        Siis mulla tulee välillä sellasia hepuleita, jolloin kaikki naurattaa, höpötän ja pidän sellasta showta. Vain erittäin läheisten kesken. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mulla tulee välillä sellasia hepuleita, jolloin kaikki naurattaa, höpötän ja pidän sellasta showta. Vain erittäin läheisten kesken. Ap

        Kaikki sen tajuaa ettet sä mikään nainen ole, miksi vaivautua? No varmaan siksi kun aloitus on jälleen päälleliimatun kepeä, että tällai kai. Ja tietäen toisten yksilöintiin liittyvät ajatusharhat sekä pakkomielteet niin🥱


    • Anonyymi

      Älä edes välitä sellaisista miehistä jotka eivät sitä osaa arvostaa! :) Sellaiset eivät ole silloin sinua varten etkä tee mitään muiden mielipiteillä asiasta, sinä olet kuka olet. Kaikki on nykyjään niin tasapaksuja omien ja etenkin muiden odotusten ja mielipiteiden orjia, yrittävät kyllä lannistaa sanoillaan ja teoillaan iloiset ihmiset omalla onnettomalle tasolleen. Ei anneta ❤️ Sellaisille ei tuhlata aikaa eikä ajatuksia ollenkaan, ne ajatukset kuuluvat niille jotka vaalivat sitä iloa.

      • Anonyymi

        Kiitos. Tosi kiva viesti! 🥰 Ap


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus Kiitos..Joka on luonteeltaan ollut rempseä ja iloinen se pysyy sellaisena aina..Pääasia ettei ole paskaa syöneen näköinen niitä on paljon..Tosiasia on se että kumppaniksi sopii sellainen samanoloinen turha tuhlata aikaa ryppyotsaisiin..Tässä tulee vastaan se miksi monella naisella on nuorempi mies niillä ei ole vielä pettymyksiä kasapäin..Vanhemmat ovat jääriä ja paatuneita..


    • Anonyymi

      Tuskin kukaan aikuinen jaksaa teinimäistä perseilijää. Oli hän sit nainen tai mies. Siks teinit seurustelee keskenään ja aikuiset keskenään. Jaksaa toisiaan paremmin.

      Itse voisin teinaria pitää hyvänä bilekaverina ja bailatessa se ois kännissä hauskaa seuraa, mutta 24/7 kotona ei.

      Se on niin eri mitä ominaisuuksia hakee arkee joka päivä kanssasi elävältä ja kaverilta jonka kans vietetään satunnaisesti vapaa-aikaa.

      Miehille oli kyssäri, mut kun itse aikanaa tapailin avoliitosta eron jälkeen kuukauden verran tyyppiä joka oli riehakas ja pelleilevä. Ei koskaan nukkunu ja yötä myöten vaan huristeli autolla pimpparallia kavereitten kans. (Olimme siis molemmat 1985 syntyneitä ja silloin siis 25 vuotiaita)

      Totesin sillon et vapaa-ajan kaverina hauska mutta esim. Avoliittoon arkee jakaan raskas ja vastuuton.

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        En tiennytkään että sä olet NOIN tylsä


      • Anonyymi

        Riehakas ja pelleilevä voi olla monin eri tavoin, se on täysin ihmisestä kiinni. Riehakas ja pelleilevä ei automaattisesti tarkoita vastuutonta tai teiniperseilevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riehakas ja pelleilevä voi olla monin eri tavoin, se on täysin ihmisestä kiinni. Riehakas ja pelleilevä ei automaattisesti tarkoita vastuutonta tai teiniperseilevää.

        Vaan mitä? Huumorintajuinen on musta eri kuin riehakkaasti riehuva ja sekoileva pelle.


        Eli miten ollaan riehakas ja pelleilevä ilman että ollaan riehakas ja pelleilevä ?

        T: Karoliina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan mitä? Huumorintajuinen on musta eri kuin riehakkaasti riehuva ja sekoileva pelle.


        Eli miten ollaan riehakas ja pelleilevä ilman että ollaan riehakas ja pelleilevä ?

        T: Karoliina

        Oletko ihan varma ettei sun nimi olekkaan Justiina? Hui mikä kyökkihirmu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan varma ettei sun nimi olekkaan Justiina? Hui mikä kyökkihirmu.

        Oon mä välillä sitäkin jos mut suututtaa. Mut en mä mäkätä niinku eimia. Mua ei kiinnosta esim. Röllin perseily jos se ei päätään mulle tuu aukoon.

        Eikä kiinnosta kirjoitusvirheet kun itseki teen niit kun ei jaksa eikä ehdi keskittyyn

        T: Karoliina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä välillä sitäkin jos mut suututtaa. Mut en mä mäkätä niinku eimia. Mua ei kiinnosta esim. Röllin perseily jos se ei päätään mulle tuu aukoon.

        Eikä kiinnosta kirjoitusvirheet kun itseki teen niit kun ei jaksa eikä ehdi keskittyyn

        T: Karoliina

        Koetko mies tappiolliseksi ettet saa porukkaa pahemmin enää pompoteltua tällä kerronnalla? Totuushan menee nimittäin niin, että pari ulkopuolista opportunistia on itse villiinnyttäneet tällä sadalla itseään ja muutamaa hoopoa sitä myötä eli sitäkään ”ansiota” et saa omiin nimiisi ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko mies tappiolliseksi ettet saa porukkaa pahemmin enää pompoteltua tällä kerronnalla? Totuushan menee nimittäin niin, että pari ulkopuolista opportunistia on itse villiinnyttäneet tällä sadalla itseään ja muutamaa hoopoa sitä myötä eli sitäkään ”ansiota” et saa omiin nimiisi ns

        Voi ei… nyt se naisten nussia tuli kosiomatkalleem taas.

        Mä häippäsen ennen kuin mul palaa käpy tohon jankuttajaan

        T: Karoliina


      • Anonyymi

        No jotain rajaa tietysti..Tässä ei ollukkaan kysymys ihmisistä jotka ovat vastuuntunnottomia..Luonteesta kysymys kummiskin..


    • Anonyymi

      Mä en ainakaan halua elävää kuollutta. Naisessa pitää olla elämää. Eläkkeellä on aikaa istua yhdessä.

      • Anonyymi

        Näinpä...Kuka jaksaa istua kurpan vieressä..Ei oo ihme että moni pettää tai jättää..


    • Anonyymi

      "sellainen ajoittain riehakas ja pelleilevä" nuo oireet viittaavat selvästi aikakauteen joka on vauvakuumeen ja voimaantumisen välissä. Voimaantuminen alkaa samoinhin aikoihin kuin vaihdevuodet tai ennemminkin.

      "nainen" viittaa wanhaan ikään.

      Kyllä, turn-off x2.

    • Anonyymi

      Eli hoitamaton ADHD... Ei jatkoon!

      • Anonyymi

        Samaa veikkaisin. Hoitamaton ADHD rasittaa läheisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa veikkaisin. Hoitamaton ADHD rasittaa läheisiä.

        ADHD rasittaa kaikkein eniten sitä kenellä se on, oli se sitten hoitamaton tai hoidettu.

        Sanotteko noin myös omalle lapsellenne että ei jatkoon jos saatte ADHD lapsen jonain päivänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa veikkaisin. Hoitamaton ADHD rasittaa läheisiä.

        Mutta on se kuitenkin positiivista että ns kaukaisia sitten lainkaan. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa veikkaisin. Hoitamaton ADHD rasittaa läheisiä.

        Tässä memi taas kyökkidiagnoosi päin pyttyä. Älkää edes yrittäkö jos taso on tuollaista. Kaksisuuntainen mielialahäiriö voisi olla lähempänä. Toisaalta lyhyestä kirjoituksesta ei voi sanoa, onko sähläys normirajoissa!


    • Sellainen on hauskaa. Se voi olla myös tarttuvaa. 😊

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On. Naisen pitää olla nätisti sivulla ja suht hiljaa eikä olla mikään pelleilijä hölöttäjä.

      • Anonyymi

        No just noin.


      • Anonyymi

        Joo pitää istua tuppisuuna ja vastata vain kun kysytään..Ihmetellä kun on yksin lopun ikää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pitää istua tuppisuuna ja vastata vain kun kysytään..Ihmetellä kun on yksin lopun ikää..

        Voi jutella ihan normaalisti. Ei tartte olla mikään marja tyrni joka paikassa suuna päänä.


    • Anonyymi

      En sellaisesta vaimoa ottas, varmasti miesporukassa juhliessa pidetään ja otetaan pienissä, mutta ei sellasta kukaan arjessa jaksa, eikä ainakaan lapsia hankkisi "lapsen"kanssa. Miten sellaiseen koskaan pystyisi luottamaan parisuhteessa, ei mitenkään kun ei tiedä mitä ja missä milloinkin lähtee lapasesta.

      • Anonyymi

        Kuulostaa aika lailla siltä että tällä miehellä on niin heikko ego ettei kestä jos nainen on yhtään enemmänkin pidettyä seuraa eikä suostu vaisuksi hiireksi nyrkin ja hellan väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa aika lailla siltä että tällä miehellä on niin heikko ego ettei kestä jos nainen on yhtään enemmänkin pidettyä seuraa eikä suostu vaisuksi hiireksi nyrkin ja hellan väliin.

        Sinä varmasti suvaitset kaiken. Ota sitten vaimoksi ja lastesi äidiksi bilettäjä jolla on bileilta joka ilta miesten kanssa, miltä kuulostais sellanen riehakas elämä? Ehkä joku haluaa vain olla illat rauhassa kotona elämässä sitä normaalia elämää, joka ei tykkää bilettämisestä. Oletko koskaan kuullut sellaisesta perhe-elämästä jossa otetaan vastuuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmasti suvaitset kaiken. Ota sitten vaimoksi ja lastesi äidiksi bilettäjä jolla on bileilta joka ilta miesten kanssa, miltä kuulostais sellanen riehakas elämä? Ehkä joku haluaa vain olla illat rauhassa kotona elämässä sitä normaalia elämää, joka ei tykkää bilettämisestä. Oletko koskaan kuullut sellaisesta perhe-elämästä jossa otetaan vastuuta!

        Jestas, sua ei varmasti jaksa kukaan kuunnella eikä katsoa kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa aika lailla siltä että tällä miehellä on niin heikko ego ettei kestä jos nainen on yhtään enemmänkin pidettyä seuraa eikä suostu vaisuksi hiireksi nyrkin ja hellan väliin.

        Juuri näin


      • Anonyymi

        Minua ei oteta missään miesporukoissa. Ei tuo mun riehakkuus ja pelleily liity seksiin mitenkään. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas, sua ei varmasti jaksa kukaan kuunnella eikä katsoa kotona.

        Mites itselläs, onko tullut tehtyä väärä valinta? onko lapset jo otettu huostaan vai miksi täällä roikut viisauksias tuputtamassa. Ei kaikki halua elää kuin sinä, onneksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa aika lailla siltä että tällä miehellä on niin heikko ego ettei kestä jos nainen on yhtään enemmänkin pidettyä seuraa eikä suostu vaisuksi hiireksi nyrkin ja hellan väliin.

        Oikeesti moni mies ei halua vedellä perässä mitään hiirulaista..Tosin nainen tarvii vahvan miehen joka nauttii naisesta..Heikko mies pelkää sanavalmista naista..


    • Anonyymi

      Et ole koskaan liikaa tai turn off miehelle, joka oikeasti rakastuu ja rakastaa sinua. Sellaiselle miehelle sinä et ole esine, joka haalitaan vain koristeeksi tai pönkittämään olematonta itsetuntoa.

    • Anonyymi

      itse samanlainen niin ei haittais..

    • Semmonen nainenhan on varsin kiva otus, pitää sitä välillä ollakin vähän pöljänä, muuten menee elämä turhan totiseksi.

      • Niin, itse mietin kylläkin sellaista aikuisen ihmisen pelleilyä ja pöljäilyä. Ja ilman viinoja tai mömmöjä. Semmoinen on aikaa kivaa pientä hassuttelua ja jekkuilua, pidän sitä aika terveenä toimintana aikuiselta. Klamydian kappaletta lainatakseni isoo lapsettaa.

        Tottahan sitä on itsekin tullut kaikenlaista dorkaa touhuttua pentuna, välillä selvinpäin ja välillä kaljapäissään, mutta se oli silloin se. Aikuisten leikit on vähän eri asia kuin kännisten kakaroiden. Ja siis kakara/pentu tarkoittaa minulle tässä asiayhteydessä suunnilleen 13-25 vuotiasta.


      • Anonyymi

        Ainiin.. yks jätkä jota joskus parikymppisenä tapailin
        Oli laskettelulomalla/ yhdistetyllä kännäyslomalla lapissa ja kertoili sieltä et yks toinen tuntemani jätkä samaa ikää oli heittäytyny kännis ihan hervottomaks.

        Se oli ollu niin seipääs jo viinoista et aamuyön tunteina kun kukaan muija ei ollu sille pesää antanu se oli vitsillä sit kuulemma hässiny koiraa.

        Se oli kännisten mielestä hyvä vitsi.

        Mä oon tästäkin vitsistä vähän eri mieltä.

        On olemassa hyvä huumorintaju ja sitten päihtyneiden perseily jossa ei mitään hauskaa enää

        Nuorison biletysöverit nääki

        T: Karoliina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin.. yks jätkä jota joskus parikymppisenä tapailin
        Oli laskettelulomalla/ yhdistetyllä kännäyslomalla lapissa ja kertoili sieltä et yks toinen tuntemani jätkä samaa ikää oli heittäytyny kännis ihan hervottomaks.

        Se oli ollu niin seipääs jo viinoista et aamuyön tunteina kun kukaan muija ei ollu sille pesää antanu se oli vitsillä sit kuulemma hässiny koiraa.

        Se oli kännisten mielestä hyvä vitsi.

        Mä oon tästäkin vitsistä vähän eri mieltä.

        On olemassa hyvä huumorintaju ja sitten päihtyneiden perseily jossa ei mitään hauskaa enää

        Nuorison biletysöverit nääki

        T: Karoliina

        Kyllähän sitä dorkailua riitti skidinä. Tosin meidän porukoissa se oli pääosin perinteisempää settiä. Ja jos touhu meni ihan apinaperseilyksi, niin pataan tuli tarvittaessa kavereilta. Jos joku olisi kuseksinut lasiin ja tarjoillut sitä mehuna, niin kuuppaan olisi kolissut pikatahtia.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kyllähän sitä dorkailua riitti skidinä. Tosin meidän porukoissa se oli pääosin perinteisempää settiä. Ja jos touhu meni ihan apinaperseilyksi, niin pataan tuli tarvittaessa kavereilta. Jos joku olisi kuseksinut lasiin ja tarjoillut sitä mehuna, niin kuuppaan olisi kolissut pikatahtia.

        Mites armeija aika?

        Mä kun soittelin ex-avomiehelleni kun se oli armeijassa, niin siellä jätkät oli riehaantunu piereskeleen johonkin keskusradioon tms. Josta ne sai kuulutuksia.

        Selvinpäinkin homma lähti parikymppisiltä vähän käsistä.



        T: Karoliina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites armeija aika?

        Mä kun soittelin ex-avomiehelleni kun se oli armeijassa, niin siellä jätkät oli riehaantunu piereskeleen johonkin keskusradioon tms. Josta ne sai kuulutuksia.

        Selvinpäinkin homma lähti parikymppisiltä vähän käsistä.



        T: Karoliina

        Kyllä se inttiaikakin ihan apinahommaa oli. Tosin oli siinä se ero, että itte olin 20 sinne mennessä ja koko muu komppania pari kaveriani lukuun ottamatta 17-18. Siinä joutu olemaan vähän isukkina lapsosille ja antaa niiden perseillä omia juttujaan, niin ehkä senkin takia itte ei tullut pahemmin dorkailtua intissäkään.

        Loppuaikana tuli kyllä kannettua viinaksia kasarmille, niin vedettiin huppua himmeeksi kun oltiin viikonloppuja kiinni. Se läikky vähän yli kertaalleen ja olin pirukseen kännissä notkumassa kasarmin aulassa ja kiertävät oli tulossa käymään. Kaverit vei niskapersekyydissä mut vintille ja isoin jäi vahtimaan, että pidän turpani siellä kiinni. Sain kyllä siltä kaverilta vintillä aikamoisen ripityksen, vaikka naurun kera, mutta kuitenkin.

        Toisella kertaa lähdettiin tuon edellisen jutun ison kaverin (Jake) vetämään viikonloppuna kaljaa kasarmialueen rantakallioille ilta-aurinkoon. Oli siinä parit pullot vedetty kun tontille hiippailee yksi meidän kouluttaja, vääpeli, siis palkattu duunari. Veti aika kylmät hiet selkään, mutta tää loikki siihen kalliolle istumaan mukaan ja hetken hölistyään totesi, että tietää kyllä meillä olevan kaljaa, mutta jos pojat sovitaan ettei hän tiedä. No sitten totesin, että lienee kohtuullista tarjota vääpelillekin näin kauniina kesäiltana ja jaettiin veljellisesti loput 10 kaljaa. Se kaverini Jake oli ihan täpinöissään että miten hitossa uskalsin kun marssittiin siitä aikanaan kasarmille, mutta hittojako siinä oli uskaltamista. Ja kasarmilla mentiin sitten vintille vetämään kossua, kun kaljat oli jo loppu.

        Ja sitten tuli siellä touhuttua vähän muutakin juttua, mutta niistä ei passaa hölötellä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kyllä se inttiaikakin ihan apinahommaa oli. Tosin oli siinä se ero, että itte olin 20 sinne mennessä ja koko muu komppania pari kaveriani lukuun ottamatta 17-18. Siinä joutu olemaan vähän isukkina lapsosille ja antaa niiden perseillä omia juttujaan, niin ehkä senkin takia itte ei tullut pahemmin dorkailtua intissäkään.

        Loppuaikana tuli kyllä kannettua viinaksia kasarmille, niin vedettiin huppua himmeeksi kun oltiin viikonloppuja kiinni. Se läikky vähän yli kertaalleen ja olin pirukseen kännissä notkumassa kasarmin aulassa ja kiertävät oli tulossa käymään. Kaverit vei niskapersekyydissä mut vintille ja isoin jäi vahtimaan, että pidän turpani siellä kiinni. Sain kyllä siltä kaverilta vintillä aikamoisen ripityksen, vaikka naurun kera, mutta kuitenkin.

        Toisella kertaa lähdettiin tuon edellisen jutun ison kaverin (Jake) vetämään viikonloppuna kaljaa kasarmialueen rantakallioille ilta-aurinkoon. Oli siinä parit pullot vedetty kun tontille hiippailee yksi meidän kouluttaja, vääpeli, siis palkattu duunari. Veti aika kylmät hiet selkään, mutta tää loikki siihen kalliolle istumaan mukaan ja hetken hölistyään totesi, että tietää kyllä meillä olevan kaljaa, mutta jos pojat sovitaan ettei hän tiedä. No sitten totesin, että lienee kohtuullista tarjota vääpelillekin näin kauniina kesäiltana ja jaettiin veljellisesti loput 10 kaljaa. Se kaverini Jake oli ihan täpinöissään että miten hitossa uskalsin kun marssittiin siitä aikanaan kasarmille, mutta hittojako siinä oli uskaltamista. Ja kasarmilla mentiin sitten vintille vetämään kossua, kun kaljat oli jo loppu.

        Ja sitten tuli siellä touhuttua vähän muutakin juttua, mutta niistä ei passaa hölötellä.

        Nussituna nukku paremmin joten jos armeijassa oli jo naisiakin niin varmaan jotain sellasta.

        Onneks mun avomies oli niin kii mussa ettei muita mieleen mahtunu. Sen aikaan oli jo nimittäin naisiakin armeijassa

        T: Karoliina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites armeija aika?

        Mä kun soittelin ex-avomiehelleni kun se oli armeijassa, niin siellä jätkät oli riehaantunu piereskeleen johonkin keskusradioon tms. Josta ne sai kuulutuksia.

        Selvinpäinkin homma lähti parikymppisiltä vähän käsistä.



        T: Karoliina

        Missähän ihme seurassa se sinäkin oot aikas viettäny, ihan omia valintoja hakeutua sellaisiin piireihin missä hauskuus on koettu kuvaamasi kaltaiseksi. Se että just sinä olet nähny ja kokenut tuollaista ei tarkoita että kaikki riehakkaaksi luonnehtivat olisivat juuri tuollaisia. Otahan pää pois sieltä perseestäsi ja avarra maailmaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän ihme seurassa se sinäkin oot aikas viettäny, ihan omia valintoja hakeutua sellaisiin piireihin missä hauskuus on koettu kuvaamasi kaltaiseksi. Se että just sinä olet nähny ja kokenut tuollaista ei tarkoita että kaikki riehakkaaksi luonnehtivat olisivat juuri tuollaisia. Otahan pää pois sieltä perseestäsi ja avarra maailmaasi.

        Riehakas on sama kuin pelle, eli perseile kusipää aivot narikas

        Huumori on eri kuin riehakkuus

        Jos sä riehut elämäs ulosottoon, velkokierteeseen, rikosrekisteriin, riehaannut hässiin sinne tänne kakaroita kun paneskelu on kivaa ja sit sulla on raha ongelmia niiden paneskeluista tulleiden rahanreikien takia ja vittumaisten ex panojen takia joille kakruja vitsillä vääntäny niin se on riehakkuutta

        Huumorintaju on sitä et osaa nauraa itselleen.

        Ei sitä että hoitaa itsensä ongelmiin, kiusaa vitsillä koiria tai muita ihmisiä jne


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nussituna nukku paremmin joten jos armeijassa oli jo naisiakin niin varmaan jotain sellasta.

        Onneks mun avomies oli niin kii mussa ettei muita mieleen mahtunu. Sen aikaan oli jo nimittäin naisiakin armeijassa

        T: Karoliina

        Aaaa, hienoa huumorintajua Karo, hyvää huulenheittoa, arvostan! Olet muutenkin mielenkiintoinen kirjoittaja, kiitos siitä.

        Ei meidän aikana ollut vielä naisia intissä, se muutos tuli kyllä aika pian sen jälkeen. Siis olin intissä -93 ja olisko se ollut -95 kun naiset pääsi inttiin, näin muistelen. Sinä vuonna tapahtui isoja asioita, niin ei vanha enää kaikkia muista :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, hienoa huumorintajua Karo, hyvää huulenheittoa, arvostan! Olet muutenkin mielenkiintoinen kirjoittaja, kiitos siitä.

        Ei meidän aikana ollut vielä naisia intissä, se muutos tuli kyllä aika pian sen jälkeen. Siis olin intissä -93 ja olisko se ollut -95 kun naiset pääsi inttiin, näin muistelen. Sinä vuonna tapahtui isoja asioita, niin ei vanha enää kaikkia muista :)

        Kiitos. Oon huomannu et tykkäät kommentoida juttuihini usein.

        Mulla on aika paljon mielipiteitä ja sanon niitä suoraa.

        T: Karoliina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Oon huomannu et tykkäät kommentoida juttuihini usein.

        Mulla on aika paljon mielipiteitä ja sanon niitä suoraa.

        T: Karoliina

        Ehkä etenkin tuo suoruus on sellainen, mikä on aika kulmikasta ja rosoista, mutta pidän siitä. Et myöskään mumise tai kumartele mitään, se on myös kiehtovaa.

        Muistan nuoruudestani yhden Karoliinan joka oli myös aika suora ja kulmikas. Ja taisin olla ainoa, joka sai kutsua häntä Karoksi, asia josta käytiin jonkinmoinen paini kyllä. Hävisin painin, mutta pidin pääni nimen osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riehakas on sama kuin pelle, eli perseile kusipää aivot narikas

        Huumori on eri kuin riehakkuus

        Jos sä riehut elämäs ulosottoon, velkokierteeseen, rikosrekisteriin, riehaannut hässiin sinne tänne kakaroita kun paneskelu on kivaa ja sit sulla on raha ongelmia niiden paneskeluista tulleiden rahanreikien takia ja vittumaisten ex panojen takia joille kakruja vitsillä vääntäny niin se on riehakkuutta

        Huumorintaju on sitä et osaa nauraa itselleen.

        Ei sitä että hoitaa itsensä ongelmiin, kiusaa vitsillä koiria tai muita ihmisiä jne

        Joo ei kirjoiteta vastuuntunnottomasta vaan iloisesta luonteesta..Kyse ei ole ilotytöstäkään eikä ainetta käyttäjältä..Huh huh tätä palstaa..Olkaa kaikki omia itsejänne iloisia tai surunaamoja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei kirjoiteta vastuuntunnottomasta vaan iloisesta luonteesta..Kyse ei ole ilotytöstäkään eikä ainetta käyttäjältä..Huh huh tätä palstaa..Olkaa kaikki omia itsejänne iloisia tai surunaamoja..

        Musta alottaja on tämmönen joka pitää huonoa käytöstään muita kohtaan huumorintajuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta alottaja on tämmönen joka pitää huonoa käytöstään muita kohtaan huumorintajuna

        Tehdään testi. Kujeillaan aloittajan kustannuksella ja aletaan riehakkaaksi. Jos ei huumorintaju kestä vaan suuttuu pilkan ja kiusantekoon niin alottaja in tosikko ja huumorinsa enemmänkin iloa toisten häpäsystä, nolaamisesta, muiden mielipahasta


    • Anonyymi

      Kuinka useasti tätä riehakasta ja pelleilyä kestää? Ja miten se ilmenee? Se riippuu ihan kaikki siitä.

      • Anonyymi

        Ei kauaa. Väsähdän aika nopeaa ja varsinkin, jos kukaan ei enää reagoi mun juttuihin. 😂 Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kauaa. Väsähdän aika nopeaa ja varsinkin, jos kukaan ei enää reagoi mun juttuihin. 😂 Ap

        Se on kyllä huomattu, että tällä saitilla saa huomiota vain naiseksi tekeytymällä. Erilaisia älyvapaita raateja alkaa ilmestyä, että mikä on liikaa. Ihmiset suorastaan rakastaa ruotia naissukupuolen persoonaa olemusta ja kaikkea mahdollista ja siihen tällaiset provokaatiot käy oikein erinomaisesti🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä huomattu, että tällä saitilla saa huomiota vain naiseksi tekeytymällä. Erilaisia älyvapaita raateja alkaa ilmestyä, että mikä on liikaa. Ihmiset suorastaan rakastaa ruotia naissukupuolen persoonaa olemusta ja kaikkea mahdollista ja siihen tällaiset provokaatiot käy oikein erinomaisesti🥱

        Ööhättävät ja koohottavat kuin huomista ei ois


    • Anonyymi

      Pakko sanoa että täällä on myös yksi iloinen nainen joka rakastaa hullutella aika ajoin. En osaisi kuvitella olevani edes kaverisuhteessa jonkun koko ajan vakavamielisen (tylsän) miehen kanssa, parasta on jos saa toisesta seuraa niihin hetkiin ja voi nauraa yhdessä hölmöille jutuille ja toisilleen. Kyse ei kuitenkaan ole mistään järjettömästä perseilystä vaan siitä että on yksinkertaisesti samankaltainen huumorintaju. Kannattaa hakeutua samanhenkiseen seuraan.

      • Anonyymi

        Sama juttu mulla! Ei se mitään perseilyä ole. Ap


    • Anonyymi

      Ei ole, pikemminkin turn-on. Olen etsinyt sellaista, mutta harvat löytämäni ovat varattuja tai tulleet varatuiksi. Tylsä on tylsää. Iloa ja hauskaa aina tarvitaan.

      • Anonyymi

        Taas röllillä on ongelmana tuo ääripää vs ääripää

        Nyt rölli ajattelee että jos ei oo riehakas on suurtuva känkkäränkkä tosikko

        On olemassa se keskitaso. Hyvä huumori mutta joka kantas vastuun ja osaa käyttäytyä. Vakavoitua

        Ei siis suhtaudu kaikkeen niin kuin pilvessä räkättäen

        Hehher hahhaa hohhoohh

        Lasku tuli hehhejhee hahhahhaa hohhooh

        Kato panin tota ilman ehkäisyä nyt tulee kakaru ja mä en edes tunne tota hehhehhee hahhaaa hohhoohh

        Voi vitsit poliisi nakkas mulle kutsun käräjille ja paskaskaan ei oo rahaa hehhee hahhaaa hohhohhooo

        T; Karoliina


      • Anonyymi

        Vakavuus ja vastuu sekä vakavoituminen on enemmän kuin paikallaan kun on sellasten asioiden edessä.

        Se on sosiaalisesti jopa muista loukkaavaa jos joku ei osaa vakavoitua vakavien asioiden edessä

        Esim. Hautajaisissa räkätys vitsailu ja pelleily on muista loukkaavaa

        T: Karoliina


    • Anonyymi

      Ajoittaiset mielialan vaihtelut ovat iso ongelma, esiintyvätpä ne tietoisesti kehiteltynä (tyyliin epätosi-tv) tai "sisäsyntyisesti".

      Se puolestaan on toivottua että mieliala vastaa koettua, eli on iloinen kun on olemassa ilon aihetta, etc.

      • Anonyymi

        Että hourulaan sulkeminen jos esim nauraa kovaan ääneen ei ois enää nykyaikaa?


      • Anonyymi

        V..tu mikä kommentti..saako tälle nauraa?


    • Anonyymi

      Säälittäviä kommentteja suurin osa.

      Kyllä huomaa, että suomalaiset ovat arkaa sakkia, välk huumoriin pitää olla se ruutu siinä välissä että vli antaa pelotta sen hyväksyntänsä.

      Huumori ja hauskuus ei synny lakonisesta mielestä. Suurin osa suomslaisista nauraa vaan kännissä ja silloinhan niitä alapääjuttuja versoaa, kun ollaan "perseet".

      Sympatiat aloittajalle, on tullut itsekkin huomattua millaisia tosikkoja varsinkin naiset tässä maassa on..varmasti ihan kunnon väkeä, mutta ikäviä luonteeltaan

      • Anonyymi

        Alottaja tosikko, kun ei kestä kritiikkiä. Heti nokka nyrpyssä, kun sitä kohtaan on sarkastista huumoria ja kujeilevaa irvailua ironian sävyttämänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alottaja tosikko, kun ei kestä kritiikkiä. Heti nokka nyrpyssä, kun sitä kohtaan on sarkastista huumoria ja kujeilevaa irvailua ironian sävyttämänä

        Kuvaava kommentti lakonisen mielen kyvyistä tuottaa huumoria. Ilkeily, loukkaava aiheeton epäily ja vähättely on milloin kritiikkiä, milloin syväanalyysi ja milloin huumoria, ihan sen ilkeilijän ja mustamaalaajan omantunnon ja sosiaalisen onnistumisen tarpeen mukaisesti. Todella niin nähty.

        Itse en muutenkaan "vitsaile" muitten ihmisten sairauksilla👎Minullakin on kai sitten ne vakavat puoleni.

        Enkä ole ap.

        Kirjallisena ihmisenä olen tälläkin palstalla usein analysoimassa kieltä ja yleisiä asenteita. Ne kertovat todella paljon. Suomessa on ihan selvästi hyväksyttävämpää ilkeillä, olla ahne, ylimielinen ja kateellinen, valehdella, mustamaalata, kaasuvalottaa, nimitellä ihmisiä sairaiden ihmisten maineen kustannuksella jne jne, kun varsinaisesti olla hyväntuulinen ja hauska.

        Onnellisuus on ihmisyyden korkein arvokäsite..😆


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe