Pidän romanttisista tarinoista

ūü•į‚õ∑‚̧ joissa on onnellinen loppu. Toini meni ja voitti pari olympia kultaa ollessaan rakastunut varattuun Assariin ja he yrittiv√§t unohtaa toisensa. Ei ollut palstoja silloin miss√§ nuhjata ja kuluttaa aikaansa.

Puuhakasta p√§iv√§√§ ūü§ó

9

142

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Tää oli hauska! Kiitos :) Juttelen mielessäni pähkäilen kuka siellon. Aika tuhma oot, tykkään kovasti.

• Ei minua tarvitse mietti√§. Monesti olen jo sanonut, ett√§ tunnisteena on nimimerkkini kun miehen kanssa on lounastettu Sellossa (cajun broileri).

Eikä mun mielestä mitään tuhmaa ole siinä kun Toini os Gustafsson sanoi (Teemalla) harjoitelleensa hiihtoa enemmän kuin koskaan ikävöidessään varattua Assar Rönnlundia. Tuloksena oli kaksi kultamitalia olympialaisista.

• Anonyymi

ūüí© . ajatus

• Anonyymi

Ongelmahan on siinä että Salinin veljekset Virroilla on kusettajia

• Anonyymi

Rahanpesua Virossa. Ihan Suomessakin tapahtuu, vai mistä luulet jatkuvien pankkijumien johtuvan? Tieto-liikenne-katkokset. Ymmärrätkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahanpesua Virossa. Ihan Suomessakin tapahtuu, vai mistä luulet jatkuvien pankkijumien johtuvan? Tieto-liikenne-katkokset. Ymmärrätkö?

Nyt Iltasanomat höpöttää Putinista ja Klonkusta sormuksineen. Kaksi Tornia ja Mafia. Aseet liikkuu mutta miehet ei ole lähelläkään oikeita kohteita. Kulissia.

• Anonyymi

Keksittekse mitään syytä miksi tollanen roiston näköinen harrastaa sanelupolitiikkaa vuonna 2020? Siinä pyöreässä kuvassa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009295061.html

• Anonyymi

Mullakin on vähän orpo olo. Jostain kumman syystä.

Vittu Sveitsit jo pikkuhiljaa tännekin. Kaikille rk kotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on vähän orpo olo. Jostain kumman syystä.

Vittu Sveitsit jo pikkuhiljaa tännekin. Kaikille rk kotiin.

Salasana: Kansan assosioiminen orvoksi. Ootteko kuulleet Nato-hakemuksesta mitään muuten viime aikoina?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyssäriä pukkaa nyt

Mikä on kaivattusi nimi?
      Ikävä
      95
      2005
    2. Nainen, minne tahtoisit muuttaa kanssani

Jos meistä tulisi pari?
      Ikävä
      170
      1341
    3. Oudolta tuntuu

Kun on joku joka välittää oikeasti täälläkin.
      Ikävä
      166
      1269
    4. Ikävintä on kokea

Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede
      Ikävä
      80
      1067
    5. Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?

Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s
      Maailman menoa
      70
      792
    6. Sara ja Pyry eronneet?

Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      767
    7. Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?

Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er
      Sinkut
      156
      739
    8. Sen takia sanoin sen

Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.
      Ikävä
      98
      665
    9. Millaisista tuoksuista miehet pitää?

Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen
      Ikävä
      87
      629
    Aihe