Sannan hallituksen tulos

Anonyymi-ap

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika pitkälti niin miten asiat todella ovat. Elämme yli varojemme kansana ja siitä pitää tulla loppu. Yhteiskunnan menot pitää saada sopimaan yhteiskunnan tulojen kokoon ja vielä alle, jotta jää säästöjä pahan päivän varalle. Valtion vuoden budjetti olisi alkuun hyvä vararahasto yhteiskunnalle. Sen voi sitten lisätä vaikka kolmeen vuoteen ajanmittaan!

• Anonyymi

Yhteiskunnan tulot riippuvat siitä, mitä ihmiset ovat valmiita maksamaan hyvinvoinnistaan. Eivät mistään muusta. Se, mihin on varaa ja mihin ei, on AINA poliittinen PÄÄTÖS. Ei mitään muuta.

Talouden rautaiset lait ovat sitten jotain aivan muuta, ja niitä ei todellisuudessa yksikään oikeistolainen halua tietää. Jos haluaisi, he itse eläisivät niiden mukaan. En ole vielä tavannut oikeistolaista, joka niin olisi koskaan tehnyt tai haluaisi tehdä. Ainoa heille merkitsevä asia on aina ollut oman edun tavoittelu, hintaan mihin tahansa. Varsinkin muille se saa maksaa ihan mitä tahansa.

Ei ole kauaa siitä, kun julkisuudessa kirjoiteltiin suurenakin viisautena, että yrityksen saa kannatamaan nostamalla hintoja. Siihenhän se oikeistolaisen elämä perustuu, muista hyötymiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Yhteiskunnan tulot riippuvat siitä, mitä ihmiset ovat valmiita maksamaan hyvinvoinnistaan. Eivät mistään muusta. Se, mihin on varaa ja mihin ei, on AINA poliittinen PÄÄTÖS. Ei mitään muuta.

Talouden rautaiset lait ovat sitten jotain aivan muuta, ja niitä ei todellisuudessa yksikään oikeistolainen halua tietää. Jos haluaisi, he itse eläisivät niiden mukaan. En ole vielä tavannut oikeistolaista, joka niin olisi koskaan tehnyt tai haluaisi tehdä. Ainoa heille merkitsevä asia on aina ollut oman edun tavoittelu, hintaan mihin tahansa. Varsinkin muille se saa maksaa ihan mitä tahansa.

Ei ole kauaa siitä, kun julkisuudessa kirjoiteltiin suurenakin viisautena, että yrityksen saa kannatamaan nostamalla hintoja. Siihenhän se oikeistolaisen elämä perustuu, muista hyötymiseen.

Sinulla Lyyli ei siis ole asiasta mitään käsitystä vaan olet kuunnellut porukan juttuja, porukan jolla ei ole reaalia käsitystä taloudesta!

Yhteiskunnan tulot eivät niinkään riipu ihmisten haluista vaan siitä miten rahaa lain mukaan kerätään eri kanavia myöden. Jos tuota et ymmärrä olet hukassa!

Mitä ovat "talouden rautaiset lait"? Kuka ne on säätänyt ja miten ne kuuluvat sinun mielestäsi?

Minulle ne kuuluvat seuraavasti: Älä tuhlaa enempää kuin ansaitset! Tuota olen pyrkinyt noudattamaan jostain -60 luvulta alkaen. Katson olevani ajatusmaailmaltani oikeistoa ja silti olen seurannut tuota talouteni rautaista lakia hyvällä menestyksellä. Nautin sen seuraamisen tuloksista vieläkin 15 vuotta eläkkeelläkin oltuani.

Yrityksenkin olen saanut aikoinaan tuottamaan tuottamalla sen tuotteita kilpailukykyiseen hintaan. Se tietysti vaatii suunnitteluilta aika paljon jotta tuo hintojen kilpailukyky säilyy ja silti saadaan kunnon positiivinen tukos veronmaksua varten!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Sinulla Lyyli ei siis ole asiasta mitään käsitystä vaan olet kuunnellut porukan juttuja, porukan jolla ei ole reaalia käsitystä taloudesta!

Yhteiskunnan tulot eivät niinkään riipu ihmisten haluista vaan siitä miten rahaa lain mukaan kerätään eri kanavia myöden. Jos tuota et ymmärrä olet hukassa!

Mitä ovat "talouden rautaiset lait"? Kuka ne on säätänyt ja miten ne kuuluvat sinun mielestäsi?

Minulle ne kuuluvat seuraavasti: Älä tuhlaa enempää kuin ansaitset! Tuota olen pyrkinyt noudattamaan jostain -60 luvulta alkaen. Katson olevani ajatusmaailmaltani oikeistoa ja silti olen seurannut tuota talouteni rautaista lakia hyvällä menestyksellä. Nautin sen seuraamisen tuloksista vieläkin 15 vuotta eläkkeelläkin oltuani.

Yrityksenkin olen saanut aikoinaan tuottamaan tuottamalla sen tuotteita kilpailukykyiseen hintaan. Se tietysti vaatii suunnitteluilta aika paljon jotta tuo hintojen kilpailukyky säilyy ja silti saadaan kunnon positiivinen tukos veronmaksua varten!

Minkä porukan juttuja minä olen kuunnellut? Adam Smithin kirjaa Kansojen varallisuus kuuntelin kylläkin jokun aika sitten äänikirjana.

Talouden rautaisista laista yksi, ja ehkä tärkein, on se, että yritystoiminta perustuu vain ja ainoastaan siihen, että tuhlataan enemmän kuin tienataan. Sitä kutsutaan myös investoimiseksi toisinaan.

Sinä olet ammatiksesi puppua kirjoitteleva idiootti. Sillä alalla voit ollakin jokin tukiyrittäjä, mitään muuta yritystoimintaa sinulla ei ole ollut koskaan. Mistään teknisistä vempeleistä et tiedä yhtään mitään, saati että olisit koskaan sellaisia suunnitellut.

Tiedän, että sukupuoli on nykyään vain määrittelykysymys, mutta määrittelyn saa tehdä vain kohde itse. En koe olevani lyyliyden edellyttämää sukupuolta. Sinä taas olet sitä kyllä, vaikka muuta väittäisit.

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä porukan juttuja minä olen kuunnellut? Adam Smithin kirjaa Kansojen varallisuus kuuntelin kylläkin jokun aika sitten äänikirjana.

Talouden rautaisista laista yksi, ja ehkä tärkein, on se, että yritystoiminta perustuu vain ja ainoastaan siihen, että tuhlataan enemmän kuin tienataan. Sitä kutsutaan myös investoimiseksi toisinaan.

Sinä olet ammatiksesi puppua kirjoitteleva idiootti. Sillä alalla voit ollakin jokin tukiyrittäjä, mitään muuta yritystoimintaa sinulla ei ole ollut koskaan. Mistään teknisistä vempeleistä et tiedä yhtään mitään, saati että olisit koskaan sellaisia suunnitellut.

Tiedän, että sukupuoli on nykyään vain määrittelykysymys, mutta määrittelyn saa tehdä vain kohde itse. En koe olevani lyyliyden edellyttämää sukupuolta. Sinä taas olet sitä kyllä, vaikka muuta väittäisit.

Ay mafioso porukan ja heidän siipeilijöidensä!

• Anonyymi kirjoitti:

Älä perusta yritystä jos sen noin näet mitä kirjoitat. Tuo kun ei vie yritystä eteenpäin. Yrityksen nääs pitää tuottaa tai se lakkaa olemasta yritys!

Esiinnyt kuitenkin Lyyli nikillä, joten olet Lyyli!

Teknisistä vempeleistä, olen suunnitellut automaattisia ohjausjärjestelmiä, joita sitten teollisuus on paljon käyttänyt, mm Neste, Imatran voima ja suuret paperi- sekä terästehtaat, jotain ehkä tiedänkin mitä sinä et tiedä!

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176851829

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kansa näkee mihin on varaa, Sanna ei.

• Anonyymi

Mistä kansa sitten aikoo luopua? Miten on mahdollista, että mitä enemmän tuotantovoima kasvaa, sitä vähemmän on varaa hyvinvointiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kansa sitten aikoo luopua? Miten on mahdollista, että mitä enemmän tuotantovoima kasvaa, sitä vähemmän on varaa hyvinvointiin?

Mitä suuremmaksi julkista sektoria kasvatetaan sitä vähemmän tuotantovoima kasvaa, Tämä taas syö hyvinvointia. Yksityinen sektori ei pysty enää tuottamaan hyvinvointiin tarvittavaa ylijäämää. Siksi hyvinvoiti on näennäistä ja se pidetään yllä velkarahalla. Tämä taas pidemmän päälle rapauttaa koko taloutta ja johtaa taloudelliseen katastrofiin. Suunta on jo selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä suuremmaksi julkista sektoria kasvatetaan sitä vähemmän tuotantovoima kasvaa, Tämä taas syö hyvinvointia. Yksityinen sektori ei pysty enää tuottamaan hyvinvointiin tarvittavaa ylijäämää. Siksi hyvinvoiti on näennäistä ja se pidetään yllä velkarahalla. Tämä taas pidemmän päälle rapauttaa koko taloutta ja johtaa taloudelliseen katastrofiin. Suunta on jo selvä.

Miten niin yksityinen sektori ei pysty tuottamaan ylijäämää? Eihän siinä ole ollut mitään ongelmaa. Vuonna 2021 moni yritys teki ennätysmäisen tuloksen. Paitsi että se kertoo, että Marinin hallitus on hoitanut maan taloutta erinomaisen hyvin, se tietenkin kertoo myös sen, että yksityisellä sektorilla ei ole mitään vaikeuksia tuottaa ylijäämää ja ainoa uhka hyvinvointivaltiolle on vain oikeistopuolueiden populismi.

Tuottojensa puolesta yksityinen sektori voisi pitää yllä selvästi suurempaakin julkista sektoria, kuten se Ruotsissa tekeekin.

• Anonyymi

Kansan toive: Valtaosa, 78 prosenttia, toivoo, että Suomen velkaantumistahtia onnistuttaisiin hidastamaan.

• Anonyymi

Mitä kansa aikoo tehdä sen eteen muuta kuin toivoa, että joltakulta toiselsta leikattaisiin, mutta omat reaaliansiot vaan kasvaisivat?

Sitä housunsakastelijan märkää päiväuntahan kokoomus on taas myymässä: kaikkie reaaliansiot kasvavat, ja roimasti, verotusta alentamalla (muka) ja samalla velatkin tulee maksettua (muka).

Gaussin käyrän alimman pään 24% uskoo tuohon, galluppien mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kansa aikoo tehdä sen eteen muuta kuin toivoa, että joltakulta toiselsta leikattaisiin, mutta omat reaaliansiot vaan kasvaisivat?

Sitä housunsakastelijan märkää päiväuntahan kokoomus on taas myymässä: kaikkie reaaliansiot kasvavat, ja roimasti, verotusta alentamalla (muka) ja samalla velatkin tulee maksettua (muka).

Gaussin käyrän alimman pään 24% uskoo tuohon, galluppien mukaan.

Normaalijakauman alin pää on uskonut demareita ja tulos on selvä. Valtiota on rahoitettu pikavipeillä. Siihen kansan enemmistö haluaa muutoksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalijakauman alin pää on uskonut demareita ja tulos on selvä. Valtiota on rahoitettu pikavipeillä. Siihen kansan enemmistö haluaa muutoksen.

Tuskin on rahoitettu pikavipeillä, vaan aivan normaaleilla luotoilla ja velkakirjoin.

Aikooko se kansa alkaa itse maksaa saamistaan palveluista, vai kuinka paljon kauemmas muiden pohjoismaiden tasosta ja lähemmäs Venäjän kansa aikoo meikäläiset palvelut leikata?

Kuinkas se työvoimapula on tarkoitus ratkaista niillä leikkauksilla? Pitkäaikaisalkoholistit otetaan heti töihin teknologiateollisuuteen, kunhan niiden päivärahat vaan leikataan?

• Anonyymi

Eduskunta 23 vaalit pitää siirtää,nyk. Hallitus jatkaa poikkeusluvalla 10v!
      Oppositio pitää kieltää.

• Anonyymi

Jaaha. Vihervassarit ottavat jo mallia Venäjältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha. Vihervassarit ottavat jo mallia Venäjältä.

Tuo viesti tuli kyllä oikealta. Minkä tietysti tiesitkin.

Porvari kun ei rehellisellä pelillä pärjää, missään lajissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1550
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      238
      1211
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      248
      991
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe