Uskokaa ihmiset kovimmatkin kusettajat ja

Anonyymi-ap

Varkaat, vainoajat ja muut joutuu varmasti tässä elämässä vielä kohtaamaan paskansa. Elkää kostako antaa elämän viedä, jossain kohtaa kolahtaa itselle ja niille joita on parempina pidetty, ja joidenka vuoksi on ihmisarvoa poljettu. Olit rikas tai köyhä, henkimaailmassa, syntymässä ja kuolemassa kaikki ovat samalla viivalla. Rahalla voi helpottaa, saada valtaa, vittumaisella ja kierolla luonteella, alistavalla pääsee pitkälle tiettyyn pisteeseen asti, saa pahaa aikaan ja usein tahtonsakin kun tarpeeksi pahaa tekee, mutta jossain kohtaa kolahtaa. Enpä ole itse kellekään pahaa tehnyt, elänyt hyvin kevyesti ja luovuttanut monessa, joten kaikki mitä minulle olette tehneet, joita ei ole rakkaudesta annettu tulee vielä eteenne. Ei täällä tarvii uhota, se tapahtuu muutenkin. Käyttäkää voimanne miettimään miten siihen suhtaudutte ensin luonnollista tuntea vahingon iloa, saada vihaan tyydytystä, lopulta lohtua ajatus ei niitä teidän takia vaan heidän. Lopulta kaikessa pyritään hyvään ja vähentämään pahaa. Ei Jumala, enkelit tai henkiolennot pahaa tee, ne on ne rikkinäiset ja mustat sielut, joita kokemuksilla opetetaan.

15

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maailman kaikkeus, henkimaailma, sielujen elämien vaellus, taivas, maa ja helvetti. Mikä ikinä on totta, niin jossakin pitäisi olla osana. Tasapainossa ympäristön kanssa, muita kunnioittaen ja nauttien elämästä, oppimassa ja etsimässä oman elämän tarkoitusta. Teillä se on vähän hakusessa, ei kenenkään kohtaloa voi siirtää toiselle, tai jos joku asia on tarkoitettu niin se tapahtuu vaikka tapahtuisi tai tekisitte mitä.

      • Anonyymi

        Joku viisas joskus neuvoi että parhaiten auttaa ihmistä löytämään voiman itsestään, auttamalla häntä selviämään itse, ei se tarkoita että muita estetään tai niiltä viedään, se on tekohengitystä, jos ihminen ei pysty suurelta osin itse, hän on väärällä tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku viisas joskus neuvoi että parhaiten auttaa ihmistä löytämään voiman itsestään, auttamalla häntä selviämään itse, ei se tarkoita että muita estetään tai niiltä viedään, se on tekohengitystä, jos ihminen ei pysty suurelta osin itse, hän on väärällä tiellä.

        Tiedätkö miksi minulle annetaan niin paljon hyvää? Miksi toivotaan että jatkan työssäni, teen lisää lapsia, löydän miehen jota voi auttaa tukemalla, koska osaan jakaa siitä muille niin että kenenkään kantokyky ei katoa, jokainen etenee omalla realistisella tavalla, en loukkaa yksityisyyttä tai estä muita juttuja tai eteen päin laittamisia. Tämäkin on taito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö miksi minulle annetaan niin paljon hyvää? Miksi toivotaan että jatkan työssäni, teen lisää lapsia, löydän miehen jota voi auttaa tukemalla, koska osaan jakaa siitä muille niin että kenenkään kantokyky ei katoa, jokainen etenee omalla realistisella tavalla, en loukkaa yksityisyyttä tai estä muita juttuja tai eteen päin laittamisia. Tämäkin on taito.

        Viime vuosina tämä paikka vietiin pois minulta ja muilta kaltaisiltani ja suuret ikäluokat ovat kuolleet, nuoremmatkin, päätökset jossa "sorretuille" on annettu enemmän rikkoo tasapainoa. Koska se ei realistista, ja heidän mielipiteet itsestä ovat epärealistista ylä ja alakanttiin. Te teette sen väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuosina tämä paikka vietiin pois minulta ja muilta kaltaisiltani ja suuret ikäluokat ovat kuolleet, nuoremmatkin, päätökset jossa "sorretuille" on annettu enemmän rikkoo tasapainoa. Koska se ei realistista, ja heidän mielipiteet itsestä ovat epärealistista ylä ja alakanttiin. Te teette sen väärin.

        Ootteko miettinyt miksi me ollaan täällä ja muut on jo menneet? He on jo löytänyt tasapainon tai lööppien perusteella väkisin vääntäneet sovun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö miksi minulle annetaan niin paljon hyvää? Miksi toivotaan että jatkan työssäni, teen lisää lapsia, löydän miehen jota voi auttaa tukemalla, koska osaan jakaa siitä muille niin että kenenkään kantokyky ei katoa, jokainen etenee omalla realistisella tavalla, en loukkaa yksityisyyttä tai estä muita juttuja tai eteen päin laittamisia. Tämäkin on taito.

        Tiedätkö miksi minulle annetaan niin paljon hyvää? Miksi toivotaan että jatkan työssäni, teen lisää lapsia, löydän miehen jota voi auttaa tukemalla,

        Ristiriita,annetaan toi hyvää mutta ei ole miestä vielä.
        Vanhoillis lestadiolainenko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö miksi minulle annetaan niin paljon hyvää? Miksi toivotaan että jatkan työssäni, teen lisää lapsia, löydän miehen jota voi auttaa tukemalla,

        Ristiriita,annetaan toi hyvää mutta ei ole miestä vielä.
        Vanhoillis lestadiolainenko?

        Ensi lukemalta kuullostaa vl lestiltä joka kuorman alle kaatuu sitten.
        Vl lapsien max18 on liikaa naiselle.Tämä lahko ei kunnioita naisen kehoa,vaan pitää synnytä kehona.Ukot vaan nussii kun käsky on käynyt.
        Meidän alueella suurin vl perhe on 14 lasta ja osin häiriintyneitä,kun ei jokainen keskiä saamaan äidin syliä ja turvaa. Osa ei edes muista missä vanhemmat sisarukset asuvat:))
        Raakaa peliä lahkolla ja näillä mennään!


    • Anonyymi

      Jumalan tuomio on karua luettavaa, olkaamme kärsivällisiä vanhurskaat.😇

      • Anonyymi

        Raamattua on muutettu. Sieltä on otettu kaikki jälleensyntymisopit pois, jotta voitiin pelotella helvetillä. Anekaupalla kirkko sai kerättyä rahaa. Rikkaat "lunasti" aneita maksamalla taivaspaikkansa.


      • Anonyymi

        Jumalan tuomio on karua luettavaa, olkaamme kärsivällisiä vanhurskaat.😇

        Sanon teille juntit,olemmeko orjia palvomaan ja jos elämme väärin tai teemme väärin?
        Olemmeko täydellisiä,emme.Mutta lahko saatanat haluaa tehdä vaikka itse eivät ymmärrä asiaa ja miten paljon olen nähnyt Jumalan nimeen tehty vääruksiä..Voi juma..
        Teillä monilla on skippas skppadit ja palvonnat,kuin Atzteekit aikoinaan..
        Ihan riittää usko Kristukseen..mutta sen myötä pitää elää Rakkaudella.


      • Anonyymi

        Puhut paskaa,sinun Jumalasi on kuin islamin helvetin ääliö,pikkutyttöjen ja pedofiilien herra.
        Sinäkö vanhurkaskas muka,miksi olet toisten ylä puolella,miksi yleenät itsesi ?
        Olet juuri minulle ilmän paskaroskaa,kun olet olevinaan vanhurskas..mutta et ymmärrä ,et ymmärrä elämää vaan lahkosi asiaa tai opettettua tietäsi mikä on väärin.

        Tiedätkö: tie on RAKKAUS,ei uskonto,ei lahko,ei mikään vaan RAKKAUS !


    • Anonyymi

      Totta joka sana

    • Anonyymi

      Hei, Aivan mahtava avaus ja koko sun kirjoitus joka erottuu yksinään jo kaikista muiden kirjoituksista kuin yö ja päivä.. Totuus valossa joka häikäisee kaiken pimeyden ja valheiden kaikki kokp palstan kaikki pimeydessä kirjoitetut valheet siis yksinään mennen tullen kun Sun kirjoitus huokuu totuuden joka on valossa, rakkauden lämmön voimaa ja viisauden opetusta ja Ihmisestä kirjoituksen takana! ❤✨💫. Universumin luojan ja hallitsijan siunausta sulle ja sun läheisille .Rakkautta ja kaikkea muuta hyvää ikuisesti!

    • Anonyymi

      Vanha cherokee-intiaani kertoi eräänä iltana lapsenlapselleen ihmisten sisällä tapahtuvasta taistelusta. Hän sanoi: ”Poikani, meidän kaikkien sisällä taistelee kaksi ’sutta’.”

      ”Toinen on Paha. Se on kiukku, kateus, mustasukkaisuus, suru, katumus, ahneus, ylimielisyys, itsesääli, syyllisyys, inho, alemmuudentunne, valheet, väärä ylpeys, ylemmyydentunne ja ego.”

      ”Toinen on Hyvä. Se on ilo, rauha, toivo, tyyneys, nöyryys, lempeys, hyvänsuopuus, empatia, anteliaisuus, totuus, myötätunto ja usko.”

      Lapsenlapsi ajatteli asiaa hetken ja kysyi sitten isoisältään:

      ”Kumpi susi voittaa?”

      Vanha cherokee vastasi yksinkertaisesti:

      ”Se, jota ruokit.”

      Rakkaudella eksyneille !

    • Anonyymi

      Amen! Pahuus ei jää huomaamatta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe