Kuinka mustasukkainen olet mies

Anonyymi-ap

jos kaivattusi suutelee nähtesi toista miestä?

26

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan jees

    • Anonyymi

      Ei kai se hyvältä tuntuisi, mutta jos ei oltaisi ystäviä kummempia, niin hammasta purren niellään tuska ja pidetään mölyt mahassa.

    • Anonyymi

      Se olisi entinen kaivattu siitä hetkestä alkaen.

    • Anonyymi

      Röllikkä on musta ollu kauan täällä mustasukkainen, vaikkei ees tunne mua. Se myös ottaa pulttia täällä jos muut miehet antaa mulle huomioo täällå.

      Naurattaa miten luolamies se on tuntematonta naista kohtaan jonka kanssa keskustellu vain suomi24/ikävä palstalla 😀

      Ärhäkkä riiviö toi röllikkä

    • Anonyymi

      Saa suudella. Hänellä parodontiitti ja haiseva hengitys. Ei kiitos enää koskaan.

    • Anonyymi

      Jos ei oltais yhdessä niin sittenhän hän on vapaa mutta en enää kaipais.

    • Anonyymi

      Ei kaivattua voi omistaa, ei koskettaa....
      Voidaan koskettaa miestä, sillä olla tinuillaan.
      T.eihän siitä mitään tulisi, jos koskettaisi naista ja sitten joku toinen koskettaisi naista, että tälle kaverille tulisi tuomio, joten en koske naista.

      Ps.tappotahdit

      Rauhallista, hyvinhyvin turvallista illanjatkoa

      https://m.youtube.com/watch?v=wJcezFpIWwU

      • Anonyymi

        Tuomo tunge mulkkus kaverin perseeseen


    • Siihen loppuisi kaipailu. Mitään en tietenkään sille mahtaisi. Pettyisin ja se pettymys purkautuisi itkuna...

    • Anonyymi

      Jaa. Suutelua suulle tai kaulalle en miehenä sivusta jää kattomaan. Käsipäivää kyllä kestän. Pitkä tuijottelukin vieraaseen mieheen on niin ja näin. Olen mustasukkainen tietyssä määrin, mutta en tietenkään ala tsekata asioita kuten kännykkää tai sähköpostia. Luotan kumppaniini. m>n

    • Anonyymi

      Sukat pois

    • Anonyymi

      Haarat auki

      • Anonyymi

        Tuomo tunge mulkkus kaverin perseeseen


    • Anonyymi

      Vahingoniloinen olen, agressiivinen kariesbakteeri ja huuliherpes tarttuu siihen toiseenkin.

    • Anonyymi

      Kertoo kierosta luonteesta.

    • Anonyymi

      Se olis sen tarinan loppu, toisaalta olis hyvä että se paljastuis heti alkumetreillä millainen nainen on kyseessä.

      • Anonyymi

        Tai mies


    • Anonyymi

      "Nykyaika", 'kepin', risun riittämättömyys.

    • Anonyymi

      On niin kokenut jo että huh huh en tiedä vanha on jo että tapu tapu vain tuskinpa koskaan tielle sattuu yhtäaikaa näin on

    • Anonyymi

      En ikinä puhuisi hänelle mitään, enkä haluaisi enää olla hänen miehensä.

    • Anonyymi

      Ei olisi koskaan mahdollista.

    • Anonyymi

      Minä suutelen ketä haluan. Sua kaivata mihinkään. Ole yksin mustasukkainen.

      • Anonyymi

        Ei tolkun asioissa ole kysymys mustasukkaisuudesta.Lapsena koetut traumat
        ajaa vanhemmiten päättömään läheisyyden tarpeeseen ja totuus on ,että kukaan ei voi sitä tyydyttää on vain haettava aina vaan uusia parempia suhteita.Otan osaa nainenkin raiskaa.


    • Anonyymi

      No hyvä että tuli nyt selväksi. Ei tarvitse jatkaa pidempään tätä juttua.

      • Anonyymi

        Totuus kirpaisee,mutta älä ruoki valheellista
        vapari aatetta.


    • Anonyymi

      Mustasukkaisuutta tai ei, älytöntä kidutusta se olisi. Ja olen itse asiassa sen kokenut. Toinen oli kyllä jo siinä vaiheessa vapaa eli huomauttamista sen puolesta. Silloin tiesin, ettei meillä koskaan voisi sen jälkeen olla mitään. En tekis toiselle niin, jos tietäisin tunteet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe