stall gobbacka

onko tää kiva talli? mites omistaja, onko se tallilla, mukava tyyppi? voiko tallille tulla hoitamaan tai taluttamaan ilman että käy vakiotunnilla? kertokaa kokemuksia LÄHIAJOILTA. onko hevoset kivoja. tai tallin tilat?

5

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En itse harrasta tällä tallilla mutta olen käynyt kaverini kanssa joka käy sillä tallilla. Omistaja oli paikalla koko sen ajan mitä olin siellä ja vaikutti oikein mukavalta. Sain siis tulla taluttelemaan alkeistuntilaisia ja hoitamaan heppoja. Tallilla on aika paljon hevosia ja vähän poneja. Maneesi ei ole lämmitetty mutta suojaa sateelta ja lumelta. Hevoset vaikuttaa kivoilta ja tilat myös. Olen itse miettinyt tallin vaihtoa tälle tallille.

    • Anonyymi

      Ei todella voi suositella. Kokemukset hirveitä.

    • Anonyymi

      Vaihdoin tälle tallille toiselta tallilta. Tunnit on hyvät ja opettajat oikein kivoja ainakin jotkut. Itse kehityin puolessa vuodessa tosi paljon kun vaihdoin tälle tallille. Jos olisin jäänyt vanhalle tallille en oisi nyt näin proo ratsastaja kuin nyt olen. Olen saanut hyppii korkeampi esteitä ja tehdä vaikeampia koululiikkeitä. Mun taso on vaihtunut pelkän tallin vaihdon myötä Hed-c/ristikko -> Hec-b/60cm ja mun EE on 70cm. Hepat: Jotkut tosi kilttejä hoitaa jotkut aika kamalia hoitaa. Vain muutama poni ja muut hevosia. Aika monta hevosta on myös sellaisia millä lapset tai kokemattomat eivät voi ratsastaa. Tää talli tuntuu mulle KODILTA. Mulla on paljon tallikavereita ja heppamaailma muuttunut tosi paljon paremmaksi tallin vaihdon myötä. Olen nyt siis Stall Gobbackalla.

    • Anonyymi

      Oon käyny jo 4 vuotta tuolla ja käyn myös nyt aktiivisesti . Kun menin sinne ekaa kertaa ja kysyin tallin omistajalta että onko tekemistä niin sain hakee heppoja sisään ja harjailla heppoja ja poneja. Kaikki tuolla on tosi kivoja ja tallin omistaja on lähes aina siellä. Tilat ja hepat on kivoja. Talilla on enemmän heppoja kun poneja mutta monenakin on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe