Demari ja uskonto

Anonyymi-ap

On pari ärsyttävää tyyppiä toripäivillä!! Vanhempi mies jakaa väkisin uskonnollisia lappuja!! Ja semmonen vanha mummu hyökkäilee demariuskonnon voimalla jakaen tietoa Heidi propakandasta!! Vois antaa kummallekki hepulle porttikiellon torille!!

20

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo vanhempi ukko taitaa hakea lohtua ja sääliä elämäänsä mutta ihme ja kumma kun eivät itse noudata raamatun ohjeita mukavia puhuvat ja ihmiset tapauttaa hyville puheille mutta kun arki koittaa ei puhettakaan että raamattu ohjeitteden mukaan mennään siitä mennään mistä aita on matalin vältellään ihmisiä yms aito tosi uskovaisen tunnistaa jo kilometrien päähän juorut väärät puheet valtaa uskovan mielen ja taas kun koittaa sunnuntai ollaan niin pyhää niin pyhää

      • Anonyymi

        Tää ukkeli on ehkä sama,joka tyrkytti minulle lappusia,sit lähti seuraamaan minua kun en ottanut lappuja,,, oikein oli riesa,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ukkeli on ehkä sama,joka tyrkytti minulle lappusia,sit lähti seuraamaan minua kun en ottanut lappuja,,, oikein oli riesa,,,,

        Riesa miksi ? Olisit jutelut ukon kanssa mikä on hänen juttunsa


      • Anonyymi

        Koskelan ukkeli on pohjimmiltaan ihan symppis ja harmiton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ukkeli on ehkä sama,joka tyrkytti minulle lappusia,sit lähti seuraamaan minua kun en ottanut lappuja,,, oikein oli riesa,,,,

        polkupyöröilijän alikaytävä onnettomuus olisi voitu välttää kun ei naapuri talot olisi vastineet sitä betoni porsasta.


    • Anonyymi

      Tarkoitatko Koskelaa ja Viljasta?

      • Anonyymi

        En todellakaan tarkoita


      • Anonyymi

        Ekkönä älyä kuka jakaa uskonnolisia lehtiä kauppojen piha alueella en minkään tunne kyseistä henkilöä mutta vanhempi ukko on kyseessä


      • Anonyymi

        Mitä julkasu he jakavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä julkasu he jakavat

        En tiiä koska en ole ottanut vastaan heidän kirjallisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä koska en ole ottanut vastaan heidän kirjallisuutta

        Ei kannata ottaa häneltä lappuja,,,, kerran erehdyin,oli vain Jeesuksesta ym,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekkönä älyä kuka jakaa uskonnolisia lehtiä kauppojen piha alueella en minkään tunne kyseistä henkilöä mutta vanhempi ukko on kyseessä

        Tää ukkeli oli ennen joulua jakamassa lappusia citymarketin pihalla,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ukkeli oli ennen joulua jakamassa lappusia citymarketin pihalla,,,

        Oliko, etu vai takapihalla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata ottaa häneltä lappuja,,,, kerran erehdyin,oli vain Jeesuksesta ym,,

        Mitä odotit saavasi häneltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä julkasu he jakavat

        Niinpä olisi mielenkiintoista tietää mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekkönä älyä kuka jakaa uskonnolisia lehtiä kauppojen piha alueella en minkään tunne kyseistä henkilöä mutta vanhempi ukko on kyseessä

        Kyllä valtakunnansyyttäjä hänet ojennukseen laittaa.


    • Anonyymi

      Demarimummeli jakaa tietoa Mariinin kauneudesta ja Viljasen kyvykkyydestä politiikkaan ja karkkilakkoon!!

    • Anonyymi

      Juuri tuollaiset kuuluvat torille.
      Suomessa on lisäksi sananvapaus ja uskonnon harjoittamisen oikeus.
      .... Vaikka vihervassu valtakunnansyyttäjä toisin toimillaan esiin tuokin.

      • Anonyymi

        Joo mutta kumpikaan ei usko puhetta..että ei kiinnosta!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7781
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3804
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1032
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      39
      677
    Aihe