On pari ärsyttävää tyyppiä toripäivillä!! Vanhempi mies jakaa väkisin uskonnollisia lappuja!! Ja semmonen vanha mummu hyökkäilee demariuskonnon voimalla jakaen tietoa Heidi propakandasta!! Vois antaa kummallekki hepulle porttikiellon torille!!
Demari ja uskonto
21
1392
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo vanhempi ukko taitaa hakea lohtua ja sääliä elämäänsä mutta ihme ja kumma kun eivät itse noudata raamatun ohjeita mukavia puhuvat ja ihmiset tapauttaa hyville puheille mutta kun arki koittaa ei puhettakaan että raamattu ohjeitteden mukaan mennään siitä mennään mistä aita on matalin vältellään ihmisiä yms aito tosi uskovaisen tunnistaa jo kilometrien päähän juorut väärät puheet valtaa uskovan mielen ja taas kun koittaa sunnuntai ollaan niin pyhää niin pyhää
- Anonyymi
Tää ukkeli on ehkä sama,joka tyrkytti minulle lappusia,sit lähti seuraamaan minua kun en ottanut lappuja,,, oikein oli riesa,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ukkeli on ehkä sama,joka tyrkytti minulle lappusia,sit lähti seuraamaan minua kun en ottanut lappuja,,, oikein oli riesa,,,,
Riesa miksi ? Olisit jutelut ukon kanssa mikä on hänen juttunsa
- Anonyymi
Koskelan ukkeli on pohjimmiltaan ihan symppis ja harmiton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
polkupyöröilijän alikaytävä onnettomuus olisi voitu välttää kun ei naapuri talot olisi vastineet sitä betoni porsasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee ihmeessä parannus, hän näki että olet syntinen ja halusi auttaa sinut oikealle tielle.
- Anonyymi
Tarkoitatko Koskelaa ja Viljasta?
- Anonyymi
En todellakaan tarkoita
- Anonyymi
Ekkönä älyä kuka jakaa uskonnolisia lehtiä kauppojen piha alueella en minkään tunne kyseistä henkilöä mutta vanhempi ukko on kyseessä
- Anonyymi
Mitä julkasu he jakavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä julkasu he jakavat
En tiiä koska en ole ottanut vastaan heidän kirjallisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä koska en ole ottanut vastaan heidän kirjallisuutta
Ei kannata ottaa häneltä lappuja,,,, kerran erehdyin,oli vain Jeesuksesta ym,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekkönä älyä kuka jakaa uskonnolisia lehtiä kauppojen piha alueella en minkään tunne kyseistä henkilöä mutta vanhempi ukko on kyseessä
Tää ukkeli oli ennen joulua jakamassa lappusia citymarketin pihalla,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ukkeli oli ennen joulua jakamassa lappusia citymarketin pihalla,,,
Oliko, etu vai takapihalla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata ottaa häneltä lappuja,,,, kerran erehdyin,oli vain Jeesuksesta ym,,
Mitä odotit saavasi häneltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä julkasu he jakavat
Niinpä olisi mielenkiintoista tietää mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä valtakunnansyyttäjä hänet ojennukseen laittaa.
- Anonyymi
Demarimummeli jakaa tietoa Mariinin kauneudesta ja Viljasen kyvykkyydestä politiikkaan ja karkkilakkoon!!
- Anonyymi
Juuri tuollaiset kuuluvat torille.
Suomessa on lisäksi sananvapaus ja uskonnon harjoittamisen oikeus.
.... Vaikka vihervassu valtakunnansyyttäjä toisin toimillaan esiin tuokin.- Anonyymi
Joo mutta kumpikaan ei usko puhetta..että ei kiinnosta!!
- Anonyymi
Persua kiinnostaa ainoastaan persuus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374