Jos tämä 75v ikäihminen on järjissään ja itse päättää apunsa.Niin mitä vittua te auotte kissananuspanoista ja äidin rahoista,täh
Minä lopetan auttamisen tyyten ja auttakoon kaupunki palvelusetelillä ja sitten kun joutuu palvelutaloon muutan Varkaudesta lopullisesti vittuun.20v olen auttanut millon ravintolasta kun ei pysy tolpillaan ja 1977menin välin kun isäni yritti tappaa .ja nyt siivoan ja käyn kaupassa.
Alkaa vittu nyppiä vittuilut ,pitäkää saatana Hyvänänne . Elä sitten vittu tule itkee heitteillejätöstä saatana
Yks asia niin
Anonyymi-ap
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpä vesa tiiät jotta kumpiko kuoloo ensin, yllensä tuommoset ku sinä ei elä kauan.
- Anonyymi
Ihan kiva jos muutat Varkaudesta pois! Voisit ekana poistua täältä palstalta.
- Anonyymi
Miksi vesa lörpöttelet kaikki sinun ja sukulaistes asiat täällä. Helppo vittuilla kun kerrot kaikki niinku joku juoruakka.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15011392- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565874Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1614704- 144648
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324321Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844183- 843477
- 803230
- 481741