Korona pilkkoi minun mieleni klapeiksi!

Anonyymi-ap

Niin se sitten tuli. Tämä korona. Kuin viikatemies, mutta sirkkelinsä kanssa.
Asettui nenän sieraimesta pääni sisään asumaan. Sitten se alkoi tekemään tuhojaan. Päänsisäinen sirkkeli käynnistyi ja sitten alkoi tapahtumaan. Ensin mieleni leikkautui kahdeksi. Sitten korona laittoi ison vaihteen silimään ja sirkkeli huusi vimmatusti pilkkoen mieleni pieniksi klapeiksi. Nyt olen niin palasina, ettei mieltäni enää saa millään tavalla kasaan. Ei, vaikka naulais klapit yhteen. Mieleni on toisin sanoen sirkkelöitynyt ja tavallaan myös aivan perkelöitynyt. Ja Haapavedellä en saa kunniaa ja tappuraa tästä. Minut leimataan vain hörhöksi ja puupääksi. En tiiä, mitä teen.

5

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun mielikin meni polttopuiksi, kun korona iski. Sitten tauti räjähti täysillä päälle ja minusta tuli todellinen kokko! Kokko joka loisti kauas kauas. Päänsisäinen sirkkelikin siinä samassa paloi poroiksi, eikä siitä jäänyt yhtään mitään jäljelle. Tämän jälkeen minusta tulikin tyhjäpää. Eli tavallaan pöpi, jonka päässä ei ole enää edes sahanpuruja!

• Anonyymi

Jokkaisella vuorollaan sahhaa eestaas älä hermoile turhhaan

• Anonyymi

Selvä long covid sinulla. Sehän on mielen sairaus, samaa sarjaa kuin luulotauti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä long covid sinulla. Sehän on mielen sairaus, samaa sarjaa kuin luulotauti.

Long covidissa ei ole päänsisäistäsirkkeliä. Se oireilee eri tavoin riippuen ihmisestä ja sen kantista. Usein Long covidin koheesiona nousee erilaiset lieveolot, kuten sykkeen sykähtely pudosti, mielen ailahtelu, olotilan vaihtelut yms. Long covidissa voi myös olla flunssamaisia oireita, muttei päänsisäisen sirkkelin ulvontaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Long covidissa ei ole päänsisäistäsirkkeliä. Se oireilee eri tavoin riippuen ihmisestä ja sen kantista. Usein Long covidin koheesiona nousee erilaiset lieveolot, kuten sykkeen sykähtely pudosti, mielen ailahtelu, olotilan vaihtelut yms. Long covidissa voi myös olla flunssamaisia oireita, muttei päänsisäisen sirkkelin ulvontaa.

Mit menitte niitä myrkkypiikkejä ottamaan. Ei ole ollut sirkkeleitä. long covikkeja, koronasta puhumattakaan. En kyllä niitä piikkejä ottanutkaan, luojalle kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      408
      2390
    2. Maisa menetti autonsa

Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      2063
    3. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä

Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si
      Ikävä
      232
      1878
    4. Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"

No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1181
    5. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1122
    6. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      132
      898
    7. Haluun vaan, että tiedät

Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..
      Ikävä
      18
      822
    8. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      100
      810
    9. Niin solmussa

Voi kun tietäisit miten suuria tunteita mulla on sua kohtaan. Naiselle ❤️
      Ikävä
      23