Ostinpa sitten lapsille 500eurolla raketteja ammuttavaksi!
Ainoa ikävää puoli on että rakettien pauke peittää alleen lempi musiikkini, köyhien ja koiran omistajien itkun: )
Lupaan että meidän perhe ei odota kiltisti kuuteen, eikä pauke lopu ennen seuraavaa aamua!
Hyvää Uutta vuotta kaikille toivottaa ilkeä vanha oikeistosetä!
Huomenna jytisee!
21
725
Vastaukset
- Anonyymi
No halvalla pääsit. Minulla paloi raketteihin 1200,- euroa. Perheen mielestä niitä kuotenkaan ei ole tatpeeksi.
- Anonyymi
Älkää omiko kiinalaisten kulttuuria.
- Anonyymi
Ostitko Juonilta?
- Anonyymi
Osta mistä ostat, mutta osta paljon!
- Anonyymi
No jo kehuminen huipussaan. Uskon että et ole ostanut ainuttakaan rakettia🤣
- Anonyymi
Viikolla osti muaviljeliä 2500e. Jytkettä! On niillä ylimääräistä rahaa.
- Anonyymi
💪💪💪💪💪
- Anonyymi
Ne piirtää kellä on liitua💪😃 kyllä köyhien itku on vaan niin mukavan kuuloista minun korville😃
Harmi että huomenna se hukkuu rakettien jytinään☹️ - Anonyymi
Remeskylässä paukkaa kunnolla ...
- Anonyymi
Taidatte ampua hernekeiton voimalla paska huussissa buahhaha
- Anonyymi
Jos tuolla vakavaraisuuttaa pönkittää niin vähän ok ainut hyvä että jos ostaa joltakin urheilu seuralta tai muulta vastaavalta toimijalta ettei lihota vaikka kauppojen tai tokmannin kassaan, niin ok!
Itse pönkitin pientä itsetuntoani ja bemarin penkillä kutistunutta egoani ja miehitsyyttäni laittamalla rahaa unicefille ja ukrainaan,,,,,että olisi edes jotain hyötyy...- Anonyymi
Minä laitoin rahaa teboilin keräykseen venäjän hyökkäyssotaan. En paljoa vain 900,- euroa.
- Anonyymi
Unicef oli aikanaan tarpeellinen ja hyödyllinen järjestö.
Nykyään se on tarpeeton ja erittäin haitallinen, koska se edistää ainoastaan kehitysmaiden täysin edesvastuutonta sikiämistä, kuten muutkin Yk-järjestöt.
Vain tyhmä laittaa näille rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unicef oli aikanaan tarpeellinen ja hyödyllinen järjestö.
Nykyään se on tarpeeton ja erittäin haitallinen, koska se edistää ainoastaan kehitysmaiden täysin edesvastuutonta sikiämistä, kuten muutkin Yk-järjestöt.
Vain tyhmä laittaa näille rahaa.👍👍👍
- Anonyymi
oikeistosetä osteli lapsille raketei… Omille lapsille? vai vieraille? Ostelitko mitä muuta setämies?
- Anonyymi
Minä paukasen dynamiittipaukun niin että kuuluu.
- Anonyymi
Asiaaa👍 pssst naapurin postilaatikkoon😂😂😂😂💪
- Anonyymi
Varovasti, ettet ammu itseesi, naapurin koirat haukahtelee iloisesti, jos näin sulle kävisi.
Muista dokaa riittävästi, ei satu niin paljo. - Anonyymi
Mitä mieltä, räjäytetäänkö saman tien koko kiuruvesi pois kartalta?
- Anonyymi
Tähän tarvittaisiin vähintään 100 purkkia Metsurin evästä. Aika kova homma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003154406- 152193
- 1882014
- 1041433
- 711294
- 74962
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59726