Jännittää taas missä merkeissä pörssit avaa 2023

Anonyymi-ap

Lähes pelonsekaisin tuntein odotan vuotta 2023 kun ei viitsinyt mitään myyntejä alkaa tekemään enää näin vuoden viimeisenä pörssipäivänä.

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos Kiina tai Venäjä eivät keksi mitään erityistä (länsimaisen) vuodenvaihteen kunniaksi, viikonloppu ja vuosiluvun vaihtuminen päiväyksessä tuskin aiheuttaa mitään merkittävää muutosta tunnelmiin.

    • Anonyymi

      Joo'o - saisi kyllä alkaa jotain tapahtumaan - kunnon ralleista onkin jo tovi kulunut.
      Venäjä se haluaa vaan sinnikkäästi sotia ja nyt viimeisenä korttina hakevat tukea Kiinalta, joten saa nähdä kuinka pitkälle homma venyy ja joidenkin skeptikoiden puheissa parikin vuotta voi vielä vierähtää sapeleita kalistellessa.
      Korot ja inflaatio alkavat kohta syömään firmojen tulosta enemmänkin ja elämisen kalleus alkaa näkymään muutenkin kaupan ja palveluiden ryytymisenä.
      Joten toisin sanoen, taitaa vuosi 2023 horjahdella mennä hieman samoin kuin mennyt vuosi 2022 - ellei hieman heikomminkin.

      • Anonyymi

        Eiköhän se tilanne ala ukrainassa rauhottua.venäjä nostaa kierroksia ja laittaa ukrainan aika ahtaalle.valitettavasti.täysin toisin kun peksin toveri on fantasioinut/puhunut että venäjä romahtaa.


    • Anonyymi

      Timonlistan yläpäästä kun ostelet, osakekurssin nousupotentiaalit ovat muutaman kymmenen prosentin luokkaa per lappu.

    • Anonyymi

      Minä pyörryin jo pari kertaa kun en myynyt kaikkea ennen vuodenvaihdetta. Laitoin varmuudeksi vaipat housuihin ettei käy vahinkoa jos maha menee vielä enemmän sekaisin.

      Pelottaa niin että pulssi hakkaa ja tuntuu että ruoka ei maistu, miten tästä selvitään.

    • Anonyymi

      valvoin koko yön ja kävin kolmasti oksentamassa kun jännittää niin...

    • Anonyymi

      Kyllä se vielä tästä...varmaan..😨''
      E-..enää reilu 5 tuntia aikaa ....Vuoteen 2023 .....Aaaarghhh.....

      • Anonyymi

        Maailmanloppu tulee ja kaikki osakkeet realisoituu nollaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmanloppu tulee ja kaikki osakkeet realisoituu nollaksi.

        JUST UUTISISSA: pörssikurssien lasku voi jatkua vuonna 2023 !!!!

        Happee happee, pyörryttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUST UUTISISSA: pörssikurssien lasku voi jatkua vuonna 2023 !!!!

        Happee happee, pyörryttää

        Jes! Eikö se ole vain hyvä juttu, kun halavalla saa!


    • Anonyymi

      Täytyy varmaan myydä osakkeita kunnolla kun pörssi huomenna aukeaa, ostaa sitten myöhemmin takaisin jos tulee alas kunnolla.

      • Anonyymi

        Minä myyn heti kympiltä ja ostan sitten iltapäivän puolella takaisin.


    • Anonyymi

      Muutaman kerran jo paskoin housuun ja oksensin kun ei tullut myytyä viime vuoden puolella. Varmaan pakko huomenna alkaa myymään oikein urakalla mutta täytyy tyhjentää suoli kunnolla ennen sitä. Voi muuten käydä köpelösti.

    • Anonyymi

      Enää puoli tuntia niin pääsee myymään kaiken pois. Valvoin koko yön taas kun jännitti niin. Nyt äkkiä osakkeista eroon, vuosi 2023 on niin paha.

    • Anonyymi

      Enää 15 minuuttia niin nousukausi alkaa, nyt kannata mitään myydä, valvoin ja oksensin kuitenkin koko yön.

    • Anonyymi

      Turhaan taas jännitin ja valvoin koko yön, pörssi on nousussa.

      • Anonyymi

        Minä möin kaikki pois klo 10.00 viime vuoden hinnoilla.

        Ostin Lifaa koko rahalla takaisin kun se oli noussut 15%. Mutta siinä on potentiaalia, luin tältä palstalta että se nousee satoja prosentteja.


    • Anonyymi

      Sanoisin vielä tulee yksi isompi laskuputki tammi-maaliskuu välillä. Viikko viikolta pitkän karhumarkkinajakson loppu kuitenkin lähenee kevätkesää kohti. Korkojen viimeiset nostot lähestyvät.

    • Anonyymi

      Näin juuri.
      Pitänee olla aika fakiiri, että pärjää unelmasalkkukisassa joka alkaa 18. pvä.

    • Anonyymi

      Itse ainakin aika skeptinen sen suhteen että nousumarkkina vois jatkua enää kovin pitkään. Ihme jos ei jonkinlaista notkahdusta tule tässä alkuvuoden aikana. Sitten taas nousu alkaa joskus kesän korvalla?

      T: Aloittaja

      • Anonyymi

        Kuitenkin viimeistään ensi syksynä alkaa osakkeet taas nousta kunnolla notkahduksen jälkeen kun taantuma alkaa taittua ellei nyt sitten tule jotain uutta aivan kamalaa katastrofia tai finanssikriisiä?

        T: Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin viimeistään ensi syksynä alkaa osakkeet taas nousta kunnolla notkahduksen jälkeen kun taantuma alkaa taittua ellei nyt sitten tule jotain uutta aivan kamalaa katastrofia tai finanssikriisiä?

        T: Aloittaja

        Kannattaako tohon vatkaamiseen oikeasti uhrata energiaa?

        Et pysty arvaamaan tai päättelemään mitä tulee tapahtumaan. Jos et usko niin laita arvauksesi ylös ja katso jälkeenpäin millä prosentilla ne osui kohdilleen.

        Kaikki yli 50% onnistumiset on säkää.


    • Anonyymi

      Säkää tosiaankin - pitkään saa odotella että nousevat.
      Minun salkussani ainoa osake, joka on noussut yli 50% on Tulikivi.

      • Anonyymi

        Itse taas mokasin Tulikiven kanssa kun en myynyt Elokuussa muutaman tonnin voitolla ja nyt olen jo tappiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas mokasin Tulikiven kanssa kun en myynyt Elokuussa muutaman tonnin voitolla ja nyt olen jo tappiolla.

        Mokahan ei tapahtunut siinä, että et myynyt, vaan siinä, että ostit.

        Nuo pikkupuljut kannattaa jättää oman onnensa nojaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe