Divola Helsinki huijausfirma, ÄLÄ tilaa sieltä

Anonyymi-ap

En suosittele tilaamista Divola Helsinki firmasta! Vaikuttaa päälle päin luotettavalta, ja maksaminen onnistuu mm. Klarnalla. Tuotetta et koskaan kuitenkaan saa, ja tilausvahvistuksen yhteydessä saamasi tilauksen seurantatunnus ei toimi. Seurantatunnus linkkiä painaessasi sinut ohjataan "17track" -nimisen kuljetusten seurantafirman sivustolle, jossa seurantatunnuksen syötettyäsi sanotaan, että tunnusta ei ole olemassa. Kaupasta asiaa tiedusteltuani en saanut heiltä tähän vastausta, että miksi tunnus ei toimi ja missä paketti menee. Yritys on rekisteröity Alankomaihin, joten Suomen kuluttajansuoja ei tähän lafkaan päde. VÄLTTÄKÄÄ!

17

3321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep! Sama kokemus. He vastaavat kuitenkin spostiin hyvin.. minulle lähetettiin uusi paketti ja uusi koodi, sekään ei löytänyt minulle asti. Nyt sain viestin että paketti on lähtenyt takaisin koska en ole hakenut sitä ja 12e maksu tästä.. posti on kuulemma useasti yrittänyt tavoittaa. Vaan eipä yhtään ilmoitusta eksynyt tästä minulle asti..

    • Anonyymi

      Tilasin takin kokoa xxxl. Saapui ajallaan, mutta ei vastannut ollenkaan tilaamaani tuotetta. Ulkonäöllisesti aivan eri takki ja koko oli jotain s-m. Yritin palauttaa takkia. Palautus osoite on Kiinassa ja tää firma ei anna palautuskoodia, joten joutuu itse maksamaan postituskulut. Olis maksanut 59.90e palauttaa takki. Ja takki maksoi 69.95e , josta saa vain 80% hinnasta takaisin palauttaessaan tuotteen. Eli olisin jäänyt miinukselle tuossa palautuksessa.
      Ei ikinä enää tuolta mitään!

      • Anonyymi

        Sama kokemus itsellä. Aion viedä asian kuluttaja-asiamiehelle. Törkeää huijausta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus itsellä. Aion viedä asian kuluttaja-asiamiehelle. Törkeää huijausta!

        Sama kokemus. Ootko viennyt asian kuluttaja-asiamiehelle?


    • Anonyymi

      Sama kokemus, täyttä huijausta koko firma.
      Kauniita sanoja sähköpostin välityksellä mutta puppua kaikki. Älkää vaan tilatko mitään kyseisetä firmasta.

    • Anonyymi

      Hölmöläisten hommaa tilata vaatteita netistä. Tai muutenkaan halpakaupasta. Pitkässä juoksussa tulee halvimmaksi ostaa perinteisestä kivijalkaliikkeestä laadukas tuote, joka kestää vuosikymmeniä. Kyllä, tälläisiäkin vaatteita ja kenkiä on olemassa. Niitä pitää luonnollisesti huollattaa säännöllisesti ammattilaisella, kuten vaikkapa autoakin.

      • Anonyymi

        Hei! Tervetuloa nykyaikaan, emme elä enään 1990-luvulla. Myöskin verkkokaupat tarjoavat laadukkaita merkkituotteita jotka kestävät, kunhan tietää tilata oikesta paikasta.


    • Anonyymi

      Sain kaupat purettua kun tein reklamaation Klarnalle. Hoitivat klarnalta asian puolestani ja kaikki sujui mallikkaasti. Kiitokset heille!

      • Anonyymi

        Itse en saanut kauppoja purettua, vaikka tein reklamaation Klarnalle sekä kyseiselle yritykselle. Seuraava steppi on ilmoittaminen kuluttaja-asiamiehelle sekä rikosilmoitus poliisille, koskien niin Klarnan, kuin Divola Helsingin toimintaa. Voitko tarkentaa tapaustasi hieman, eli eikö tuotetta kuulunut, vai mikä oli tilanne? Ja millä perustein Klarna pystyi kaupan purkamaan, kun minulle sanoivat, että minun täytyy olla yhteydessä ko. yritykseen? Itse jouduin siis maksumieheksi tilauksesta jota en koskaan saanut. Kaikki mahdollinen tieto auttaisi minua paljon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en saanut kauppoja purettua, vaikka tein reklamaation Klarnalle sekä kyseiselle yritykselle. Seuraava steppi on ilmoittaminen kuluttaja-asiamiehelle sekä rikosilmoitus poliisille, koskien niin Klarnan, kuin Divola Helsingin toimintaa. Voitko tarkentaa tapaustasi hieman, eli eikö tuotetta kuulunut, vai mikä oli tilanne? Ja millä perustein Klarna pystyi kaupan purkamaan, kun minulle sanoivat, että minun täytyy olla yhteydessä ko. yritykseen? Itse jouduin siis maksumieheksi tilauksesta jota en koskaan saanut. Kaikki mahdollinen tieto auttaisi minua paljon!

        Sain tuotteen 2kk tilauksesta ja tuote oli aivan eri mitä tilasin. Aluksi olin yhteydessä liikkeeseen yhteydessä sähköpostitse ja olisivat hyvittäneet 20-30% tuotteen hinnasta (ovh 59e) tai sitten olisi pitänyt palauttaa tuote Kiinaan ja maksaa itse postikulut (60e). En suostunut tähän ja otin kuluttaja-asiamieheen yhteyttä joka toki ei voinut tehdä mitään sillä yritys rekisteröity ulkomaille. Otin yhteyttä klarnaan ja selitin tilanteen ja he ottivat liikkeeseen yhteyttä ja 2vkon kuluttua asia kuitattiin käsitellyksi ja laskuni mitätöityi.


    • Anonyymi

      Jo nettisivujen laatijan suomen kielen taito on niin heikkoa, että jo sen perusteella voi päätellä ettei ainakaan kotimaisesta yrityksestä ole kyse, vaikka nimi antaa eri vaikutelman. Esimerkki kielitaidosta näissä palautuskäytännöissä: https://divola-helsinki.com/pages/vaihdot-ja-palautukset. Yritys käyttää YANWEN logistics -nimistä firmaa pakettiensa kuljettamiseen, eli voit olla varma, että laatu on todella Kiinaa. "Toimivat" myös Ruotissa nimellä Divola Stockholm, eli varoituksen sana sinnekin, jos porukkaa sieltä tunnet. Lisäksi lähettävät toisten henkilöiden -sekä Matkahuollon sekä Postin toimimattomia seurantunnuksia tilaajille, ilmeisesti yrittävät näin saada "lisäaikaa" tuotteiden toimitukselle, kun asiakas kuvittelee tilauksen olevan matkalla seurantalinkkiä klikkaamatta. Palautusosoitetta yrityksellä ei ole, ja heidän palautuskäytäntöjen mukaan palautus on asiakkaan kustannettava. Paketti palautuu YANWEN logisticks -palvelulle, ja se tuhotaan palautuksen yhteydessä, eikä yrityksen mukaan palaudu heille enää takaisin. Erittäin kyseenalaista toimintaa. Ihmettelen kuinka tällainen toiminta on edes lakien puitteissa sallittua, oli sitten ulkomainen yritys tai ei.

    • Anonyymi

      Facebook sivustolla mainostaa ortopedisiä kenkiä. Kengät Kiinasta suoraan aluexpress sivulta. Ei mainita siellä ortoedisiksi, paremminkin pieniksi ja hiostaviksi. Tämä on huijausfirma, jossa klarna on mukana. Menetät rahasi etkä tiedä mitä saat vai saatko mitään.

    • Anonyymi

      Hei, minulla myös tosi huonoja kokemuksia toisen paketin palautin ja toinen vietiin väärään postiin niin kauas et ilmoitin että en pysty hakemaan sekä postiin että Divolaan nyt vaativat että maksa 50 prosenttia hakematta jäämästä paketista mistä minulle ei ikinä tullut tietoa milloin se oli siel vaan kyselin Divolasta sanoivat että siellä postissa ehkä viel ja soitin postiin ja laittoivat palautukseen nyt vaativat minulta 50 prosenttia takin hinnasta älkää tilatko mitään sieltä suosittelen

    • Anonyymi

      Tilasi kyseisestä virmasta sisä kengät , piti olla huippulaatuiset, ensin ei tullut kahteen viikkoon mitään tietoa missä kengät on. Lähetin spostia että ootteko huijaus virma 🧐.
      Tuli sit trakkin nro, joka ei toiminut muutamaan päivään, sit tuli kengät ja kun avas paketin tuli ihan tajuton liiman käry ja kengät oli niin kovapohjaiset ettei niillä esim parketilla ja laatalla pysy pystyssä ja muutenkin ihan jotai muuta , mitä he ilmoittavat.
      No palautin kengät ja luulin että palautan ne Helsinkiin , no eipä ollut kun Kiinaan osoite
      Ja se vasta halpaa onkin lähettää takas . 60 eur /0.5 kg. En suosittele tilaamaan bivola Helsingistä mitään, tein kuluttaja asiamiehelle valituksen tästä.
      Tuskin mitään auttaa, muuta kun henkisellä puolella.
      Mutta tälläiset paska virmat pitäis saada pois täältä huijaamasta ihmisiä.

    • Anonyymi

      Pysy kaukana Divol Helsinki
      Täys huijari

    • Anonyymi

      Jotain mätää kaupassa on. Tilasin pari pientä juttua 3.5. Kyselin 19.5 missä kamat viipyy. Sieltä vastattiin nopeasti, että paketti matkalla ja kesälomien takia viivästyy. Eipä ole vielä näkynyt 27.5. Odottelen vielä ja katson mielenkiinnosta milloin tulee jos tulee. Sit kuluttaja-asiamiehelle. Mainossähköposteja tullee, jossa luvataan alennuksia, kun eivät ole kuulleet minusta. On se huijausta. Oli eka ja viimeinen kerta, kun tilasin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

      Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

      Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

      Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

      Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

      Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

      Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

      Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

      Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

      Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe