Tosi moni miespsykiatri on tuntunut

Anonyymi-ap

olevan kiinnostunut minusta muutenkin kuin ammattimielessä. Mieshoitsuista puhumattakaan. Sen näkee miehen katseesta ja kuulee äänestä. Hoitsut näytti sen vielä selkeämmin.

60

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole soveltuvuus testejä heille. Pääsee alalle kuka vaan mielihäiriöinen. Eikä hoitajilla ole välttämättä päivääkään psykiatrista koulutusta.

      • Anonyymi

        Ei he mitään hulluja olleet, miehiä vaan. Ap


      • Anonyymi

        Vaikka olisikin soveltuvuustestejä niin onko niillä mitään muuta merkitystä kuin että testin pitäjä laittaa rahat taskuun?

        Tosi tv sarjoihinkin on soveltuvuustestejä ja moni on jälkeenpäin tehnyt itsemurhan. Kuvaajille ja tuottajille tietenkin hyvä diili.

        Amerikkalaisenkin törttöilyohjelman tuottaja hermostui silmittömästi kun tekivät hänelle pilan ja niinhän ei tietenkään saa tehdä. Naureskeli kumminkin kun joltain katkesi jalka ym. Ikävää sattui mutta hänelle ei saa tehdä mitään.


      • Anonyymi

        Mun aivokirurgille ei oltu tehty soveltuvuustestiä, että revi siitä. Muista seuraavan kerran lääkärissä, että niille ei ole tehty soveltuvuustestiä, eikä niillä aina ole lääkärin koulutustakaan.


    • Anonyymi

      Vaikka en ole itse mitenkään koittanut "vietellä". 🤣 paitsi kerran yhtä hoitajaa. Kävin melkein iholle. 😳😳😳 aaaapeee

    • Anonyymi

      Rakastin sitä hoitajaa. Ja on rakas vieläkin. Ap

    • Anonyymi

      Olet viettänyt paljon aikaa laitoksissa? Oletkohan ihan jäävi selittämään mitään. Ne on siellä töissä ja lähtee naimaan tyttöystäviään kun sinä jäät sinne tukka likaisena.

      • Anonyymi

        Olen jäävi huomaamaan miehen kiinnostuneisuuden. Miksi sitten en huomannut samanlaista käytöstä kaikilta miehiltä, jos kuvittelisin? Huomaan myös, jos minusta ei olla kiinnostuneita. Ap


      • Anonyymi

        Oletko itse ollut potilaana koskaan osastolla? Ei ne ammattilaiset siellä mitään pyhimyksiä ole. Meno on aika villiä. Kuulin yhdeltä potilaalta kuinka hänen päänsä oli työnnetty pissalammikkoon, kun oli vahingossa pissannut yöllä vahvoissa lääkkeissä lattialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jäävi huomaamaan miehen kiinnostuneisuuden. Miksi sitten en huomannut samanlaista käytöstä kaikilta miehiltä, jos kuvittelisin? Huomaan myös, jos minusta ei olla kiinnostuneita. Ap

        Et sinä turhaan ole psykiatrien kanssa tekemisissä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä turhaan ole psykiatrien kanssa tekemisissä ollut.

        Olenko väittänyt että olisin? Olen vain kyseenalaistanut asian, että onko mulla mielisairautta. Mulla on persoonallisuushäiriö, mutta se ei ole mielisairaus, vaan mielenterveysongelma. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä turhaan ole psykiatrien kanssa tekemisissä ollut.

        Olis muuten ehkä tarpeen sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä turhaan ole psykiatrien kanssa tekemisissä ollut.

        Miksi kyseenalaistat mun kokemuksia? Ei tuokaan ole ihan normaalia. Et ymmärrä laitosten meininkiä, koska et ole siellä itse ollut potilaana. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä turhaan ole psykiatrien kanssa tekemisissä ollut.

        Miksi et esim. kyseenalaista niiden miesten ammattieettisyyttä ja moraalia? Minä en ole syypää mihinkään, jos tosiaan tukka likaisena märsään siellä ja joku pervo ammattilainen saa minusta jotain kiksejä. No etpä tietenkään kyseenalaista, koska olet itsekin mies. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä turhaan ole psykiatrien kanssa tekemisissä ollut.

        Miksi et enää vastaa? Sekin hoitaja jota lähentelin, itse flirttaili ja kehuskeli pitkään ensin. Tietynlaista hakkailua se oli. Vasta sitten kiinnostuin itse hänestä. Kun asiasta nousi numero, niin tottakai se meni minun syyksi kaikki. Tämä maailma on niin sairas. Mutta miehetkin voisivat ajatella joskus vaikkapa omia siskojaan tai tyttäriään, että haluaisitteko te heille samanlaista kohtelua, mitä teette itse muille naisille. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jäävi huomaamaan miehen kiinnostuneisuuden. Miksi sitten en huomannut samanlaista käytöstä kaikilta miehiltä, jos kuvittelisin? Huomaan myös, jos minusta ei olla kiinnostuneita. Ap

        Miten et sitten huomaa että kukaan täällä palstalla ei ole kiinnostunut päivittäisestä sinä-sinä-sinä tarinasta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten et sitten huomaa että kukaan täällä palstalla ei ole kiinnostunut päivittäisestä sinä-sinä-sinä tarinasta....

        Kun minua ei kiinnosta kiinnostaako se ketään. Käsittelen täällä omia ajatuksiani. Kaikki tämä sekaisuus ja itsetutkiskelu johtuu alunperin rakastumisesta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minua ei kiinnosta kiinnostaako se ketään. Käsittelen täällä omia ajatuksiani. Kaikki tämä sekaisuus ja itsetutkiskelu johtuu alunperin rakastumisesta. Ap

        Jos tuo on käsittelyä niin voihan v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten et sitten huomaa että kukaan täällä palstalla ei ole kiinnostunut päivittäisestä sinä-sinä-sinä tarinasta....

        Voisitko, kun parjaat tietoisesti toisia kirjoittajia, niin puhua vain omasta puolestasi, etkä harhoissasi kuvitella muiden puolesta asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse ollut potilaana koskaan osastolla? Ei ne ammattilaiset siellä mitään pyhimyksiä ole. Meno on aika villiä. Kuulin yhdeltä potilaalta kuinka hänen päänsä oli työnnetty pissalammikkoon, kun oli vahingossa pissannut yöllä vahvoissa lääkkeissä lattialle.

        Jep jep. Kuulit potilaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse ollut potilaana koskaan osastolla? Ei ne ammattilaiset siellä mitään pyhimyksiä ole. Meno on aika villiä. Kuulin yhdeltä potilaalta kuinka hänen päänsä oli työnnetty pissalammikkoon, kun oli vahingossa pissannut yöllä vahvoissa lääkkeissä lattialle.

        No niinhän siellä koulutuksissa opetetaan tekemään. Joku kaikkein älykkäin on luonut oppikirjan jonka mukaan toimitaan. Älykkäitä ihmisiä siellä työskentelee ensin pumpataan lääkkeitä täyteen ja sitten naama norsunvitulla syytetään potilaita seuraamuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko, kun parjaat tietoisesti toisia kirjoittajia, niin puhua vain omasta puolestasi, etkä harhoissasi kuvitella muiden puolesta asioita.

        Juuri näin, lapsen tasolle jäänyt ihminen jolla ei ole muuta virkaa elämässä kun yrittää maalittaa selvien provojen kautta ja etsiskellä täysin järjenvastaisesti jotain itserakkausnarratiiveja. Vakuuttaakseen muut omista harhoista täytyy saada itsensä uskomaan ensin. Koskahan tämä hänen itsepetos ja itsepsyykkaus loppuu🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten et sitten huomaa että kukaan täällä palstalla ei ole kiinnostunut päivittäisestä sinä-sinä-sinä tarinasta....

        Sinä ruokit itseäsi jatkuvasti ätmitrollin jutuilla, joten puheenparsi ei vakuuta. Koita nyt ymmärtää olevasi henkisesti sairas kun kuvittelet tätä kirjoittajaa tutuksi tai ylipäätään olet katkera trollin saamasta huomiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä turhaan ole psykiatrien kanssa tekemisissä ollut.

        Oletko sinä rehellinen terapeutillesi sen suhteen, etä millaisen todellisuuden olet tänne palstalle rakentanut? Että vänkäät trollaavan miehen kanssa kokien hänet infernaalisen kateuden kohteeksi, joka ei ole koskaan tehnyt sulle mitään ansaitakseen tuon valehtelun. Ehkä koet että varpailleni on astuttu ja haluaisit ryöstää tuolta ihmiseltä kaiken näin objektiivisesti ja etäisesti tarkastellen. Haluaisit olla hän jota mistamaalaat


    • Anonyymi

      Sinä Ap et ole kovin mukava ihminen. Ei ihme että asut täällä eikä kavereita ole.

      • Anonyymi

        Mulla on kavereita kylläkin. Ap


      • Anonyymi

        Onko sulla hyvään kavereita kun vietät vieläkin täällä yötä päivää mustamaalaamassa jotain ap:ta lähtökohtaisesti joka trollauksen taakse ja elät siitä ajatuksesta, että jollain ei olisi kavereita. Taisi olla huippupirskeet kun ehdit yölläkin tänne avautumaan


    • Anonyymi

      Mikä ihme tuosa,? Tulin hyvin juttuun kerran yhden ×34 naisen kanssa

    • Anonyymi

      Näet mitä haluat. Siksihän sinä niillä käyt. Millainen persoonallisuushäiriö sinulla on? Vaikutat itsekkäällä.

    • Anonyymi

      Slurps, tules tänne.

    • Anonyymi

      Kannattaa jatkaa zykiatrilla käyntiä. Hyvät vainot päällä.

      • Anonyymi

        Kyllä minä uskon kirjoittajaa,joten olisi aika
        tehdä asialle jotain.


      • Anonyymi

        Mikä tässä miehen aloituksessa täyttää vainoilun riteerit? Tuskin niin korkealentoisesti osaat ajatella vieläkään, että ymmärtäisit aloituksen olevan trollaus. Toisten naisviha on järjen käyttämistä ajatellen liian kiihkeää


    • Anonyymi

      Hullulle pitää olla mukava ettei se flippaa ja sit joutuu laittaa lepositeisiin ja koviin mömmöihin.
      Ei sinusta kukaan oo eroottisessa mielessä ollut kiinnostunut. Sun terveys on ollut huolenaihe.

      • Anonyymi

        Taidat olla aloituksen kirjoittanut mies suu vaahdossa selvittämässä aloituksessasi, ei kukaan voi muu voi olla noin tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla aloituksen kirjoittanut mies suu vaahdossa selvittämässä aloituksessasi, ei kukaan voi muu voi olla noin tyhmä

        Tai äläs sano…😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla aloituksen kirjoittanut mies suu vaahdossa selvittämässä aloituksessasi, ei kukaan voi muu voi olla noin tyhmä

        Enpäs nyt taidakkaan olla! Taidan vaan olla ihan tavallinen naisihminen joka tuntee tässäkin aloituksessa mainittua hoitohenkilökuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpäs nyt taidakkaan olla! Taidan vaan olla ihan tavallinen naisihminen joka tuntee tässäkin aloituksessa mainittua hoitohenkilökuntaa.

        Ai täällä on muitakin hoidon tarpeessa. Ap


      • Anonyymi

        Eikös se vähän kuulu kaikille olla mukava? Vai oletko parempi kuin muut ja sinulla on oikeus olla kusipää muita kohtaan? Muut on tyhmempiä kuin sinä niin voit vähän "kouluttaa" muita?

        Armeijassakin ihmiset jotka opettavat kuinka lajitovereita tapetaan huutavat alfauroina nuorille lapsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpäs nyt taidakkaan olla! Taidan vaan olla ihan tavallinen naisihminen joka tuntee tässäkin aloituksessa mainittua hoitohenkilökuntaa.

        Joopa joo…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpäs nyt taidakkaan olla! Taidan vaan olla ihan tavallinen naisihminen joka tuntee tässäkin aloituksessa mainittua hoitohenkilökuntaa.

        Muutuit naiseks yht'äkkiä simpsala pim!


    • Anonyymi

      Silmätkin kuin kärpästen herralla.

    • Anonyymi

      Iskee niille joku hoivaamisvietti, tai sitte tahtovat testailla pillereitään sinuun.

      • Anonyymi

        Pillereiden käyttö nuoriin on suuri virhe.
        Normaalisti nuori saadaan rauhoitettua esim
        urheilun parissa ja erottamalla häiriön aiheuttaja.


    • Anonyymi

      Se on taito sekin, jos osaa käyttäytyä omasta mielestään ehkä jopa hyvännäköisen miespuolisen ammatti-ihmisen kanssa oikein- ei liian innokkaasti ja vaan vähäsanaisesti, vain vähän myös keskusteluaiheesta innostuen, luulevat muuten helposti ammatistaan riippumatta olevansa liian hurmaavia... että tuokin nainen noin ihastuu minuun - ja kohta ootkin miehen mielestä taatusti itse pyörinyt häiritsevästi miehen ympärillä haluinesi 😬 ei suomalainen nainen saa olla liian iloinen, puhelias ja onnellinen, kun tapaa mielestään ymmärtävän ammattimiehen työssään. Miehen ulkonäkö ei sinänsä ole se tärkein pointti kuitenkaan tässä ongelmassa, vaan miehen itsetyytyväisyys ja ne hänen omat luulot itsestään ja niitähän joillain miehillä luonnollisesti tuppaa riittämään ja unohtuu heiltä nopeasti tuo työssäolokin

      • Anonyymi

        ...ja sellaistakin on, että kun miehen ammattitaito ei oikein toimi ja riitä, niin saatetaan ottaa käyttöön tällainen naista liiaksi lähentelevä tai iskevä työtapa, luullaan että miehen osoittama ylenmääräinen kiinnostus auttaa naista itsetunto-ongelmissaan tai muussa ( luullaan että nainen ei miehiä näe muualla) ... tarvittaessa sitten jopa syytetään naista liian kiinnostuneeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja sellaistakin on, että kun miehen ammattitaito ei oikein toimi ja riitä, niin saatetaan ottaa käyttöön tällainen naista liiaksi lähentelevä tai iskevä työtapa, luullaan että miehen osoittama ylenmääräinen kiinnostus auttaa naista itsetunto-ongelmissaan tai muussa ( luullaan että nainen ei miehiä näe muualla) ... tarvittaessa sitten jopa syytetään naista liian kiinnostuneeksi.

        Ja on kyllä sellaisia todella avoimia, iloisia suomalaisiakin nuoria, nuorehkoja miehiä olemassa, jotka uskaltavat suhtautua kaikkiin, myös ihan vieraisiin naisiin kuin tuntisivat ja katse ja ilme on ohi kulkiessa avoin ja tunnistava. En vain tiedä, miksi moni tällainen mies usein lopulta ajautuu ongelmiin vuosien tai vuosikymmenien vieriessä... naiset kai liian usein ymmärtää väärin, käyttäytyy väärin ja tulee siksikin ristiriitaisia odotuksia


      • Anonyymi

        huom! tarkoitan kaikkia mahdollisia ammatteja, joissa nainen voi kohdata miespuolisen työntekijän


      • Anonyymi

        Mmm... En ole kyllä kuullut keltään, että psykiatri olisi ihastunut potilaaseensa. Sellaisen olen kuullut, että nuorehko psykiatri olisi arvioinut nuorelle vähän elämästä ahdistuneelle naispotilaalleen, ettei tämä todennäköisesti koskaan pääse naimisiin. Kukaan ei mene hänen kanssaan naimisiin. Mistä arvio? Oliko tämä asiassa tärkeimpiä näkökantoja, kun kyseessä ujo nainen? Aika kovaa puhetta ja mikä vaikutus naisen loppuelämään, potilas varmasti muistaa tuomionsa ikänsä!


    • Anonyymi

      Ensin kun luin, ajattelin että siinä on nyt jollakin sairaus menossa. Mutta enpä uskalla sanoa mitään. Ei noi ignooteerata toisten tunteita, tämän olen oppinut. Joskus nämäkin ovat totta ja joskus taas kiusaa ja niitä "kostoja".

      • Anonyymi

        Et siis uskalla sanoa mitään, eli viittaatko kostolla siihen, että joku kenties yrittää esiintyä toisena henkilönä? Aika heikko esitys mun mielestä, mutta ehkä joku kokee tällaiset aloitukset fantastisena ja paukauttaa kommentteja että uskottavuusarvo pysyisi yllä. Henkisesti sairaan ihmisen toimintaa ihan yksiselitteisesti


    • Anonyymi

      Älä innostu liikaa. Ehkä ne vaan käyttää tilaisuuden hyväksi kun tietää ettei sulla mieskontakteja ole kun et juuri ulkomaailmassa pyöri. Ja jos vähän toisinaan liikutkin niin Suomessa esim. kadulta iskeminen jäänyt lähes tyystin pois, paristakin syystä.

      - Mies -

    • Anonyymi

      Palsta kirjoitukset osoittaa,että hoitaja potilas
      suhdetta täytyy parantaa ja poistaa potilaaseen
      kohdistunut jännite.Eli mies hoitajat hoitaa vain
      ikääntyneitä potilaita.

      • Anonyymi

        Tasa-arvo vastaan naisten seksismi. Miespotilaana fyysisellä olisin usemman kerran halunnut mieslääkärin, -hoitajan. Sitä voi pyytää, mutta se ei tietenkään usein ole mahdollista, kun sellaista ei usein edes ole. Yksityisellä voi valita ainakin lääkärinsä, ja julkisellakin voi tehdä pyynnön, jopa hoitajasta.


    • Anonyymi

      Tollainen harha on olemassa, että oletko hakenut mahdollista diagnoosia siihen? Mieli on veikeä vehve, josta ei uskoisi jos ei tietäisi. Ja jotka tietää, niitä voi olla vaikea saada uskomaan, että on tervejärkinen. Diagnoosi asiasta on yksi tapa antaa kovaa todistetta.

    • Anonyymi

      Tästä jo selvisi miksi tarvitset hoitoa. Sairas mieli kuvittelee kaikkea. Menestystä lääkityksen avulla järkevään ajatteluun.

    • Anonyymi

      Ei ihme, että olet hoitoon joutunut ilmeisen usein.

    • Anonyymi

      Vastakkaisesta sukupuolesta viehättyminen on aivan luonnollista. Puolin ja toisin, sinunkin tapauksessasi.
      Lääkäri/hoitaja ei saa kuitenkaan lähestyä potilastaan romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä. Ei saa antaa vastakaikua potilaan tunteisiin.

    • Anonyymi

      Jouduin hoitoon erään hullun psyko-naisen toimesta. Oli käynyt virittelemässä ansoja kotonani. Katselee ja kuuntelee minua vieläkin, omassa kodissani jossa pitäisi olla turvassa ja yksityisyyttä. Haukkuu ja mustamaalaa täällä. Se jos kukaan pitäis saada hoitoon.

      • Anonyymi

        Onko se kuulu Riitu?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe