Taloudellisesti jos vain laitat viestiä
Haluan tukea sinua
23
288
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis viesti jollekin. Mutta onko sittenkään 🤔
- Anonyymi
Miksi? Ja ketä? Mitä odotat vastineeksi?
- Anonyymi
Ihan vain sähkölaskussa. Enkä odota vastineita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vain sähkölaskussa. Enkä odota vastineita
Mulla on onneksi edullinen sähkösopimus voimassa vielä pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on onneksi edullinen sähkösopimus voimassa vielä pitkään.
Hienoa. Mikä yhtiö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. Mikä yhtiö?
Fortum.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fortum.
Kiva. Onko iso talo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. Onko iso talo?
Ei.
- Anonyymi
kyllä sen sähkölaskun kanssa selviää, mutta kun auto on sökö pökö
- Anonyymi
Kiitos mutta ei kiitos. Pärjään hienosti omillani.
- Anonyymi
Voi olet niin rakas kuin olla ja voi, kiitos kulta.
- Anonyymi
Miten tollanen voi ketään auttaa kun ei sillä ole varaa edes oman lapsen autoa korjata?😂
- Anonyymi
Lapset joilla on oma auto, niin korjauttavat itse autonsa. Miksi vanhempien pitäisi maksaa lastensa autojen korjaus. Lapset voivat kulkea julkisilla, jos ei ole varaa autoa pitää.
- Anonyymi
Joo, mikä ettei.
- Anonyymi
Se olisi helpottavaa, todella mutta vastineeksi tähän haluaisin ja lähes vaadin, hellyyttä ja halausta sekä yhteistä oloa edes tunti viikossa.
Naiselta sinulle joka tuossa kuljet. - Anonyymi
Kahvia ja lämmin kainalo, kiitos!
- Anonyymi
Will you be my kept man?
- Anonyymi
Voin laittaa heti tilinumeron. 10 000 riittää näin alkuun.
- Anonyymi
Laita sun numero ensin, niin laitan viestin sinulle.
- Anonyymi
Ei tarvitse. Voin tukea sinua henkisesti jos otat yhteyttä.
- Anonyymi
Osta mulle tämä koppi
https://www.etuovi.com/kohde/541893
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74815Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444694Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1803845Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty393594Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1133574Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm623060Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1112022Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63897- 93812