En tiedä mistä alottaa ja onko sulle edes turha selittää mutta yritän nyt kuitenkin....Ihan ekaksi se mun irl tunnustus oli aito enkä hakenut sillä mitään jatkoa jos niin kuvittelit.....toiseksi miä en ole ollu täällä yöllä huutamassa lempeäni tai vinkumassa mitään, en siis odota sulta yhtään mitään......tee sillä tiedolla mitä haluat.....
Mulla on ihan hyvä olla eikä enään viinakaan maita kun ahdistus on poissa. Sehän se oli se mun syy siihen että join, ahdistus siis. Oikein hyvää elämän jatkoa ja uuttavuotta.....
Huomenta sinulle....
Anonyymi-ap
0
176
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K6002345Mitä ihmettä? Sofia Belorf kauppaa omaisuuttaan
Onko vuokrat maksamatta, vai miksi myy käytettyjä luksusasusteitaan?1331592Syöksit minut syvälle masennukseen
Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline2231232- 69776
Jos en järkeilisi tätä
olisin jo antautunut sinulle kokonaan. Tämä himokin on ihan jotain käsittämätöntä. En tiedä mikä sinussa on, mutta olet saanut tämän naisen ihan sekai21726Ihanat kulta
ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enä35725- 33724
Mitä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ihmissuhteista.
1) Ihmiset jäävät elämääsi, jos ovat jäädäkseen. Heillä on vapaa tahto ja valinta. Jos he eivät valitse niin tehdä, se hyväksytään ja ymmärretään. Ilm64700Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...
Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion7663