Pitääkö sitä vielä se pieni tumma mies jota kutsuttiin rasualiksi en muista oikeeta nimee kun se oli niin monimutkainen
Kirkkokallion kebab center
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
Mee hakeen syömistä sieltä niin tiedät.
Mä olin eilen eka kertaa palon jälkeen. En tiedä tiedä ketä tarkoitat enkä muista onko eilen näkemäni ollut siellä ennen. Mutta mikä tärkeintä pizza oli tutun maukasta 😋
lajijasuris - Anonyymi
Mä en yleensä käy hakeen ruokaa mistään vaan laitan itse , mut tutustuin häneen ekotorilta kun olin siellä töissä. Hän oli ehkä turkkilainen??
Hyvä et on paikka taas ennallaan ,siitä tuhopolttajasta ei olekaan kuulunut mitään- Anonyymi
Parempi se onkin yleensä itse tehdä, mut ei paha jos vaikka kerran viikossa hakee jotain. Kaipa lähes kaikki kebab-pizzerioiden pyörittäjät on joko Turkin tai Iranin kurdeja.
Loistavaa asennetta, kun jaksaa heti jatkaa vaikeuksista huolimatta - pikku juttu siihen nähden mitä on heidän kotiseudulla! Suomalaisille taas pitää maksaa eläkettä ellei mielekästä tekemistä! Olisi tosiaankin mielenkiintoista tietää miten tuon pyromaanin kanssa eli onko juttu edelleen pimee vai onko jo selvinnyt kumminkin.
lajijasuris
- Anonyymi
Ainakaan ei lehdissä ole ollut mitään kolme-neljä tulipalooks siellä oli. Yleensäkin nää pizzerioiden pitäjät on ahkeria. Ja hyvä et pääsi aika pian tekeen hommiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086