Pitääkö sitä vielä se pieni tumma mies jota kutsuttiin rasualiksi en muista oikeeta nimee kun se oli niin monimutkainen
Kirkkokallion kebab center
5
165
Vastaukset
- Anonyymi
Mee hakeen syömistä sieltä niin tiedät.
Mä olin eilen eka kertaa palon jälkeen. En tiedä tiedä ketä tarkoitat enkä muista onko eilen näkemäni ollut siellä ennen. Mutta mikä tärkeintä pizza oli tutun maukasta 😋
lajijasuris - Anonyymi
Mä en yleensä käy hakeen ruokaa mistään vaan laitan itse , mut tutustuin häneen ekotorilta kun olin siellä töissä. Hän oli ehkä turkkilainen??
Hyvä et on paikka taas ennallaan ,siitä tuhopolttajasta ei olekaan kuulunut mitään- Anonyymi
Parempi se onkin yleensä itse tehdä, mut ei paha jos vaikka kerran viikossa hakee jotain. Kaipa lähes kaikki kebab-pizzerioiden pyörittäjät on joko Turkin tai Iranin kurdeja.
Loistavaa asennetta, kun jaksaa heti jatkaa vaikeuksista huolimatta - pikku juttu siihen nähden mitä on heidän kotiseudulla! Suomalaisille taas pitää maksaa eläkettä ellei mielekästä tekemistä! Olisi tosiaankin mielenkiintoista tietää miten tuon pyromaanin kanssa eli onko juttu edelleen pimee vai onko jo selvinnyt kumminkin.
lajijasuris
- Anonyymi
Ainakaan ei lehdissä ole ollut mitään kolme-neljä tulipalooks siellä oli. Yleensäkin nää pizzerioiden pitäjät on ahkeria. Ja hyvä et pääsi aika pian tekeen hommiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817617
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883599- 592454
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038