Marin tykkää hilata ahterinsa enemmistön puolelle, tosin jälkijunassa. Jälkikäteen on helppo väittää kuinka on aina ollut Naton kannalla. Mistäköhän löytyisi Marinin myönteistä nato-kantaa tulkeva näyttö ennen vuotta 2022?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008552505.html
Marin esittäytyy Naton airueena, vaikka vastusti Natoa viimeiseen asti
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvittelee,kansa oikesti halus? Voittajien kelkkaan!
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17687377f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kansan ääntä kuunteli. Asehankintoihin nyt stoppi meitä ei uhkaa lähiaikoina mikään.
- Anonyymi
Käsittääkseni Marin ei ole koskaan väittänytkään, etteikö olisi vastustanut NATOon liittymistä. Eihän demareissa olisi päässyt etenemään, jos olisi kannattanut sitä.
Sipilän hallituksessa (Kok, PS, Kesk) vain Kokoomus kannatti NATOa.
Moni on kääntänyt takkinsa ja moni vaihtanut sen kokonaan uuteen. Kuten vaikka Suomen kansa.- Anonyymi
Kansasta vsin oso meni natokiimakusetukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansasta vsin oso meni natokiimakusetukseen!
95%
Teitä venäläidiä ei lasketa.
- Anonyymi
Jos haluaisin myydä jotain, ensin hankkisin tuoteelle vakuuttavan valovoimaisen myyjän, tuolle kannattaisi myös maksaa hyvin.., autokaupassa kertoi myyjä tehokkaan kikan olevan yhden uuden auton myynti isoon taloyhtiöön, alkaa kauppa käymään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916