Eikä vieläkään ole meitä... Minusta tuntuu, että tämä vuosi on vain ajanut meitä kauemmas toisistamme. Varsinkin tämä loppuvuosi. Tunteeni eivät ole minnekään kadonneet ja edelleen haluaisin häneen tutustua. Jospa tuleva vuosi olisi parempi meille. Yhdessä, tai erikseen...
Vuosi taas vaihtuu
14
94
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pelkät toiveet kauas kanna, vähintään puolet sinun on toteutettava itse.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17687464N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Asioiden tuntijat antavat ymmärtää epidemian ja sodan jopa lisänneen purkamisen tarvetta patoutumille. Joillekin riittää sormet reikiin.
- Anonyymi
" Varsinkin tämä loppuvuosi"
Oliko alkuvuosi parempi?- Anonyymi
Alkuvuodesta minä ainakin sain nähdä häntä enemmän. Nyt minusta tuntuu vain, että hän välttelee minua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuvuodesta minä ainakin sain nähdä häntä enemmän. Nyt minusta tuntuu vain, että hän välttelee minua...
Minun hän välttelee minua. Olisi muuten jo soittanut. Minulla ei ole elämänhalua, olisin halunnut tämän loppuhuipennuksen jakaa hänen kanssaan. Emme jotenkaan ole sopivat toisillemme, mutta kuitenkin olemme täydellinen pari.
- Anonyymi
Onko ap vaalea nainen :) sellaista vois kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ap:stä, mutta minä olen enempi vaalea. 00:21:11
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla hän välttelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vaalea nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla hän välttelee?
Pysyy poissa näkyvistä.
- Anonyymi
Minua harmittaa, etten pystynyt irtautumaan silloin melko alussa, kun mikään ei onnistunut. Oli niin paljon tapahtumia silloin. Luulin löytäneeni jotain mahtavaa, mutta se olikin vain minun ongelmani minkä löysin. Haluaisin ymmärtää mistä on kyse, kun herätän niin paljon kielteisiä tunteita? Tai en tiedä haluanko sittenkään.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää sulle😁👍
Unohda mut- Anonyymi
Kovasti olen yrittänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891