Kaikille Polvijärveläisille.
Polvijärvi jätti jälkensä sydämeeni, asuin keskuudessanne noin 8 vuotta. Pieni paikkakunta mutta se lämpö joka otti minut ja perheeni vastaan aikoinaan, sellaiseen en ole törmännyt muualla. Kiitos polvijärvi ja Polvijärveläiset ystävämme kaikesta. Hyvää jatkoa ja halauksia kaikille.
Kokemusta on myös muista pikku paikkakunnista mm. Outokummusta josta muutimme alle puolen vuoden asumisen jälkeen juuri Polvijärvelle. Outokummun ilmapiiri ei sopinut ollenkaan meille, niin takapajuinen paikkakunta kuin olla saattaa. Ihmettelen miksi näin on, luulisi jokaiselle paikkakunnalle muuttajat olevan elintärkeitä, Outokummulle ei ilmeisimmin ollut merkitystä veronmaksajien asuminen. Kertoa voisin montakin juttua meihin kohdistuneesta vihasta tai vastaavasta mutta olkoon tällä kertaa...
Hyvää uutta Vuotta 2023
8
948
Vastaukset
- Anonyymi
Et vissiin ollut seurakunnan kanssa tekemisissä jos hyvin on mennyt...
- Anonyymi
Ateistina en kirkkoja tarvitse, kierrän kaukaa mokomat pirunpirtit..
- Anonyymi
Miks sie muutat veks jos täällä ollut niin nastaa?
- Anonyymi
Työn perässä joutuu kulkemaan vielä muutaman vuoden, kuka tietää vaikka eläkepäiviksi muutan takaisin.
- Anonyymi
ja paikkakuntalaiset ovat kyllä erimieltä...
- Anonyymi
Mistä meillä eri mieltä ??
Itse koko ikäni asunut Polvijärvellä, käyn nykyisin Joensuussa töissä mutta en muuta pois hinnalla millään.
Outokummusta ja menosta siellä olen samaa mieltä, kerran pari vuodessa siellä pistäydyn
toteamassa karun totuuden. Sisäänlämpiävä pikkukylä jolla ei mitään annettavaa ulkopuolisille.
Ihmiset ylimielisiä ja luotaantyöntäviä, kunnan yleinen ilmapiiri hapan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse koko ikäni asunut Polvijärvellä, käyn nykyisin Joensuussa töissä mutta en muuta pois hinnalla millään.
Outokummusta ja menosta siellä olen samaa mieltä, kerran pari vuodessa siellä pistäydyn
toteamassa karun totuuden. Sisäänlämpiävä pikkukylä jolla ei mitään annettavaa ulkopuolisille.
Ihmiset ylimielisiä ja luotaantyöntäviä, kunnan yleinen ilmapiiri hapan..Onko Polvijärvellä kesämökkejä myytävänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset ylimielisiä ja luotaantyöntäviä, kunnan yleinen ilmapiiri hapan..jos okulaiset ovat pöyhkeitä, ylimielisiä niin hyvin istutaan naapureiks, polvijärven mädäntyneen ilmapiirin olen aistinut vuosikymmenet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006424
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283220Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46989Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42879