Hyvää uutta Vuotta 2023

Anonyymi-ap

Kaikille Polvijärveläisille.

Polvijärvi jätti jälkensä sydämeeni, asuin keskuudessanne noin 8 vuotta. Pieni paikkakunta mutta se lämpö joka otti minut ja perheeni vastaan aikoinaan, sellaiseen en ole törmännyt muualla. Kiitos polvijärvi ja Polvijärveläiset ystävämme kaikesta. Hyvää jatkoa ja halauksia kaikille.

Kokemusta on myös muista pikku paikkakunnista mm. Outokummusta josta muutimme alle puolen vuoden asumisen jälkeen juuri Polvijärvelle. Outokummun ilmapiiri ei sopinut ollenkaan meille, niin takapajuinen paikkakunta kuin olla saattaa. Ihmettelen miksi näin on, luulisi jokaiselle paikkakunnalle muuttajat olevan elintärkeitä, Outokummulle ei ilmeisimmin ollut merkitystä veronmaksajien asuminen. Kertoa voisin montakin juttua meihin kohdistuneesta vihasta tai vastaavasta mutta olkoon tällä kertaa...

8

1126

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et vissiin ollut seurakunnan kanssa tekemisissä jos hyvin on mennyt...

• Anonyymi

Ateistina en kirkkoja tarvitse, kierrän kaukaa mokomat pirunpirtit..

• Anonyymi

Miks sie muutat veks jos täällä ollut niin nastaa?

• Anonyymi

Työn perässä joutuu kulkemaan vielä muutaman vuoden, kuka tietää vaikka eläkepäiviksi muutan takaisin.

• Anonyymi

ja paikkakuntalaiset ovat kyllä erimieltä...

• Anonyymi

Mistä meillä eri mieltä ??

Itse koko ikäni asunut Polvijärvellä, käyn nykyisin Joensuussa töissä mutta en muuta pois hinnalla millään.

Outokummusta ja menosta siellä olen samaa mieltä, kerran pari vuodessa siellä pistäydyn
        toteamassa karun totuuden. Sisäänlämpiävä pikkukylä jolla ei mitään annettavaa ulkopuolisille.
        Ihmiset ylimielisiä ja luotaantyöntäviä, kunnan yleinen ilmapiiri hapan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse koko ikäni asunut Polvijärvellä, käyn nykyisin Joensuussa töissä mutta en muuta pois hinnalla millään.

Outokummusta ja menosta siellä olen samaa mieltä, kerran pari vuodessa siellä pistäydyn
        toteamassa karun totuuden. Sisäänlämpiävä pikkukylä jolla ei mitään annettavaa ulkopuolisille.

Onko Polvijärvellä kesämökkejä myytävänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos okulaiset ovat pöyhkeitä, ylimielisiä niin hyvin istutaan naapureiks, polvijärven mädäntyneen ilmapiirin olen aistinut vuosikymmenet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      188
      3151
    2. 94
      1425
    3. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      128
      1122
    4. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      248
      1122
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      86
      975
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      96
      831
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      111
      694
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      55
      685
    9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      108
      658
    10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      592
    Aihe