Hyvää uutta Vuotta 2023

Anonyymi-ap

Kaikille Polvijärveläisille.

Polvijärvi jätti jälkensä sydämeeni, asuin keskuudessanne noin 8 vuotta. Pieni paikkakunta mutta se lämpö joka otti minut ja perheeni vastaan aikoinaan, sellaiseen en ole törmännyt muualla. Kiitos polvijärvi ja Polvijärveläiset ystävämme kaikesta. Hyvää jatkoa ja halauksia kaikille.

Kokemusta on myös muista pikku paikkakunnista mm. Outokummusta josta muutimme alle puolen vuoden asumisen jälkeen juuri Polvijärvelle. Outokummun ilmapiiri ei sopinut ollenkaan meille, niin takapajuinen paikkakunta kuin olla saattaa. Ihmettelen miksi näin on, luulisi jokaiselle paikkakunnalle muuttajat olevan elintärkeitä, Outokummulle ei ilmeisimmin ollut merkitystä veronmaksajien asuminen. Kertoa voisin montakin juttua meihin kohdistuneesta vihasta tai vastaavasta mutta olkoon tällä kertaa...

8

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et vissiin ollut seurakunnan kanssa tekemisissä jos hyvin on mennyt...

• Anonyymi

Ateistina en kirkkoja tarvitse, kierrän kaukaa mokomat pirunpirtit..

• Anonyymi

Miks sie muutat veks jos täällä ollut niin nastaa?

• Anonyymi

Työn perässä joutuu kulkemaan vielä muutaman vuoden, kuka tietää vaikka eläkepäiviksi muutan takaisin.

• Anonyymi

ja paikkakuntalaiset ovat kyllä erimieltä...

• Anonyymi

Mistä meillä eri mieltä ??

Itse koko ikäni asunut Polvijärvellä, käyn nykyisin Joensuussa töissä mutta en muuta pois hinnalla millään.

Outokummusta ja menosta siellä olen samaa mieltä, kerran pari vuodessa siellä pistäydyn
        toteamassa karun totuuden. Sisäänlämpiävä pikkukylä jolla ei mitään annettavaa ulkopuolisille.
        Ihmiset ylimielisiä ja luotaantyöntäviä, kunnan yleinen ilmapiiri hapan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse koko ikäni asunut Polvijärvellä, käyn nykyisin Joensuussa töissä mutta en muuta pois hinnalla millään.

Outokummusta ja menosta siellä olen samaa mieltä, kerran pari vuodessa siellä pistäydyn
        toteamassa karun totuuden. Sisäänlämpiävä pikkukylä jolla ei mitään annettavaa ulkopuolisille.

Onko Polvijärvellä kesämökkejä myytävänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos okulaiset ovat pöyhkeitä, ylimielisiä niin hyvin istutaan naapureiks, polvijärven mädäntyneen ilmapiirin olen aistinut vuosikymmenet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe